Data: 2014-02-08 11:10:36 | |
Autor: Kamila00 | |
YamahaTZRmoc | |
Witam. Jestem w trakcie kupna Yamahy TZR. Jednak mam wątpliwości ponieważ w motocyklu została założona większa zębatka na tył. Przez co motocykl powinien mieć większą moc a Vmax mniejszy. Jednak ta Yamaha strasznie muli przy jeździe nie ma tego kopa. Czy to jednak problem w większej zębatce czy to może być coś innego.?
-- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2014-02-10 09:59:09 | |
Autor: Adam Wysocki | |
YamahaTZRmoc | |
Kamila00 <patka1369@_nospam_vp.pl> wrote:
Przez co motocykl powinien mieć większą moc a Vmax mniejszy. Moc to on będzie miał taką samą. Moment na kole większy. moc = moment * prędkość obrotowa (i to jeszcze podzielone przez 9549.3, żeby uzyskać moc w kW z momentu w Nm i prędkóści w rpm, lub przez 7121, żeby uzyskać moc w koniach mechanicznych). -- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++ http://motogof.tumblr.com/ |
|
Data: 2014-02-10 12:27:47 | |
Autor: Piotr Klimek | |
YamahaTZRmoc | |
Dnia (Sat, 8 Feb 2014 11:10:36 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za Kamila00
wyklawiaturowal co nastepuje: Witam. Jestem w trakcie kupna Yamahy TZR. Jednak mam wątpliwości ponieważ w motocyklu została założona większa zębatka na tył. Przez co motocykl powinien mieć większą moc a Vmax mniejszy. Jednak ta Yamaha strasznie muli przy jeździe nie ma tego kopa. Czy to jednak problem w większej zębatce czy to może być coś innego.? DT125, która ma ten sam silnik występowało kilka wersji o różnej mocy. Różnice były w module zapłonowym i wydechu. Być może trafiłeś na zdławioną wersje. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM http://bikepics.com/members/piko/ |