[Chwalę i polecam] Yanosik

Data: 2013-02-04 17:46:09
Autor: Arbiter
[Chwalę i polecam] Yanosik

Użytkownik "scobowski" <scob@icpnet.pl> napisał w wiadomości news:kemkpo$bem$1news.icpnet.pl...
Pewnie nie napisze nic nowego ani odkrywczego :) - ale: zainstalowałem sobie wczoraj Yanosika na android,

A ja uwazam że nie ma żadnej wartości ten program. informował mnie o każdej pustej budce nawet takiej w której nigdynie bylo radaru. Tak samo mnie poinformował o aktywnym fotoradarze.

Dlatego uważam ze lepiej by było gdybym nie miał w ogole tego Yanosika
Jadać dalej stał focus z radarem w zderzaku przeciwnie do keirunku ruchu. Żadnej informacji o nim na yanosiku.
Dlatego raz uzylem na trasie 450km i więcej nie włączylem

Data: 2013-02-04 19:12:56
Autor: Artur Maśląg
[Chwalę i polecam] Yanosik
W dniu 2013-02-04 17:46, Arbiter pisze:
[...]

Pisałem jakiś czas temu do czego to się nadaje. Generalnie crap.
Zmęczył mnie - chciałem tego użyć do rejestracji 'śladu gps', by
np. J.F. sobie zobaczył średnią, czy też parę innych osób zweryfikowało
swe opowieści o np. braku zielonej fali i stawaniu co światła na
Puławskiej (DC) (szkoda, że NE tego nie robi). No, ze śladem
bywało śmiesznie - regularnie wpierniczało ślady z serwera
(o problemach z tym dużo było na forum tematycznym). Aplikacja
potrafiła się wywalić do góry kołami przy przejściu z GPRS na WiFi
(tak, podjeżdżałem pod dom i piękny komunikat o jakimś tam błędzie
z aplikacji - kill :) ). O funkcji navi przez grzeczność nie
wspomnę (ktoś tutaj napisał, że całkiem dobrze się sprawuje w tej
roli :> ). No, ale doszliśmy do jej funkcjonalności niby zasadniczej
- zdarzenia drogowe i zabezpieczenie przed FR, suszarkami itd.
Po co komu informacja o stacjonarnym FR, skoro jest, są znaki itd.?
No, a skoro już informuje to może o takim bardziej aktywnym, a nie
słupku bez kurnika, czy starej atrapie? Gwiezdne wojny, kontrole,
wypadki - informacje są w większości nieaktualne (i to nawet
w takim mieście jak DC i okolice, o trasie nie wspomnę). Jeden
z bardziej zabawnych komunikatów (i funkcjonalności) - uwaga,
nieoznakowani/ITD w okolicy !!! No, super, znaczy kogo i gdzie mam
wypatrywać? Namazane 'Vectra', a na Drewny mondziak kogoś wyhaczył
(za +20 to oni rzadko kogoś zatrzymują) :)
Na deser - wk**** pikające reklamy VW i ostrzeżenia o przejazdach
kolejowych w okolicy dość odległej (której wielu na oczy nigdy nie
zobaczy).

Z wielu komentarzy (nie tylko tutaj) uważam to jednak za "świetny"
produkt dla pewnej części społeczeństwa (której odsetek udziału na
grupie mamy wyższy niż w społeczeństwie). Sami siebie nakręcają,
tworzą teorie spiskowe, szerzą strach, nienawiść, brak tolerancji itd.
Taka spirala paranoi... No, ale przy okazji są reklamy...
Później czytam, jak to 80 FR (no, już podobno 300 + ITD ++) napadło na polskich kierowców i zrobiło masakrę na drogach, że strach za kółko
wsiadać, bo za rogiem czai się... ... ... poborca podatkowy i utrata
prawa jazdy po 300 metrach?

[Chwalę i polecam] Yanosik