Data: 2018-06-22 17:28:33 | |
Autor: Myjk | |
Yanosik | |
Fri, 22 Jun 2018 13:41:42 +0200, Trybun
Jaki procent kierowców może używać NE, jakieś 5%, i oni na podstawie tego wydają komunikaty o korkach... NE nie można porównywać go Google, Google to system który ma w telefonie prawie każdy kierowca, Tak że tu obejdzie się bez dronów bo przez GPS jak i sieć dobrze znają położenie nawet konkretnego urządzenia. Czy zdajesz sobie sprawę, że większość ludzi już korzysta z Yanosika na tym samym urządzeniu na którym działają GM? Wystarczy wystąpić o zgodę użytkującego Yanosika aby aplikacja, nawet w tle, zbierała informacje o położeniu i uzyska dokładnie to smao co GM. Nawet jeśli Yanosik ma te swoje urządzenia, to łatwiej niż puszczać drony, jest zaaplikować w tym sieć G i też zbierać takie dane na własną rękę. Ale podejrzewam, że nikt już nie kupi od nich takich urządzeń na chwilę obecną. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2018-06-23 12:04:09 | |
Autor: Trybun | |
Yanosik | |
W dniu 2018-06-22 o 17:28, Myjk pisze:
Fri, 22 Jun 2018 13:41:42 +0200, Trybun Z opisu działania Y wynika że bazuje on przede wszystkim na danych od użytkowników, Nie ma żadnych dronów, nie sądzę także aby był w stanie szpiegować każdego użytkownika telefonu wbrew jego woli, tak jak to robi Google. I co z tego że używają równolegle innych programów nawigacyjnych? Z danych GPSu może jednocześnie korzystać wiele programów. |
|
Data: 2018-06-24 00:55:18 | |
Autor: Myjk | |
Yanosik | |
Sat, 23 Jun 2018 12:04:09 +0200, Trybun
Z opisu działania Y wynika że bazuje on przede wszystkim na danych od użytkowników, Przecież tak właśnie napisałem. Teraz jest to z automatu jak uruchamiają apkę, a mogłoby się dziać cały czas, pod waruniem że się zgodzą. Nie ma żadnych dronów, No nie ma, i nie będzie. Bo żeby poprawić jakość śledzania korków wystarczy uruchomić zbieranie danych od użytkowników. nie sądzę także aby był w stanie szpiegować każdego użytkownika Przecież tak właśnie napisałem. Muszą się zgodzić i to wszystko. Nie trzeba w celu zbierania informacj głupkowato dronów wysyłać. tak jak to robi Google. Nie robi tak, bo użytkownik musi się zgodzić na udostępnianie lokalizacji googlowi. I co z tego że używają równolegle innych programów nawigacyjnych? Z Przecież tak właśnie napisałem. Dlatego twój pomysł z puszczaniem dronów celem obserwacji drogi jest abstrakcyjnie słaby. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2018-06-24 13:52:27 | |
Autor: J.F. | |
Yanosik | |
Dnia Sun, 24 Jun 2018 00:55:18 +0200, Myjk napisał(a):
Sat, 23 Jun 2018 12:04:09 +0200, Trybun A patrzyles na co pozwoliles Googlowi ? Usluga lokalizacji.. I co z tego że używają równolegle innych programów nawigacyjnych? ZPrzecież tak właśnie napisałem. Dlatego twój pomysł z puszczaniem dronów Drony tanieja. A odroznienie czy ktos jedzie samochodem, czy tramwajem, czy karetka, czy rowerem ... jest klopotliwe. J. |
|
Data: 2018-06-25 09:54:59 | |
Autor: Myjk | |
Yanosik | |
Sun, 24 Jun 2018 13:52:27 +0200, J.F.
A patrzyles na co pozwoliles Googlowi ? No patrzyłem, i żyję. Drony tanieja.I co z tego że używają równolegle innych programów nawigacyjnych? ZPrzecież tak właśnie napisałem. Dlatego twój pomysł z puszczaniem dronów No i? A odroznienie czy ktos jedzie samochodem, czy tramwajem, czy karetka, czy rowerem ... jest klopotliwe. Wystarczy odrzucić anomalie. Wyodrębnienie tramwajów to akurat najprostsze jest, wystarczy 5-6 mniej więcej takich samych danych by uznać za anomalię. Karetek jest mało, rowerów w stosunku do samochodów też. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2018-06-25 13:01:07 | |
Autor: Adam | |
Yanosik | |
W dniu 2018-06-25 o 09:54, Myjk pisze:
Sun, 24 Jun 2018 13:52:27 +0200, J.F. Wydaje mi się, że trudno odróżnić kilka odczytów "tramwajowych" od kilku odczytów kierowców posuwających się w korku. Dokładność GPS zbyt słaba. Ponadto trzeba odróżnić kierowców stojących w korkach od tych, co zatrzymali się na siusiu ;) albo do sklepu. Ale to chyba najprostsza metoda: odciąć ekstrema górne i dolne. -- Pozdrawiam. Adam |
|
Data: 2018-06-25 16:31:26 | |
Autor: J.F. | |
Yanosik | |
Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pgqi1g$hub$1$Adam@news.chmurka.net...
W dniu 2018-06-25 o 09:54, Myjk pisze: Sun, 24 Jun 2018 13:52:27 +0200, J.F. Wydaje mi się, że trudno odróżnić kilka odczytów "tramwajowych" od kilku odczytów kierowców posuwających się w korku. Dokładność GPS zbyt słaba. Szczegolnie ze jedni i drudzy czekaja na tych samych swiatlach :-) J. |
|
Data: 2018-06-26 14:40:48 | |
Autor: Trybun | |
Yanosik | |
W dniu 2018-06-24 o 00:55, Myjk pisze:
Sat, 23 Jun 2018 12:04:09 +0200, Trybun Czytałem gdzieś że w najnowszych wersjach androida można już wyrażać zgodę selektywnie, w starszych - całościowo, albo się godzisz na warunki zawarte w stu punktach albo instalator kończył pracę.
Będą. Zdaje się że XXI wiek będzie wiekiem drona. Tak, ale tylko wtedy gdy wszystkie auta będą miały fabrycznie instalowane nadajniki GPS a ich kierowcy obowiązek włączania w trakcie jazdy.
Na ilu procentach danych chciałbyś to opierać. Co który kierowca ma zainstalowanego Yanosika i jest w strefie twojego zainteresowania, że już nie będę poddawał w wątpliwość rzetelności podawanych przez nich informacji.
A różni sie to czymś od tego co napisałem?
Bez dronów prawdziwe omijanie korków nie jest możliwe. Dronów albo jakiegoś ich odpowiednika, np systemu satelitów. |
|
Data: 2018-06-26 22:32:51 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Yanosik | |
Tue, 26 Jun 2018 14:40:48 +0200, w <5b323377$0$676$65785112@news.neostrada.pl>,
Trybun <cheilmx@jachu.ru> napisał(-a): > Przecież tak właśnie napisałem. Dlatego twój pomysł z puszczaniem dronów Skąd biorą się takie pomysły? |
|
Data: 2018-06-28 11:01:25 | |
Autor: Trybun | |
Yanosik | |
W dniu 26.06.2018 o 21:32, radekp@konto.pl pisze:
Powiedział ktoś tam kiedyś patrząc na koło.. ;-) |
|