Yanosik

Data: 2018-06-22 23:27:10
Autor: radekp@konto.pl
Yanosik
Fri, 22 Jun 2018 13:41:42 +0200, w <5b2cdfb5$0$684$65785112@news.neostrada.pl>,
Trybun <cheilmx@jachu.ru> napisał(-a):

Jaki procent kierowców może używać NE, jakieś 5%, i oni na podstawie tego wydają komunikaty o korkach...

Jakby NE używało 5% kierowców, to byłoby super.
Pewnie używa z 1%.

Jak widać sprawdza się to świetnie.

NE nie można porównywać go Google, Google to system który ma w telefonie prawie każdy kierowca, Tak że tu obejdzie się bez dronów bo przez GPS jak i sieć dobrze znają położenie nawet konkretnego urządzenia.

Przez sieć to sobie możesz jedynie wywróżyć rejon, w którym kierowca jeździ, a
już na pewno nie jaką ulicą.
Poza tym, aby GPS działał to jeszcze trzeba go włączyć.

Data: 2018-06-23 12:06:28
Autor: Trybun
Yanosik
W dniu 2018-06-22 o 23:27, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Niech mu będzie i całe 5%.

Opinia młodego. Ja też po kilku pierwszych "pomocach"  w omijaniu korków o mało nie padłem na twarz i nie zacząłem bić pokłonów. Aż postanowiłem sprawdzić  - okazało się że w tym "korku" o którym prawi NE jest kilka aut, normalny ruch. Jeszcze kilka prób i mimo ważnej jeszcze subskrypcji NE wylądował w koszu. Zwykły badziew, mimo tego że pracuje w trybie online to nie ma nawet aktualnych dróg.
Choć muszę przyznać że nie znam stanu i jakości tego programu  na dzień dzisiejszy - być może coś się zmieniło na lepsze..

[...]

Aż mnie skręca z ciekawości, z jakiego to źródła korzysta ten NE, który jest teraz aż tak niewiarygodnie skuteczny?

Data: 2018-06-23 23:22:08
Autor: radekp@konto.pl
Yanosik
Sat, 23 Jun 2018 12:06:28 +0200, w <5b2e1ab0$0$615$65785112@news.neostrada.pl>,
[...]

Same bzdury...

Choć muszę przyznać że nie znam stanu i jakości tego programu  na dzień dzisiejszy - być może coś się zmieniło na lepsze..

To chyba dobre posumowanie.

> [...]

Aż mnie skręca z ciekawości, z jakiego to źródła korzysta ten NE, który jest teraz aż tak niewiarygodnie skuteczny?

Zapytaj ich. Z tego co wiem gros informacji otrzymują z
lokalizatorów/monitoringu GPS.

Data: 2018-06-26 14:41:33
Autor: Trybun
Yanosik
W dniu 2018-06-23 o 23:22, radekp@konto.pl pisze:

Aż mnie skręca z ciekawości, z jakiego to źródła korzysta ten NE, który
jest teraz aż tak niewiarygodnie skuteczny?
Zapytaj ich. Z tego co wiem gros informacji otrzymują z
lokalizatorów/monitoringu GPS.

To ja przynajmniej na razie podziękuję - NIE!

Data: 2018-06-26 22:33:25
Autor: radekp@konto.pl
Yanosik
Tue, 26 Jun 2018 14:41:33 +0200, w <5b3233a3$0$614$65785112@news.neostrada.pl>,
Trybun <cheilmx@jachu.ru> napisał(-a):

> Zapytaj ich. Z tego co wiem gros informacji otrzymują z
> lokalizatorów/monitoringu GPS.

To ja przynajmniej na razie podziękuję - NIE!

To sobie stój w korkach, nikt nie zabrania. To wolny kraj :D

Data: 2018-06-28 11:02:16
Autor: Trybun
Yanosik
W dniu 26.06.2018 o 21:33, radekp@konto.pl pisze:

To sobie stój w korkach, nikt nie zabrania. To wolny kraj :D

Jak na razie nie wynaleziono czarodziejskiego pudełka za pomocą którego można by naprawdę je omijać. Tak że patrzeć sobie na mnie z góry możesz, ale czy zasadnie?

Data: 2018-06-28 11:25:53
Autor: radekp@konto.pl
Yanosik
Thu, 28 Jun 2018 11:02:16 +0100, w <5b34a349$0$690$65785112@news.neostrada.pl>,
Trybun <MxIlCh@jachu.ru> napisał(-a):

> [...]

Jak na razie nie wynaleziono czarodziejskiego pudełka za pomocą którego można by naprawdę je omijać. Tak że patrzeć sobie na mnie z góry możesz, ale czy zasadnie?

Wymyślono już całkiem sprawne metody.
Twoja sprawa czy z nich skorzystasz, ale nie bzdurz.

Data: 2018-07-01 12:09:12
Autor: Trybun
Yanosik
W dniu 2018-06-28 o 11:25, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Skoro tak piszesz.. nie był to jednak NaviExpert. Który jeszcze do niedawna (na pewno) służył tylko do dojenia naiwniaków.

Data: 2018-07-01 19:34:05
Autor: radekp@konto.pl
Yanosik
Sun, 1 Jul 2018 12:09:12 +0200, w <5b38a827$0$621$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

Skoro tak piszesz.. nie był to jednak NaviExpert. Który jeszcze do niedawna (na pewno) służył tylko do dojenia naiwniaków.

Nie wiem kiedy to było niedawno, ale na pewno nie od 3 lat.

Yanosik