Yanosik

Data: 2021-03-08 14:39:46
Autor: J.F.
Yanosik
Użytkownik "Wiesiaczek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:s258ku$gd4$1@gioia.aioe.org...
tyle naczytałem się o Yanosiku, że aż postanowiłem go sobie zainstalować na moim Blow - Androidzie 8-coś tam.
Wyszukałem, wszędzie piszą, że bezpłatny a tu zonk!
Okazuje się, ze muszę go pobrać tylko i jedynie ze sklepu gugla a wcześniej podać swoje wszelkie namiary i adresy.

Czy może ktoś podrzucić, jak uzyskać ten darmowy soft bez dawania dupy na wszystkie strony?

A co ty za namiary podajesz?
Uzywasz w ogole sklepu googla?

Yanosik jest darmowy, gdzies tam sklep Google moze cos od ciebie chciec, ale to wciskasz "pomin".

J.

Yanosik