Yanosik + google maps

Data: 2017-08-27 10:13:18
Autor: Endriu
Yanosik + google maps
Chciałbym uzywać takiego połaczonego zestawu - na wierzchu google maps, w
tle yansik z wyskakującymi powiadomieniami.
Niestety yanosik będąc w tle gubi gpsa i nie powiadamia.
Mało tego, jak go przywróce na wierzch, to najczesciej tego gpsa juz nie
złapie i musze go restartować.

Czy to jest tylko przypadłość w moim telefonie czy to jakis bład yanosika?

Błąd telefonu. U mnie taki zestaw działa.

Endriu

Data: 2017-09-03 21:00:51
Autor: Budzik
Yanosik + google maps
Użytkownik Endriu ppp@interia.pl ...

[...]

Sprawdzałem na dwóch telefonach xiaomi :) - na obu ten sam efekt.
Chciałem tez sprawdzic na samsungu j3 ale tam w ogole yanosik nie chce zaciągnąc aktualnych danych z jakiegos powodu...

--
Pozdrawia... Budzik

Yanosik + google maps