Yanosik i fotoradary w Gdyni

Data: 2014-04-23 23:12:17
Autor: Jan Komosa
Yanosik i fotoradary w Gdyni
Witam,

Od pewnego czasu Yanosik podczas jazdy w Gdyni ostrzega mnie o fotoradarach na światłach - np. na skrzyżowaniu Zwycięstwa i Wielkopolskiej. Rzeczywiście, patrząc na to co jest zamocowane u góry na wysięgnikach/rurach trzymających światła widać tam zamocowane kamery z jakimiś dopalaczami, które kojarzą się z dodatkowym fleszem lub doświetleniem.

Czy ktoś wie, co to za cudo i czy rzeczywiście można w takich miejscach zaliczyć mandat za prędkość?

Czy może to tylko służy do inwigilacji "obatela" - oczywiście dla jego dobra....

Pozdrawiam,
Jan

Data: 2014-04-23 23:44:28
Autor: P.B.
Yanosik i fotoradary w Gdyni
Hello, Jan Komosa.
On 23.04.2014 23:12 you wrote:

> Czy ktoś wie, co to za cudo i czy rzeczywiście można w takich > miejscach zaliczyć mandat za prędkość?
Na razie Tristar chyba jeszcze nie działa, ale docelowo mają być mandaty za wszystko z pasami i pomiarem odcinkowym włącznie.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2014-04-24 00:26:40
Autor: anacron
W dniu 23.04.2014 23:12, Jan Komosa pisze:
[...]

W Kole ostrzega na skrzyżowaniu, gdzie nie ma nic.

--
anacron

Data: 2014-04-24 20:57:47
Autor: K
[...]

moim zdaniem jest przygotowane pod przejezdzajacych na czerwonym. na razie jeszcze nie dziala, bo nie skrocili pomaranczowego do pol sekundy, jak w wejherowie ;) zauwaz ze oprocz kamer sa tez lampy ledowe.
http://mtk.pl/artykul/wiadomosci/uwaga-tvn-w-wejherowie-na-zywo
http://mtk.pl/artykul/moto-gwe/prezydent-wejherowa-apeluje-do-gddkia-w-sprawie-sygnalizacji-swietlnej
http://mtk.pl/artykul/wiadomosci/um-wejherowo-tlumaczy-sie-z-instalacji-kamer-na-ul-orzeszkowej-gdanskiej

takie same instalacje sa tez kolo klifu i na krzyzowce ze stryjska.

Data: 2015-03-11 11:38:31
Autor: syczak1986
Yanosik i fotoradary w Gdyni
Jeste¶my dystrybutorem Yanosika. Zapraszamy do zakupów, mo¿liwy odbiór osobisty w Gdyni.
http://radkom.pl/
http://radkom.pl/index.php/sklep/produkty/yanosik

Data: 2015-03-11 22:16:14
Autor: masti
syczak1986@gmail.com wrote:

Jeste¶my dystrybutorem Yanosika.

serdecznie wspó³czujê. Tak kiepsko idzie, ¿ê spamujecie?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lêk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówiê. To grunt zabija!" T.Pratchett

Yanosik i fotoradary w Gdyni