Yanosik - spiesz sie powoli

Data: 2010-07-29 10:05:38
Autor: J.F.
Yanosik - spiesz sie powoli

Yanosik mierzy srednie predkosci.
http://yanosik.pl/test-drogowy-spiesz-sie-powoli/

Jak na razie nie ma nawet co zagladac - wnioski nasuwaja sie ze yanosik ma bardzo malo klientow, a wszyscy jezdza tirami w kapeluszach :-)

Ale moze po weekendzie przybedzie :-)

J.

Data: 2010-07-29 21:29:59
Autor: Krzysiek Z.
Yanosik - spiesz sie powoli

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i2rcog$i0i$1news.onet.pl...

[...]

a co to k.... są za prędkości ? lol

Data: 2010-07-29 22:09:27
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Yanosik - spiesz sie powoli
W dniu 2010-07-29 21:29, Krzysiek Z. pisze:

[...]

Nie wiem, ale chyba zacznę uĹźywać  (mam w zanadĹźu) co by podnieść weekendowe średnie ;)
Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterĂłw   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2010-07-29 22:10:14
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Yanosik - spiesz sie powoli

Nie wiem, ale chyba zacznę używać (mam w zanadżu) co by podnieść
                                            ^^^^^^^
                                            MASAKRA

Sorry ;)

Data: 2010-07-29 23:27:17
Autor: Bydlę
Yanosik - spiesz sie powoli
On 2010-07-29 21:29:59 +0200, "Krzysiek Z." <tukan@wytnijtoonet.pl> said:

[...]

Autostradowe.
Przecież podają nazwy autostrad, na których to nagrali.

(inna rzecz, że toto ma same wady w porównaniu z CB, wbrew reklamie, a tylko jedną ciekwaą funkcję - śledzenia trasy, za to źle działającą - jak wynika z opisów)

--
Bydlę

Data: 2010-07-30 09:01:29
Autor: Piotr Czyż
Yanosik - spiesz sie powoli

On 2010-07-29 21:29:59 +0200, "Krzysiek Z." <tukan@wytnijtoonet.pl>
said:

[...]

:-)

Ale moze po weekendzie przybedzie :-)

a co to k.... są za prędkości ? lol

Autostradowe.
Przecież podają nazwy autostrad, na których to nagrali.

Ja nie wiem jak można A4 Katowice-Wrocław jechać ze średnią tylko 90.

pzdr
--
Piotr Czyż

Data: 2010-07-30 13:09:41
Autor: J.F.
Yanosik - spiesz sie powoli
Użytkownik "Piotr Czyż" <imie@imieinazwisko.com> napisał w
[...]

Normalnie - jedziemy, tankowanie, kawa, mcdonald, toaleta, korek do zjazdu .. i wychodzi 90 :-)

Nie wiem jak oni to licza, ale sadzac po maksymalnej predkosci np 104, to chyba ciezarowki na razie sie wpisaly. Jak jeszcze kierowca z obowiazkowa przerwa, to i srednia 60 nie dziwi.

J.

Data: 2010-07-30 13:45:48
Autor: Bydlę
Yanosik - spiesz sie powoli
On 2010-07-30 11:01:29 +0200, Piotr Czyż <imie@imieinazwisko.com> said:

Ja nie wiem jak można A4 Katowice-Wrocław jechać ze średnią tylko 90.

Normalnie - jedziesz powoli.
Nie ma przymusu spieszenia się.
Nie ma przymusu jazdy osobówką.
Nie ma przymusu jazdy tylko w słoneczne dni.
Nie ma...

:-)

--
Bydlę

Data: 2010-07-30 12:51:17
Autor: Waldek Godel
Yanosik - spiesz sie powoli
Dnia Fri, 30 Jul 2010 13:45:48 +0200, Bydlę napisał(a):

Normalnie - jedziesz powoli.
Nie ma przymusu spieszenia się.
Nie ma przymusu jazdy osobówką.
Nie ma przymusu jazdy tylko w słoneczne dni.
Nie ma...

no jak nie... toż już kiedyś stwierdziłem, że z całą pewnością część
samochodów ma zamontowany system powodujący gaśnięcie silnika przy jeździe
poniżej aktualnie dozwolonej prędkości oraz wystrzelenie z siedzenia
kierowcy półmetrowego gumowego kindybała marki "Big Black Bwana XXXXL Anal
intruder"

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-07-30 10:24:23
Autor: Yakhub
Yanosik - spiesz sie powoli
Dnia Thu, 29 Jul 2010 23:27:17 +0200, Bydlę napisał(a):

(inna rzecz, że toto ma same wady w porównaniu z CB, wbrew reklamie, a tylko jedną ciekwaą funkcję - śledzenia trasy, za to źle działającą - jak wynika z opisów)

Podstawowa funkcja tego czegoś jest zupełnie bez sensu, za to na podstawie
tych urządzeń istnieje system kontroli pojazdów firmowych:

www.flotis.pl

I to działa całkiem sensownie - jest śledzenie pojazdów i przeglądanie
historii, a przy tym jest stosunkowo tanie w porównaniu do konkurencyjnych
rozwiązań.

--
Yakhub

Data: 2010-07-30 13:40:25
Autor: Bydlę
Yanosik - spiesz sie powoli
On 2010-07-30 10:24:23 +0200, Yakhub <yakhub@gazeta.pl> said:

 za to na podstawie
tych urządzeń istnieje system kontroli pojazdów firmowych:

www.flotis.pl

I to działa całkiem sensownie

No tak - ale ci lubiący słowackiego bandytę reklamują swój produkt inaczej.
:-)

--
Bydlę

Data: 2010-07-30 19:58:28
Autor: to
Yanosik - spiesz sie powoli
begin Bydlę
(inna rzecz, Ĺźe toto ma same wady w porĂłwnaniu z CB, wbrew reklamie, a
tylko jedną ciekwaą funkcję - śledzenia trasy, za to źle działającą -
jak wynika z opisĂłw)

Gdyby miało to więcej osób to miałoby same zalety, CB trzeszczy i przeklina. Niestety pewnie będzie o to trudno...

--
ignorance is bliss

Data: 2010-07-30 23:45:10
Autor: Lewis
Yanosik - spiesz sie powoli
W dniu 2010-07-29 10:05, J.F. pisze:

[...]

Stąd już o krok do permanentnej inwigilacji.
Ewidentne zarejestrowane przekroczenia prędkości, nic tylko mandaty wystawiać ;)
Policja powinna takie urządzenia za free rozdawać tylko wbudować w nich funkcje comiesięcznego wysyłania podsumowania na serwer komendy powiatowej ;)

Lewis

Yanosik - spiesz sie powoli