Yanosik, styl jazdy i OC

Data: 2017-08-27 06:32:14
Autor: Budzik
Yanosik, styl jazdy i OC
Czy ktos kupował juz OC przez yanosika korzystajac z ich systemu znizek za styl jazdy?
Czy ceny sa rzeczywiście konkurencyjne?
Jest jakas tabela znizek w zaleznosci od punktacji?

Jakie w ogole yanosik pokazuje wam oceny?

Ja mam 8,0 i nie wiem czy to dobrze czy zle :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

Data: 2017-08-27 06:59:45
Autor: Budzik
Yanosik, styl jazdy i OC
Użytkownik Budzik budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

[...]

Coś tam znalazłem - maks to 10
- oceniaja predkosc, płynnosc i co ciekawe to czy jezdzisz w dzien czy w nocy.

Pytanie o stawki pozostaje w mocy.

--
Pozdrawia... Budzik
Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

Data: 2017-08-27 09:32:26
Autor: Shrek
Yanosik, styl jazdy i OC
W dniu 27.08.2017 o 08:32, Budzik pisze:

Jakie w ogole yanosik pokazuje wam oceny?

Ja mam 8,0 i nie wiem czy to dobrze czy zle :)

Zrezygnowałem z yanosika jak mi kazał zaznaczyć zgodę na przekazywanie danych do ubezpieczycieli. Przez jakiś czas się dało anonimowo (momo, że pisało, że nie można). Ostatnio jak odpaliłem, to była tylko opcja zaloguj. Nie da się już korzystać z janosika nie sprzedając wszystkiego ubezpieczycielom?

Shrek

Data: 2017-08-27 10:16:13
Autor: Endriu
Yanosik, styl jazdy i OC

Zrezygnowałem z yanosika jak mi kazał zaznaczyć zgodę na przekazywanie
danych do ubezpieczycieli.

Ja tam żadnych danych nie daje a Yanosik działa.

Endriu

Data: 2017-08-27 11:23:24
Autor: Shrek
Yanosik, styl jazdy i OC
W dniu 27.08.2017 o 10:16, Endriu pisze:

Zrezygnowałem z yanosika jak mi kazał zaznaczyć zgodę na przekazywanie
danych do ubezpieczycieli.

Ja tam żadnych danych nie daje a Yanosik działa.

A jesteś pewny? Czytałeś regulamin?

Shrek

Data: 2017-08-31 01:11:28
Autor: J.F.
Yanosik, styl jazdy i OC
Dnia Sun, 27 Aug 2017 06:32:14 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
[...]

Zle - jezdzisz jak baba, ja mam 6.5 :-)
Jak klikniesz, to masz bardziej dzienne zestawienie.

Z tego co widze
-jak raz pojechalem jak baba, to bylo 7.4
-w dluzszych trasach mam 5.5-7.0
-srednia zanizaja codzienne krotkie jazdy po miescie
-niektore bardzo krotkie miejskie bardzo nisko ocenia

Ciekawe co mu sie nie podoba - plynnosc jazdy ?
W miescie niemal niemozliwa.

Przekraczanie predkosci ?
A moze w ogole wysoka predkosc ?

J.

Data: 2017-08-31 17:27:15
Autor: J.F.
Yanosik, styl jazdy i OC
Użytkownik "TomN"  napisał w wiadomości grup
J.F. w <news:cywwwakay9m1$.qex6cn7hxk49.dlg40tude.net>:
-srednia zanizaja codzienne krotkie jazdy po miescie
Masz tak słaba pamięć, że potrzebujesz nawigacji po "mieście"?

janosik tam spelnia swoje statutowe zadanie.

Zreszta wlacza sie automatycznie, bo lenistwo za drogo kosztuje.

-niektore bardzo krotkie miejskie bardzo nisko ocenia
Ekologia panie, na piechotę...

I co - ekologicznie mam zapchac auto na myjnie ?

Ciekawe co mu sie nie podoba - plynnosc jazdy ?
Spacje przed znakami przestankowymi

Nie pewno nie jest az taki upierdliwy jak ty :-P

J.

Yanosik, styl jazdy i OC