Yanosik, styl jazdy i OC

Data: 2017-08-27 06:59:45
Autor: Budzik
Yanosik, styl jazdy i OC
Użytkownik Budzik budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

Czy ktos kupował juz OC przez yanosika korzystajac z ich systemu
znizek za styl jazdy?
Czy ceny sa rzeczywi¶cie konkurencyjne?
Jest jakas tabela znizek w zaleznosci od punktacji?

Jakie w ogole yanosik pokazuje wam oceny?

Ja mam 8,0 i nie wiem czy to dobrze czy zle :)

Co¶ tam znalazłem - maks to 10
- oceniaja predkosc, płynnosc i co ciekawe to czy jezdzisz w dzien czy w nocy.

Pytanie o stawki pozostaje w mocy.

--
Pozdrawia... Budzik
Jaki¶ czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

Yanosik, styl jazdy i OC