Yaris 3 Hybrid - walka o podgrzewanie foteli

Data: 2021-03-17 22:06:09
Autor: ii
Yaris 3 Hybrid - walka o podgrzewanie foteli
W dniu 17.03.2021 o 19:37, Marcin N pisze:
W moim Yarisie zapragnąłem ogrzewanych foteli.
Zajrzałem pod przełączniki między przednimi fotelami i znalazłem tam wiązkę kabli z wtyczką gotową do podczepienia do czegoś.

Poszperałem w Iternecie i wyszło mi, że to wtyczka do podgrzewanych foteli. Kupiłem więc odpowiednie przyciski i dziś podłączyłem je. Po włączeniu silnika wszystko działa znakomicie: podświetlenie przecisków działa, gdy je wciskam to zapalają się dodatkowe światełka.

Niestety fotele się nie podgrzewają więc zgaduję, że nie mam w nich mat grzewczych.

Pytanie: czy ktoś z Was wie, gdzie miałbym podłączyć maty, które ewentualnie dam zamontować u tapicera? Wygląda na to, że mam wszystko oprócz tych mat.

Dodam, że w skrzynce bezpiecznikowej znalazłem nawet bezpiecznik 15A dedykowany do podgrzewania foteli.

Co radzicie?

Nie lepiej kupić używane fotele z matami?

Data: 2021-03-18 08:01:53
Autor: Marcin N
W dniu 17.03.2021 o 22:06, ii pisze:
[...]

Nie ma takich na rynku. Zresztą szukając używanych foteli - znalazłem w ogłoszeniach same źle wyglądające. W takim fotelu są poduszki i miałbym obawy kupując używane. Moje są w stanie prawie idealnym.

--
MN

Data: 2021-03-18 08:36:54
Autor: K
On 18/03/2021 07:01, Marcin N wrote:
[...]

to kup uzywane z matami i daj tapicerowi do przelozenia (o ile sie da)

Yaris 3 Hybrid - walka o podgrzewanie foteli