Yaris - dziwne odkształcenie dachu

Data: 2011-06-25 23:35:05
Autor: Rabbit McCroolick
Yaris - dziwne odkształcenie dachu

Użytkownik "dremka" <dremkaprecz@zespamem.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iu5gpb$jat$1inews.gazeta.pl...
Witam.

Ma ktoś pomysł, skąd mogło wziąść sie takie "zagięcie" blachy na dachu Yarisa:
http://tinyurl.com/5wmeq6o [300kB] (zaznaczone niebieską ramką, jest tylko po stronie kierowcy i nie jest to złudzenie optyczne).
Samochód od nowości w rodzinie, brak dzwonów, jedyne, co wydaje mi się podejrzane, to wymiana szyby (po kamieniu) i ewentualnie zjeżdżanie tą stroną z wysokiego krawężnika - tak jest parkowany bardzo często (ale takie trwałe odkształcenia z tego powodu?). No chyba, że ktoś łaził po tym dachu, ale szczególnych śladów czy zarysowań tam nie widać. Miał ktoś coś takiego?

IMHO to sprawka domorosłego miłośnika parkouru. Mi też kiedyś pewnien gnojek przebiegł po samochodzie, ślad pozostał bardzo podobny, tyle że pozostały odciski butów (ba, nawet pojechałem na glinę i zdjęli odciski butów, oczywiście nikogo nie znaleźli, choć wskazałem im podejrzanego).

Yaris - dziwne odkształcenie dachu