Yaris oklejony ;]

Data: 2011-02-01 14:49:14
Autor: to
Yaris oklejony ;]
begin Mateusz
no i dzisiaj padło na to, że Yaris został
oklejony, tylko na razie mam dylemat, bo nie wiem jakby zabezpieczyć
nalepkę (na razie jest przylepiona od strony wewnętrznej na szybie, bo
czuję, że jak ją nalepię na blachę to mi zejdzie, a byłoby szkoda ;] ).
Może ktoś pomoże ? Blachę trzeba doprowadzić do czystości i odtłuścić,
ale czy to wystarczy ?

Na czoło se naklej. ;)

Data: 2011-02-01 06:58:10
Autor: Mateusz
Yaris oklejony ;]
On 1 Lut, 15:49, to <t...@abc.xyz> wrote:
> [...]

> czuję, że jak j± nalepię na blachę to mi zejdzie, a byłoby szkoda ;] ).
> Może kto¶ pomoże ? Blachę trzeba doprowadzić do czysto¶ci i odtłu¶cić,

Na czoło se naklej. ;)

Za małe mam, ale dzięki ;)

Yaris oklejony ;]