Yaris -pytanie o eksploatacje

Data: 2010-05-29 21:07:48
Autor: a
Yaris -pytanie o eksploatacje
  Malzonka po dokumentnym skasowaniu starej
punciawki weszla w posiadanie Yarisa 1,3 (nowka funkiel)
Ja sie nie znam na japonczykach,wole europejskie-wiec mam pytanie na
co zwrocic uwage  w tym samochodzie,jak toto traktowac w poczatkowym okresie eksploatacji,wogole-co praktycy maja do powiedzenia  na temat
tego autka
pozdrawiam
t.
--
http://www.twilight.edh.pl

Data: 2010-05-29 21:33:39
Autor: Grejon
a@b.com pisze:
[...]

Tak jak każde inne nowe auto. Tam nie ma technologii z MiB.

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2010-05-30 00:05:10
Autor: to
a wrote:

[...]

Z rana pucować jedwabną szmatką, w ciągu dnia czule do niego przemawiać, a wieczorem pocałować na dobranoc.

Data: 2010-05-31 05:28:17
Autor: tombaz
On 29 Maj, 21:07, a...@b.com wrote:
[...]
-- http://www.twilight.edh.plo

Yaris od 2001 nie jest produkowany w Japonii, tylko, chyba, we
Francji. Więc to nie jest auto japońskie, tylko francuskie :)

A tak poważnie, to skoro jest nowa, to ma gwarancję i instrukcję
obsługi. Co by¶ nie robił, je¶li będzie niezgodne z instrukcj±, to
może spowodować utratę gwarancji.

Data: 2010-06-03 20:17:11
Autor: Grze¶
Yaris -pytanie o eksploatacje
Ja ze swoję przez pierwszy rok byłem stałym klientem serwisu. Jak mnie
widzieli, to się dziwnie pusto robiło w POKu, ale zawsze padało sakramentalne
pytanie, które mówi samo za siebie: Francuz czy Japoniec?

Ja zostałem do tego zakupu niejako przymuszony, ale nigdy więcej toyoty...

--

Yaris -pytanie o eksploatacje