Yebanych cyklistów

Data: 2019-06-09 15:53:15
Autor: rAzor
Yebanych cyklistów
U mnie na wsi jest odhebana wielkimi nakładami ścieżka rowerowa. Nowoczesna, oświetlona, oznakowana solidnie!, asfaltowa - gładka jak tor lodowy dla panczenistów. Asfaltowa, nie z kostki czy płytek. A mimo to hipsterskie bydełko z Nysy popiehdala jezdnią, spowalniając ruch samochodów osobowych w niedzielę, a w dni powszednie zmuszając kierowców pojazdów o duzym gabarycie (pobliski kamieniołom) i autobusów do łamania przepisów i ryzykownych manewrów  wyprzedzania.

Słój w zupę debilom!

--
Z lewicą się nie dyskutuje.
Do lewicy się strzela w obronie własnej.

Data: 2019-06-09 16:05:33
Autor: PiSsOff
Yebanych cyklistów
W dniu 2019-06-09 o 15:53, rAzor pisze:
[...]

No i co się kufa dziwisz, jak głosowali, tak jeżdżą:
http://radio.opole.pl/100,255511,pis-wysoko-w-nysie-i-powiecie-nyskim-slaby-wynik

Data: 2019-06-09 16:45:40
Autor: rAzor
Yebanych cyklistów
PiSsOff pisze:
[...]

A co to ma do rzeczy, geniuszu?

Data: 2019-06-10 19:13:07
Autor: PiSsOff
Yebanych cyklistów
W dniu 2019-06-09 o 16:45, rAzor pisze:
PiSsOff pisze:
[...]

Tępy jesteś jak każdy pisior, to i nie zrozumiałeś.

ROTFL!

Data: 2019-06-10 10:39:28
Autor: Marek
Yebanych cyklistów
PiSsOff napisał:

Tępy jesteś jak każdy pisior, to i nie zrozumiałeś.

Dzidziusiu, poza "staromainstreamowym" matriksem istnieje prawdziwe życie,
w którym nie działają stereotypy, jakie ci TVN do łba wpycha. "PiSiory"
i "POjeby" to tylko część społeczeństwa. Tępaki, które dają się szczuć na
siebie, choć "divide et impera" nic im nie mówi. Reszta nawet nie próbuje
ogarnąć, o co temu betonowi chodzi, ale nie ma nic przeciwko temu, by na
partriomachii ugrać coś dla siebie. Na przykład częściowy zwrot podatku
w formie pińcetplus. I tyle offtopu. Wypieprz telewizor, idź na rower. Niech
ci propaganda w łydę pójdzie.
A do rAzora: próbowałeś obywatelsko podpierdolić temat lokalnej policji?
Tam to ma sens. Jak im się będzie chciało dupy ruszyć, to może zrobią jakąś
akcję promocyjną artykułu 33 ust.1 PoRD i jeszcze u szefostwa zapunktują?
Bo żalenie się na grupie zcyklistamizzasadysztamętrzymającej to ciut słabe jest. A na pewno nieefektywne.

--
Marek

Data: 2019-06-09 16:23:37
Autor: Shrek
Yebanych cyklistów
W dniu 09.06.2019 o 15:53, rAzor pisze:
U mnie na wsi jest odhebana wielkimi nakładami ścieżka rowerowa. Nowoczesna, oświetlona, oznakowana solidnie!, asfaltowa - gładka jak tor lodowy dla panczenistów. Asfaltowa, nie z kostki czy płytek.

Dawaj link do gogle maps:P

Shrek

Data: 2019-06-09 16:43:33
Autor: rAzor
Yebanych cyklistów
Shrek pisze:
[...]

Kolekcjonujesz dane osobowe, platfusiany ubeku?

Data: 2019-06-09 17:01:49
Autor: Shrek
Yebanych cyklistów
W dniu 09.06.2019 o 16:43, rAzor pisze:

Kolekcjonujesz dane osobowe, platfusiany ubeku?

Było pite?

Shrek

Data: 2019-06-09 17:48:32
Autor: rAzor
Yebanych cyklistów
Shrek pisze:
W dniu 09.06.2019 o 16:43, rAzor pisze:

Kolekcjonujesz dane osobowe, platfusiany ubeku?

Było pite?

Shrek

Nie każdy jest podobny do ciebie, jak mawiał klasyk.
Chlejesz, to nie pisz.

Data: 2019-06-10 05:20:58
Autor: Olivander
Yebanych cyklistów

> Dawaj link do gogle maps:P
Kolekcjonujesz dane osobowe, platfusiany ubeku?
Przetłumaczę ci, pierwotniaku, bo nie zrozumiałeś nawet obelgi.
To było (słuszne najpewniej) oskarżenie, że kłamiesz. "Śmieszka" zapewne nie nadaje się do jazdy, a uprzejma prośba o pokazanie jej na popularnym portalu, umożliwiała by weryfikację faktów bez wizji lokalnej.

Z lewicą się nie dyskutuje.
A to fakt. Przepraszam najmocniej, że ci odpowiedziałem, towarzyszu.

Data: 2019-06-09 17:55:47
Autor: rAzor
Yebanych cyklistów
Hujwejbini Dąs pisze:
użytkownik Shrek napisał:
[...]

Po co ci mapa?

  art. 33 ust. 1 pord

A weź takiemu pedalarzowi w obcisłych majtach zwróc uwagę, to z pompką i ryjem na ciebie wyskoczy.
Pieprzona zaraza.

Data: 2019-06-09 17:59:44
Autor: Budzik
Yebanych cyklistów
Użytkownik rAzor zab.zupa@dab.dupa.il ...

A weź takiemu pedalarzowi w obcisłych majtach zwróc uwagę, to z
pompką i ryjem na ciebie wyskoczy.
Pieprzona zaraza.

Jezeli w realu prezentujesz podobny poziom kultury to w sumie trudno sie dziwic...

--
Pozdrawia... Budzik
"Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

Data: 2019-06-09 20:24:30
Autor: Shrek
Yebanych cyklistów
W dniu 09.06.2019 o 19:59, Budzik pisze:

Jezeli w realu prezentujesz podobny poziom kultury to w sumie trudno sie
dziwic...

A czego się po azorku spodziewałeś?

Shrek

Data: 2019-06-10 13:51:11
Autor: rAzor
Yebanych cyklistów
Budzik pisze:
[...]

Pisałem o "zwróceniu uwagi", a nie o darciu ryja.
Ślepyś?

Data: 2019-06-12 10:00:15
Autor: Budzik
Yebanych cyklistów
[...]

Nie wierze ze potrafisz az tak zmieniac swoja postawe - w realu grzeczny i kulturalny a tutaj bagno...

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

Data: 2019-06-12 15:39:21
Autor: Kubuś Puchatek
Yebanych cyklistów
W dniu 12.06.2019 o 12:00 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

[...]

Dlaczego nie? W realu za takie odzywki dostałby (słusznie) po ryju.
Tutaj mu to nie grozi.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2019-06-12 18:44:52
Autor: ń
Yebanych cyklistów
Pompką, kolego, pompką.

-- -- -
W realu za takie odzywki dostałby po ryju.

Data: 2019-06-12 17:17:30
Autor: Shrek
Yebanych cyklistów
W dniu 12.06.2019 o 12:00, Budzik pisze:

Pisałem o "zwróceniu uwagi", a nie o darciu ryja.
Ślepyś?

Nie wierze ze potrafisz az tak zmieniac swoja postawe - w realu grzeczny
i kulturalny a tutaj bagno...

Dlaczego? "Kozak w necie, pizda w świecie".

Shrek

Data: 2019-06-23 18:12:14
Autor: Titus Atomicus
Yebanych cyklistów
In article <XnsAA69C62972E08budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>,
 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

> [...]

> Pieprzona zaraza.

Jezeli w realu prezentujesz podobny poziom kultury to w sumie trudno sie dziwic...

Ciiiii, to wariat. I troll.

Data: 2019-06-09 22:49:05
Autor: qrt
Yebanych cyklistów
rAzor <zab.zupa@dab.dupa.il> Wrote in message:
[...]

A jaka długość? Pewnie 300 metrów i na tym odcinku dwa razy
 przeskakuje z jednej strony na drugą :). p.s.  gdyby była taka dobra to by jeździli. Jeśli ja ignorują to
 raczej nie z przekory  czy złośliwości :D

Data: 2019-06-10 13:55:02
Autor: rAzor
Yebanych cyklistów
qrt pisze:
[...]

Ze trzy kilometry, a docelowo to i wincyj, bo to w ramach jakiegoś programu cyklistycznego - z czego część to wypasiona ścieżka asfaltowa, a część to wydzielony pas asfaltowej jezdni. I nigdzie nie musi przeskakiwać.

p.s.  gdyby była taka dobra to by jeździli. Jeśli ja ignorują to
  raczej nie z przekory  czy złośliwości :D

Jest dobra - gładka i szeroka.

Data: 2019-06-11 13:50:26
Autor: ń
cyklistów
Zależy, kto co wyssał z mlekiem matki.
U mnie pod stołecznym kościołem gdzie jest z hektar betonowego parkingu, wiocha (widać po rejestracjach) zawsze musi zaparkować swoje auta czterema kołami na trawie.
Podobnie w całej okolicy: ci z miasta parkują na betonie/asfalcie, ci z wioch na zieleni.

Data: 2019-06-10 15:15:45
Autor: abn140
Yebanych cyklistów
Do lewicy się strzela w obronie własnej.
i swiata
szosowego na smieszki nie namowisz, ale inni w tym ja na 'byleczym' znikam na smieszke jak tylko jest to mozliwe.
z natury jednak jak najdalej od miasta.....

https://www.youtube.com/watch?v=GD18FIeaMFA

Data: 2019-06-10 15:39:44
Autor: Miroo
Yebanych cyklistów
W dniu 2019-06-10 o 15:15, abn140 pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=GD18FIeaMFA

Każdy ma jakieś wytłumaczenie.
I każdy ma pretensje, że u nas jest bydło, chamstwo, naśmiecone, hałas, niebezpiecznie itd itp

Pozdrawiam

Yebanych cyklistów