Yes, Yes, Yes !!! Będą ekshumacje!!!

Data: 2010-10-27 22:22:35
Autor: Eulalia Browarek
Yes, Yes, Yes !!! Będą ekshumacje!!!
Wassermanówna złożyła oficjalny wniosek o ekshumacje ojca. Wniosek o ekshumacje Gosiewskiego leży od dawna w prokuraturze. Bardzo jestem ciekaw kiedy zaczną i czy będzie transmisja na żywo w TVP

Zennon

Data: 2010-10-28 01:36:50
Autor: Nomi
Yes, Yes, Yes !!! Będą ekshumacje!!!

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:iaa8na$j38$1tioat.net...
[...]

Robienie sobie jaj jest nie na miejscu.
Dziecko ma prawo wiedziec czy w trumnie jest jej ojciec
czy jakies kosci krolika i polowka swiniaka ze sklepu miesnego.
Cala procedura pochowku i identyfikacji cial to skandal.

Data: 2010-10-28 07:59:31
Autor: Bogdan Idzikowski
Yes, Yes, Yes !!! Będą ekshumacje!!!

Użytkownik "Nomi" <nomi@berdyczuf.pl> napisał w wiadomości news:4cc8b792$0$27031$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Na czym ten skandal polegał?

Data: 2010-10-27 23:47:31
Autor: Antenka
Yes, Yes, Yes !!! Będą ekshumacje!!!
On 28 Paź, 07:59, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl>

Na czym ten skandal polegał?<

Znasz bajkę o wężu? To sssssssssssss..........POlszewicka mendo!

Antenka

Data: 2010-10-28 15:46:04
Autor: Polok_Prawdziwy
Yes, Yes, Yes !!! Będą ekshumacje!!!
On 28 Paź, 07:59, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl>

> Na czym ten skandal polegał?<

Znasz bajkę o wężu? To sssssssssssss..........POlszewicka mendo!

A ty Maryna DO KUCHNI, DO GORóW...,
- i to pryndko...!!!
A nie tukej siem politykom zajmowac...

PS - awdodadku capis nastarom rybem - cyzbyś cieckem dzisioj miała...?

Data: 2010-10-28 23:21:52
Autor: MH
Yes, Yes, Yes !!! Będą ekshumacje!!!
> [...]

- i to pryndko...!!!
A nie tukej siem politykom zajmowac...

PS - awdodadku capis nastarom rybem - cyzbyś cieckem dzisioj miała...?

Rybom radzis łod niej capi ?!  Racji NIE MOS !!!   KAŁOMARNICOM STAROM !! Abo i racjem Kumie mos ?!  Dyć Eunijne mendrce uznoły , ze takowe ślimoki kiej
KAŁOMARNICA , rybomi tyz som...

MH

Data: 2010-10-28 23:34:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Yes, Yes, Yes !!! Będą ekshumacje!!!

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:173a.00000495.4cc9e970newsgate.onet.pl...
> [...]

Abo i racjem Kumie mos ?!  Dyć Eunijne mendrce uznoły , ze takowe ślimoki kiej

Irytujące. Ani czytać ani zrozumieć.

Data: 2010-10-28 19:46:44
Autor: dK
Yes, Yes, Yes !!! Będą ekshumacje!!!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:d316f179-dc50-4e4b-8fa2-3d682090de23g25g2000yqn.googlegroups.com...
On 28 Paź, 07:59, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl>

Na czym ten skandal polegał?<

Znasz bajkę o wężu? To sssssssssssss..........POlszewicka mendo!

Antenka

============================

Kolego Bogdanie, nie zadawaj tak trudnych pytań.

dK

Data: 2010-10-28 20:16:00
Autor: Grzegorz Z.
Yes, Yes, Yes !!! Będą ekshumacje!!!

On 28 Paź, 07:59, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl>

Na czym ten skandal polegał?<

Znasz bajkę o wężu? To sssssssssssss..........POlszewicka mendo!

A Deklarację Łódzką czytałeś?

Data: 2010-10-28 23:11:55
Autor: Jaksa
Yes, Yes, Yes !!! Będą ekshumacje!!!

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4cc91143$0$22805$65785112news.neostrada.pl...

> [...]
> czy jakies kosci krolika i polowka swiniaka ze sklepu miesnego.
> Cala procedura pochowku i identyfikacji cial to skandal.

Jak twojego trupa zrzucą na podłogę w prosektorium
a potem jakiś platfons odetnie sobie twój odbyt ażeby
się nim pobawić w zacziszu domowym, a inny platfons
wytnie ci lewą rękę aby ją potem skonsumować, to
doprawdy, żadnego skandalu nie będzie.

Jaksa

Data: 2010-10-28 08:58:22
Autor: cyc
Yes, Yes, Yes !!! Będą ekshumacje!!!

[...]

Dziecko moglo sobie sprawdzic i to na nasz koszt co wkladano do trumny !.
Jesli to dziecko dzisiaj chce sobie ekshumowac ojca , najprawdopodobniej dla politycznej hucpy , lub z szalenstwa , to niech robi to na walsny rachunek bo ja nie chce placic za to z moich emeryckich pieniedzy !.
Szalenstwo musi miec jakies granice .

cyc

Data: 2010-10-28 13:59:08
Autor: Neko_apolityczny
Yes, Yes, Yes !!! Będą ekshumacje!!!
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

bo ja nie chce placic za to z moich emeryckich pieniedzy !.

Mowisz, ze z twoich SBeckich pieniedzy?

Data: 2010-10-28 15:39:19
Autor: cirrus
Yes, Yes, Yes !!! Będą ekshumacje!!!
[...]

A skąd to wiesz?

--
stevep

Data: 2010-10-28 19:46:08
Autor: dK
Yes, Yes, Yes !!! Będą ekshumacje!!!

[...]

No dobra, załóżmy, że w trumnie zamiast Wassermana znnajdą kogoś innego.
Co dalej? Myslisz, że Rosjanie to durnie? I wydajac ciała dopuściliby siędo jakiegokolwiek zaniedbania?
Mogli zakładać nieomal ze 100% pewnością, że ekshumacje bedą i to jeszcze w tym roku. Akurat ekshumacja gen. Sikorskiego była głośno relacjonowana w tamtejszych mediach i dobrze wiedzą, ze to taka polska miejscowa .... tradycja.
Co jak co, ale mogliby nie pilnować czarnych skrzynek, ale identyfikacje MUSIELI zrobić nawet nie na 100% ale na 120% pewności.
Wassermanowej  współczuje jako córce , która straciła ojca, ale krytyka za to, że daje się wciągnąć w polityczne zagrywki należy się.

dK

Yes, Yes, Yes !!! Będą ekshumacje!!!