Yeti odebrane

Data: 2011-10-25 03:43:14
Autor: megrims
Yeti odebrane
Yeti dla ĹĽony odebrane.
Na jej miejscu bym wystąpił z pozwem rozwodowym :D

Data: 2011-10-24 23:42:35
Autor: Lisciasty
Yeti odebrane
On 25 PaĽ, 03:43, megrims <megrimsNOS...@interia.pl> wrote:
Yeti dla żony odebrane.
Na jej miejscu bym wyst±pił z pozwem rozwodowym :D

Napisz jakie spalanie jak już nieco pojeĽdzi, bom ciekaw. Te¶ciu się
przymierzał do tego wozidła ale marudził że dużo pije (samochód, nie
te¶ciu).

L.

Data: 2011-10-25 06:59:26
Autor: to
Yeti odebrane
begin Lisciasty
Napisz jakie spalanie jak juĹĽ nieco pojeĹşdzi, bom ciekaw.

Obawiam się, że może zostać spalone jeszcze przed jazdą.

Teściu się
przymierzał do tego wozidła ale marudził że dużo pije (samochód, nie
teściu).

Facet chciał kupić Yeti DLA SIEBIE i zniechęciło go do tego tylko spalanie? Dobrze zrozumiałem? ;-)

Data: 2011-10-25 00:07:41
Autor: Lisciasty
Yeti odebrane
On 25 PaĽ, 08:59, to <t...@xyz.abc> wrote:
Facet chciał kupić Yeti DLA SIEBIE i zniechęciło go do tego tylko
spalanie? Dobrze zrozumiałem? ;-)

A dlaczego nie? JeĽdzi now± Octavi±, która nawet przy jego ciężkiej
nodze nie pali dużo, co przy przebiegu 40 tys. km rocznie ma niejakie
znaczenie. A że nie miał ci¶nienia na to jeti więc w czym problem? :>

L.

Data: 2011-10-25 07:11:54
Autor: to
Yeti odebrane
begin Lisciasty
Facet chciał kupić Yeti DLA SIEBIE i zniechęciło go do tego tylko
spalanie? Dobrze zrozumiałem? ;-)

A dlaczego nie? Jeździ nową Octavią, która nawet przy jego ciężkiej
nodze nie pali duĹĽo, co przy przebiegu 40 tys. km rocznie ma niejakie
znaczenie. A że nie miał ciśnienia na to jeti więc w czym problem? :>

Widziałeś jak Yeti wygląda i jak wygląda ktokolwiek w Yeti?

Data: 2011-10-25 00:34:43
Autor: Lisciasty
Yeti odebrane
On 25 PaĽ, 09:11, to <t...@xyz.abc> wrote:
Widziałe¶ jak Yeti wygl±da i jak wygl±da ktokolwiek w Yeti?

A jakie znaczenie ma wygl±d jakiego¶ samochodu i wygl±d kogo¶ w nim?

L.

Data: 2011-10-25 07:38:06
Autor: to
Yeti odebrane
begin Lisciasty
Widziałeś jak Yeti wygląda i jak wygląda ktokolwiek w Yeti?

Dla ludzi z poczuciem estetyki -- duĹĽe.

Data: 2011-10-25 09:51:21
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Yeti odebrane
to pisze:
begin Lisciasty

Widziałeś jak Yeti wygląda i jak wygląda ktokolwiek w Yeti?

Dla ludzi z poczuciem estetyki -- duĹĽe.

Nie powiesz mi, ĹĽe coĹ› tutaj burzy poczucie estetyki ;-)

http://29.media.tumblr.com/tumblr_lemvfoosWr1qb815co1_500.jpg

Seco

Data: 2011-10-26 19:35:17
Autor: venioo
Yeti odebrane
W dniu 2011-10-25 09:51, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
Nie powiesz mi, że co¶ tutaj burzy poczucie estetyki ;-)

http://29.media.tumblr.com/tumblr_lemvfoosWr1qb815co1_500.jpg

Tu jest brak jakiejkolwiek estetyki, wiec nie ma czego poczucia burzyc ;)

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-10-25 10:02:49
Autor: Arek
Yeti odebrane
W dniu 2011-10-25 09:38, to pisze:
begin Lisciasty

Widziałeś jak Yeti wygląda i jak wygląda ktokolwiek w Yeti?

Dla ludzi z poczuciem estetyki -- duĹĽe.

To niech Ci ludzie nie patrzą na tego yeti. Osoba jadąca Yeti, ma ten luksus, że sama siebie nie widzi więc ją to najmniej dotyczy:)

A.

Data: 2011-10-25 08:35:25
Autor: to
Yeti odebrane
begin Arek
To niech Ci ludzie nie patrzÄ… na tego yeti. Osoba jadÄ…ca Yeti, ma ten
luksus, że sama siebie nie widzi więc ją to najmniej dotyczy:)

Teleportuje siÄ™ do niego?

Data: 2011-11-02 14:39:24
Autor: radekp@konto.pl
Yeti odebrane
25 Oct 2011 07:38:06 GMT, w <4ea6675e$0$2181$65785112@news.neostrada.pl>, to
<to@xyz.abc> napisał(-a):

begin Lisciasty

> [...]

Dla ludzi z poczuciem estetyki -- duże.

Nie marudĽ, mógł kupić Juke...

Data: 2011-10-25 16:10:19
Autor: DoQ
Yeti odebrane
W dniu 25-10-2011 09:11, to pisze:
Widziałe¶ jak Yeti wygl±da i jak wygl±da ktokolwiek w Yeti?

Ten chyba bardziej mnie rozczula:
http://1.bp.blogspot.com/_kYjqzp2tpzA/TSHya6jgT0I/AAAAAAAAACA/x2gkskS6sTU/s1600/z7969065X%252CNissan-Juke.jpg

;)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-10-25 17:02:52
Autor: jerzu
Yeti odebrane
On Tue, 25 Oct 2011 16:10:19 +0200, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:

[...]

Jak już jeste¶my przy Nissanach:
http://isocca.com/wp-content/uploads/2009/02/nissan_cube3-03.jpg

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-10-25 17:12:02
Autor: DoQ
Yeti odebrane
W dniu 25-10-2011 17:02, jerzu pisze:

[...]

Zabija... :)
Jeszcze tego bym dorzucił http://www.zdjecia.biz.pl/zdjecia/duze/wystawa-s-cooper-mini-clubman.jpeg - wyrafinowany niczym fiat ducato ;))

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-10-25 17:22:27
Autor: Deflegmator
Yeti odebrane
Dnia Tue, 25 Oct 2011 17:12:02 +0200, DoQ napisał(a):

Jeszcze tego bym dorzucił http://www.zdjecia.biz.pl/zdjecia/duze/wystawa-s-cooper-mini-clubman.jpeg - wyrafinowany niczym fiat ducato ;))

He, he. Waln±ć na czarno, jakie¶ ro¶linne wzorki dodać w ciemnozłotym
kolorze i minikarawan pod małe trumienki otrzymujemy. Idealny na pogrzeby
np. dzieci. ;) A tak na poważnie, to zaskakuj±ce, jak można spieprzyć
całkiem udany, choć niezbyt "męski" :) model. Masakra.

Data: 2011-10-25 17:28:43
Autor: DoQ
Yeti odebrane
W dniu 25-10-2011 17:22, Deflegmator pisze:

[...]

Eee to wcale niegłupi pomysł - np. psie usługi pogrzebowe. Odbierasz od pani pieska, pakujesz do Clubmana i wieziesz na psi cmentarz. Mogłoby mieć powodzenie.. ;)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-10-26 19:36:59
Autor: venioo
Yeti odebrane
W dniu 2011-10-25 17:12, DoQ pisze:
Zabija... :)
Jeszcze tego bym dorzucił
http://www.zdjecia.biz.pl/zdjecia/duze/wystawa-s-cooper-mini-clubman.jpeg -
wyrafinowany niczym fiat ducato ;))

Patrzac na ten tyl pomyslalem: "trabanta zreanimowali" :)

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-10-26 17:41:57
Autor: masti
Yeti odebrane
Dnia pięknego Wed, 26 Oct 2011 19:36:59 +0200 osobnik zwany venioo
wystukał:

mĂłwisz i masz :)
http://www.trabant-nt.de/374/en/the-project/trabant-nt.aspx

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-10-26 21:44:01
Autor: DoQ
Yeti odebrane
W dniu 26-10-2011 19:41, masti pisze:

mówisz i masz :)
http://www.trabant-nt.de/374/en/the-project/trabant-nt.aspx

Kurczę, zgrabniejszy niż ten Mini :)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-10-27 00:34:47
Autor: venioo
Yeti odebrane
W dniu 2011-10-26 21:44, DoQ pisze:
W dniu 26-10-2011 19:41, masti pisze:

mówisz i masz :)
http://www.trabant-nt.de/374/en/the-project/trabant-nt.aspx

Kurczę, zgrabniejszy niż ten Mini :)

Wlasnie to samo mialem napisac :)

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-10-27 13:52:07
Autor: z
Yeti odebrane
venioo pisze:

Wlasnie to samo mialem napisac :)

Ja też, ja też.

Data: 2011-10-27 13:40:17
Autor: z
Yeti odebrane
jerzu pisze:

Jak już jeste¶my przy Nissanach:
http://isocca.com/wp-content/uploads/2009/02/nissan_cube3-03.jpg

Tu jest przynajmniej jaki¶ pomysł, jaka¶ my¶l przewodnia. Mnie się nie podoba ale jest.

Data: 2011-10-25 09:22:48
Autor: megrims
Yeti odebrane
W dniu 2011-10-25 08:42, Lisciasty pisze:
[...]

sopot torun  <160km/h 9.5
torun poznan zgodnie z przepisami, noc zero korkow 7.3
2.0 diesel 140 KM DSG 4x4 czarny ;)

Data: 2011-10-25 09:58:46
Autor: gzk
Yeti odebrane
2.0 diesel 140 KM DSG 4x4 czarny ;)

wg tej grupy to dziadostwo, wadliwy silnik, itp. itde....

Data: 2011-10-25 01:26:36
Autor: Lisciasty
Yeti odebrane
On 25 PaĽ, 09:58, "gzk" <g...@gzk.pl> wrote:
> 2.0 diesel 140 KM DSG 4x4 czarny ;)

wg tej grupy to dziadostwo, wadliwy silnik, itp. itde....

Mój mechanior prawi, że 2.0 TDI po 2007 już s± ok, więc to jeti ma
szansę pożyć ;)

L.

Data: 2011-10-25 19:26:32
Autor: megrims
Yeti odebrane
W dniu 2011-10-25 10:26, Lisciasty pisze:
[...]

Yeti do głupkowania i latania bokami to się nie nadaje.
C63 idzie w cholerę. Zamówiłem już sobie nowe auto.
Raczej zabawka do głupkowania to nie będzie, ale
spokojna limuzyna dla starszego pana ;)

Data: 2011-10-25 17:31:31
Autor: to
Yeti odebrane
begin megrims
Yeti do głupkowania i latania bokami to się nie nadaje. C63 idzie w
cholerę. Zamówiłem już sobie nowe auto. Raczej zabawka do głupkowania to
nie będzie, ale spokojna limuzyna dla starszego pana ;)

Superb? :D

Data: 2011-10-25 19:39:20
Autor: megrims
Yeti odebrane
W dniu 2011-10-25 19:31, to pisze:
begin megrims

[...]

nie :)

to auto dla starszego pana ma RWD.

Data: 2011-10-25 19:48:56
Autor: DoQ
Yeti odebrane
W dniu 25-10-2011 19:39, megrims pisze:

Superb? :D
nie :)
to auto dla starszego pana ma RWD.

ATU+ ? :)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-10-25 19:49:44
Autor: megrims
Yeti odebrane
W dniu 2011-10-25 19:48, DoQ pisze:
[...]

:o ?

co to?

Data: 2011-10-25 19:51:59
Autor: megrims
Yeti odebrane
W dniu 2011-10-25 19:49, megrims pisze:
[...]

ok, załapałem. Polonez ATU+ :)

nie. :) to nie to rwd.

Data: 2011-10-25 17:55:21
Autor: to
Yeti odebrane
begin megrims
nie. :) to nie to rwd.

Ja wiem! Ja wiem!

http://u.42.pl/2H3Z_kuzyn_yeti

Spełnia wszystkie kryteria. ;)

Data: 2011-10-25 19:02:52
Autor: masti
Yeti odebrane
Dnia pięknego Tue, 25 Oct 2011 17:55:21 +0000 osobnik zwany to wystukał:

http://www.dragtimes.com/1980-Ford-Granada-Pictures-11011.html ;)

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-10-26 19:39:29
Autor: venioo
Yeti odebrane
W dniu 2011-10-25 21:02, masti pisze:

http://www.dragtimes.com/1980-Ford-Granada-Pictures-11011.html ;)

Ada¶ grzeje opony w swojej granadzie? ;)

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-10-26 11:41:40
Autor: CeSaR
Yeti odebrane
nie. :) to nie to rwd.

No to ani chybi żeby w rodzinie zostało: skoda 105 remake na indywidualne zamówienie....

Data: 2011-10-25 07:51:02
Autor: jerzu
Yeti odebrane
On Tue, 25 Oct 2011 03:43:14 +0200, megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl>
wrote:

Yeti dla żony odebrane.
Na jej miejscu bym wyst±pił z pozwem rozwodowym :D

Ty to wiesz jak j± podej¶ć :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-10-25 10:15:49
Autor: RoMan Mandziejewicz
Yeti odebrane
Hello megrims,

Tuesday, October 25, 2011, 3:43:14 AM, you wrote:

Yeti dla żony odebrane.
Na jej miejscu bym wyst±pił z pozwem rozwodowym :D

Szkoda Yeti...

--
Best regards,

Data: 2011-10-25 13:18:29
Autor: Przemysław Czaja
Yeti odebrane

UĹĽytkownik "megrims"

Yeti dla ĹĽony odebrane.
Na jej miejscu bym wystąpił z pozwem rozwodowym :D

tylko  ku...  gdyby nie te raty ;-)

Data: 2011-10-26 19:40:01
Autor: venioo
Yeti odebrane

Użytkownik "megrims"

Yeti dla żony odebrane.
Na jej miejscu bym wyst±pił z pozwem rozwodowym :D

tylko ku... gdyby nie te raty ;-)

taaa, dobry ten kabaret :)

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-10-25 15:53:34
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Yeti odebrane
W dniu 2011-10-25 03:43, megrims pisze:
Yeti dla ĹĽony odebrane.
Na jej miejscu bym wystąpił z pozwem rozwodowym :D

A co? Stwierdziłeś, że w rodzinie już wystarczy szarżowania i zrobili Ci na zamówienie Yeti 1.2 TDI? ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-10-27 13:04:27
Autor: J.F
Yeti odebrane
UĹĽytkownik "megrims"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup Yeti dla ĹĽony odebrane.
Na jej miejscu bym wystąpił z pozwem rozwodowym :D

Ja tu czegos nie rozumiem i prosze o wyjasnienie - kto decydowal ze to bedzie yeti - ty czy ona ?

A jesli ty ... to czemu wybrales dla zony auto z ktorego bedzie niezadowolona ?

J.

Data: 2011-10-27 13:59:54
Autor: megrims
Yeti odebrane
W dniu 2011-10-27 13:04, J.F pisze:
Użytkownik "megrims" napisał w wiadomości grup Yeti dla żony odebrane.
[...]

Ja wybrałem Yeti, a żona twierdzi po kilku dniach, że bardzo fajne
auto. :)

Data: 2011-10-27 21:42:45
Autor: to
Yeti odebrane
begin megrims
Ja wybrałem Yeti, a żona twierdzi po kilku dniach, że bardzo fajne auto.
:)

A co ma powiedzieć? ;)

Data: 2011-10-27 23:51:02
Autor: Grejon
Yeti odebrane
W dniu 2011-10-27 23:42, to pisze:
begin megrims

Ja wybrałem Yeti, a żona twierdzi po kilku dniach, że bardzo fajne auto.
:)

A co ma powiedzieć? ;)

"Kochanie to jest numer do mojego prawnika" :>

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:grejon@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2011-10-28 06:49:47
Autor: megrims
Yeti odebrane
W dniu 2011-10-27 23:42, to pisze:
begin megrims

Ja wybrałem Yeti, a żona twierdzi po kilku dniach, że bardzo fajne auto.
:)

A co ma powiedzieć? ;)

Jak dla mnie, to to auto mogło by mieć 200KM więcej i launch control
było by super ;)

Pierwszy raz jechałem więcej niż 50-80 km z DSG. Do tej pory parę
razy DC-SST (EVO) i raz PDK (TurboS) ale to chyba mniej więcej
taka sama skrzynia. I jestem zachwycony DSG.

co do auta:
Wyjątkowo wygodne fotele. Bardzo dobre światła. Hałas na poziomie
akceptowalnym. Navi nie tak szybka jak google maps, ale duĹĽo szybsza
niż w E60 przed liftem. Więc uważam, że co do Yeti nie ma się do
czego dowalić. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Audio mogło by
być lepsze.

I najciekawsze: IMO Yeti duĹĽo lepiej siÄ™ prowadzi niĹĽ X6.

Yeti odebrane