Yeti odebrane

Data: 2011-10-27 13:04:27
Autor: J.F
Yeti odebrane
Użytkownik "megrims"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup Yeti dla żony odebrane.
Na jej miejscu bym wystąpił z pozwem rozwodowym :D

Ja tu czegos nie rozumiem i prosze o wyjasnienie - kto decydowal ze to bedzie yeti - ty czy ona ?

A jesli ty ... to czemu wybrales dla zony auto z ktorego bedzie niezadowolona ?

J.

Data: 2011-10-27 13:59:54
Autor: megrims
Yeti odebrane
W dniu 2011-10-27 13:04, J.F pisze:
Użytkownik "megrims" napisał w wiadomości grup Yeti dla żony odebrane.
[...]

Ja wybrałem Yeti, a żona twierdzi po kilku dniach, że bardzo fajne
auto. :)

Data: 2011-10-27 21:42:45
Autor: to
Yeti odebrane
begin megrims
Ja wybrałem Yeti, a żona twierdzi po kilku dniach, że bardzo fajne auto.
:)

A co ma powiedzieć? ;)

Data: 2011-10-27 23:51:02
Autor: Grejon
Yeti odebrane
W dniu 2011-10-27 23:42, to pisze:
begin megrims

Ja wybra³em Yeti, a ¿ona twierdzi po kilku dniach, ¿e bardzo fajne auto.
:)

A co ma powiedzieæ? ;)

"Kochanie to jest numer do mojego prawnika" :>

--
Grzegorz Joñca    GG: 7366919    JID:grejon@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2011-10-28 06:49:47
Autor: megrims
Yeti odebrane
W dniu 2011-10-27 23:42, to pisze:
begin megrims

Ja wybrałem Yeti, a żona twierdzi po kilku dniach, że bardzo fajne auto.
:)

A co ma powiedzieć? ;)

Jak dla mnie, to to auto mogło by mieć 200KM więcej i launch control
było by super ;)

Pierwszy raz jechałem więcej niż 50-80 km z DSG. Do tej pory parę
razy DC-SST (EVO) i raz PDK (TurboS) ale to chyba mniej więcej
taka sama skrzynia. I jestem zachwycony DSG.

co do auta:
Wyjątkowo wygodne fotele. Bardzo dobre światła. Hałas na poziomie
akceptowalnym. Navi nie tak szybka jak google maps, ale dużo szybsza
niż w E60 przed liftem. Więc uważam, że co do Yeti nie ma się do
czego dowalić. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Audio mogło by
być lepsze.

I najciekawsze: IMO Yeti dużo lepiej się prowadzi niż X6.

Yeti odebrane