Yokohama A.drive AA01

Data: 2009-06-18 11:23:27
Autor: bratPit[pr]
Yokohama A.drive AA01

Oponki Yokohama A.drive AA01 - używał / używa ktoś ? Ciekawi mnie opinia na
ich temat.

ja zmieniłem właśnie na nie, bo koledzy tu polecali na grupie, a zastąpiły porażkę oponiarską pod tytułem dunlop sp sport01,
szukałem opon cichych i komfortowych, przejechałem na nich dopiero 5kkm ale są super, jeżeli w całym okresie eksploatacji będą sie tak zachowywać to innych opon nie chcę, oczywiście gorzej się prowadzą na suchym od dunlopa, na mokrym podobnie jak dunlop, ale ta błoga cisza :-) rewelka,
brat

Yokohama A.drive AA01