You Can Drive

Data: 2013-04-22 11:01:01
Autor: max441
You Can Drive
W dniu 2013-04-21 23:15, PlaMa pisze:

Macie jakieś doświadczenia z tym ubezpieczycielem, czy w OC to wiadomo -
problem kogoś innego ale co z AC - robią jakieś większe problemy?

Dwa razy likwidowałem szkody w Hestii z AC. Raz zderzenie z dzikiem, drugi raz rozwaliłem tył o filar na parkingu podziemnym w centrum handlowym. Pomiędzy zdarzeniami był odstęp około 8 lat. W obu przypadkach zero problemów i kasa na koncie po tygodniu. Starczyło na naprawę i jeszcze trochę zostało. Ostatnio przypadkiem trafiłem gdzieś na ranking ubezpieczeń AC. Hestia była na pierwszym miejscu z najmniejszym stosunkiem zgłaszanych skarg do procentowego udziału w rynku.

You Can Drive