"You are my number one" la la la la LECH LECH KOLEJORZ! :-)))

Data: 2010-08-19 11:57:36
Autor: Antenka
"You are my number one" la la la la LECH LECH KOLEJORZ! :-)))
Jadrysiu, Kolejorz górą! LECH LECH KOLEJORZ! :-)))

Dzisiaj byłam świadkiem jak "Warszawka" w TV modliła się do
"Kolejorza", żeby tylko zwyciężył. :D  Niech patrzą i się uczą,  jak
to sę robi! ;-)

Antenka

Data: 2010-08-19 21:42:15
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-19 20:57, Antenka pisze:
[...]

W górę serca, niech zwycięża Lech!!! Jesteśmy Antenko wielcy - jesteśmy najlepsi!! :-)

Data: 2010-08-19 14:12:25
Autor: Antenka
On 19 Sie, 21:42, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

> to sę robi! ;-)

> Antenka

W górę serca, niech zwycięża Lech!!! Jesteśmy Antenko wielcy - jesteśmy

No wiadomo zwłaszcza św. Łazarz :D

Antenka :- o

Data: 2010-08-19 23:28:26
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-19 23:12, Antenka pisze:
[...]

Tak - Łazarz piękny, ale Wilda jeszcze piękniejsza.. :-)

Data: 2010-08-19 14:38:35
Autor: Antenka
On 19 Sie, 23:28, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> No wiadomo zwłaszcza św. Łazarz :D

> Antenka :- o

Tak - Łazarz piękny, ale Wilda jeszcze piękniejsza.. :-)

Znowu zaczynasz? :-P Chyba sam nie wierzysz w to, o czym piszesz :D.

Antenka

Data: 2010-08-20 20:02:06
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-19 23:38, Antenka pisze:
[...]

Wszyscy to wiedzą w Poznaniu.. Niestety to że mieszkamy w najporządniejszej dzielnicy odpłacamy tym że jesteśmy niezbyt lubiani w naszym mieście.. :-(

Choć Łazarz też ma dla mnie jako faceta zaletę -  mieszkają tam ładniejsze dziewczyny.. ;-)

Data: 2010-08-20 00:44:02
Autor: MH
"You are my number one" la la la la LECH LECH KOLEJORZ! :-)))

Tak - Łazarz piękny, ale Wilda jeszcze piękniejsza.. :-)

==============

Wielką płytą się zachwycacie ?!

MH

Data: 2010-08-20 19:59:11
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-20 00:44, MH pisze:
Tak - Łazarz piękny, ale Wilda jeszcze piękniejsza.. :-)

==============

Wielką płytą się zachwycacie ?!

MH

Ależ skąd. Wilda i Łazarz to dzielnice stare jak świat, no -  przynajmniej  stare jak sam Poznań.

Data: 2010-08-20 00:46:53
Autor: MH
"You are my number one" la la la la LECH LECH KOLEJORZ! :-)))
Jadrysiu, Kolejorz górą! LECH LECH KOLEJORZ! :-)))

==============

Kolejorz nie zabulił alimentów , a Lech najlepszy jest zimny !!

MH

Data: 2010-08-20 19:58:54
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-20 00:46, MH pisze:
Jadrysiu, Kolejorz górą! LECH LECH KOLEJORZ! :-)))

==============

Kolejorz nie zabulił alimentów , a Lech najlepszy jest zimny !!

MH

I na "zimno" dokopał Ukraińcom...

Data: 2010-08-20 20:09:18
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-20 20:03, u2 pisze:
[...]

Kibole Kolejorza to sól w oku Adama M. i jego "gadzinówki"..

Data: 2010-08-20 20:12:06
Autor: u2
W dniu 2010-08-20 20:09, jadrys pisze:
Kibole Kolejorza to sól w oku Adama M. i jego "gadzinówki"..

Michaś się "zasłużył" dla Polaków, więc ma piękne za nadobne :)

Data: 2010-08-25 10:30:37
Autor: Antenka
On 20 Sie, 19:58, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
  W dniu 2010-08-20 00:46, MH pisze:

I na "zimno" dokopał Ukraińcom...<

Jadrysiu, nie dziw się. Przez eMHamka przemawia zwykła zawiść :D
Lech, Lech Kolejorz la la la la L :-P

Antenka

"You are my number one" la la la la LECH LECH KOLEJORZ! :-)))