You're holding it wrong - oficjalnie.

Data: 2012-10-07 14:23:58
Autor: Waldek Godel
You're holding it wrong - oficjalnie.

Tym razem nie jaki¶ tam e-mail, tylko oficjalna bulla papieska ko¶cio³a
zjednoczonego ogryzka:

http://support.apple.com/kb/TS4436?viewlocale=en_US&locale=en_US

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d mo¿e zrobiæ dla ciebie.

Data: 2012-10-07 16:32:17
Autor: Waldek Godel
You're holding it wrong - oficjalnie.
Dnia Sun, 07 Oct 2012 17:26:00 +0200, DoQ napisa³(a):

http://support.apple.com/kb/TS4436?viewlocale=en_US&locale=en_US

Prêdzej to :)
http://support.apple.com/kb/TS4436

to jest dok³adnie to samo..

Data: 2012-10-07 19:00:25
Autor: DoQ
W dniu 07-10-2012 17:32, Waldek Godel pisze:
http://support.apple.com/kb/TS4436?viewlocale=en_US&locale=en_US
Prêdzej to :)
http://support.apple.com/kb/TS4436
to jest dok³adnie to samo..

Teraz tak, wcze¶niej odno¶nik otwiera³ mi stronê "globaln±".

--
pozdr.

Data: 2012-10-07 18:02:07
Autor: Waldek Godel
You're holding it wrong - oficjalnie.
Dnia Sun, 07 Oct 2012 19:00:25 +0200, DoQ napisa³(a):

Teraz tak, wcze¶niej odno¶nik otwiera³ mi stronê "globaln±".

Ale Apple pozdrowi ciê ¶rodkowym palcem zarówno lokalnie jak i globalnie

Data: 2012-10-07 19:20:20
Autor: DoQ
W dniu 07-10-2012 19:02, Waldek Godel pisze:
Teraz tak, wcze¶niej odno¶nik otwiera³ mi stronê "globaln±".
Ale Apple pozdrowi ciê ¶rodkowym palcem zarówno lokalnie jak i globalnie

Jak to dobrze, ¿e nie dotycz± mnie ich w±tpliwe t³umaczenia.. ;)

--
pozdr.

Data: 2012-10-07 17:57:24
Autor: atm
On 2012-10-07 15:23, Waldek Godel wrote:

Tym razem nie jaki¶ tam e-mail, tylko oficjalna bulla papieska ko¶cio³a
zjednoczonego ogryzka:

http://support.apple.com/kb/TS4436?viewlocale=en_US&locale=en_US

Przeciez "wszystkie" tak maja....
http://mashable.com/2012/09/26/iphone-5-purple-haze/

Kwestia jakosci... przeciez wszystkie sie rysuja itd:
http://www.engadget.com/2012/10/06/workers-at-foxconns-zhengzhou-factory-strike/

Wyglada na to, ze Apple wezmie na siebie ciezar odpowiedzialnosci
za sprawy softwareowe, ktore mozna naprawic bezbolesnie dla portfela.
Reszte zalatwi sie przy pomocy "You're holding it wrong".

Data: 2012-10-07 18:03:54
Autor: atm
You're holding it wrong - oficjalnie.
Beta testy zakonczone, kroliki doswiadczalne jak zawsze zadowolone.
Nastepna partia moze bedzie miala wyzsza jakosc:
http://www.spidersweb.pl/2012/10/iphone-5-zostal-wysprzedany-produkcja-tymczasowo-wstrzymana.html

Data: 2012-10-08 20:27:49
Autor: Pszemol
atm <_@vp.pl> wrote:
Beta testy zakonczone, kroliki doswiadczalne jak zawsze zadowolone.
Nastepna partia moze bedzie miala wyzsza jakosc:
http://www.spidersweb.pl/2012/10/iphone-5-zostal-wysprzedany-produkcja-tymczasowo-wstrzymana.html

Tylko kiedy to bedzie?
A ktos tu pisal ze niepotrzebnie ludzie w kolejkach stali :)

Data: 2012-10-09 08:43:50
Autor: Iksiński

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.pl> napisał w wiadomości news:1676796040371418636.163854Pszemol-PolBox.plnews.eternal-september.org...

Tylko kiedy to bedzie?
A ktos tu pisal ze niepotrzebnie ludzie w kolejkach stali :)

No niepotrzebnie, bo kupili sprzęt w wadliwym aparatem. Ci co poczekali, prawdopodobnie kupią wersję beta, nie alfa...

Data: 2012-10-09 12:56:31
Autor: J.F
You're holding it wrong - oficjalnie.
Użytkownik "Pszemol"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Oj tam - postrajkuja gora dwa tygodnie i produkcja ruszy.
Coz to - nie wytrzymasz miesiaca bez najnowszej wersji, ta stara taka kiepska ? :-P

A nowa partia jak czytasz bedzie jeszcze lepsza.

J.

Data: 2012-10-09 14:04:15
Autor: AL
W dniu 2012-10-07 15:23, Waldek Godel pisze:

Tym razem nie jaki¶ tam e-mail, tylko oficjalna bulla papieska ko¶cio³a
zjednoczonego ogryzka:

http://support.apple.com/kb/TS4436?viewlocale=en_US&locale=en_US

ale o co chodzi?
To przeciez tylko telefon z malym aparacikiem na wszelki wypadek.

To, ze Apple wmowil swoim uzytkownikom, ze majac iPhona maja super aparat foto (patrz reklama TV - 'masz iP wiec po co Ci aparat foto), to teraz sie musza tak tlumaczyc, bo ludzie uwierzyli, zamiast za 200pln kupic jakis prosty kompakt z zoomem x3-x5 i cieszyc sie lepsza jakoscia zdjec niz z dowolnego iP (czy innej komorki).

Problem z antena - zrozumialy.
Problem z aparatem foto i flarami - jakis nie pasujacy do telefonu komorkowego (no dobra - smartfona ;)

Data: 2012-10-09 07:22:06
Autor: Pszemol
"AL" <al@skads.tam.pl> wrote in message news:507412c0$0$1210$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nawet taki prosty kompakt nie rozwi±¿e problemu robienia zdjêæ
pod ¶wiat³o... Ludzie jako¶ nie mog± tego prostego faktu zrozumieæ
robi±c zdjêcia, ¿e jak kieruj± siê do s³oñca to wyjdzie ¼le, niewa¿ne
czy bêdzie jaka¶ purpurowa ³una czy bez niej - i tak bêdzie ¼le.

Problem z antena - zrozumialy.
Problem z aparatem foto i flarami - jakis nie pasujacy do telefonu komorkowego (no dobra - smartfona ;)

Mi pasuj±cy do smartfona, jak najbardziej.
Od dawna nie mam ju¿ potrzeby brania kompakta ze sob±...
Aparat foto w mom dwuletnim iPhone4 jest wiêcej ni¿
wystarczaj±cy do focenia pami±tek z wycieczki. A ¿e mia³em
wcze¶niejsze do¶wiadczenie z innymi, lepszymi aparatami foto
(teraz Canon G9 a wcze¶niej du¿a lustrzanka analogowa Canona)
to wiem aby staraæ siê komponowaæ zdjêcie tak aby S³oñce mieæ
za plecami a nie przed obiektywem - wielu tego widaæ nie wie
i oczekuje od aparatu w komórce cudów fizyki.

Data: 2012-10-09 14:52:40
Autor: J.F
You're holding it wrong - oficjalnie.
U¿ytkownik "Pszemol"  napisa³ w wiadomo¶ci grup
[...]

Widac jednak w ajfonie luna jest znaczaco wieksza niz w prostych kompaktach :-)

Albo klient, ktory wydal na aparat 500$, spodziewa sie ze jest on naprawde wysokiej jakosci :-)

J.

Data: 2012-10-09 13:55:14
Autor: Pszemol
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Nawet taki prosty kompakt nie rozwiąże problemu robienia zdjęć
pod światło... Ludzie jakoś nie mogą tego prostego faktu zrozumieć
robiąc zdjęcia, że jak kierują się do słońca to wyjdzie źle, nieważne
czy będzie jakaś purpurowa łuna czy bez niej - i tak będzie źle.

Widac jednak w ajfonie luna jest znaczaco wieksza niz w prostych kompaktach :-)

Gdyby komórki miały rzeczywiście na tyle silną lampę blyskową aby dalo sie
doswietlic takie zdjęcie robione pod swiatlo to jeszcze mogliby narzekać że
nie da się robić fajnych zdjęć bo łuna przeszkadza. Ale zadna komorka z
diodÄ… LED w roli lampy blyskowej nie da ci takiej mozliwosci, wiec to czy
tam jest łuna w zdjęciach pod Slońce czy jej nie ma - nie ma to dla mnie
znaczenia.

Albo klient, ktory wydal na aparat 500$, spodziewa sie ze jest on
naprawde wysokiej jakosci :-)

Gdyby wydal tyle na aparat fotograficzny - ok, ale iPhone5 to nie tylko
aparat foto i doskonale o tym wiesz, wiec nie wiem po co takiego argumentu
używasz...
Na swojego Canona G9 wydałem nieco powyżej $400 i jest to jeden z lepszych
aparatów kompaktowych - żadna, nawet najlepsza komórka się do niego nawet
nie umywa.
Problem jaki tu mamy jest taki, ze ludki narzekaja a maja mierne pojecie na
temat fotografii i robienia zdjec. Oni sa na poziomie takim ze wciaz mysla
ze wiecej megapikseli => lepszy aparat, wiec dziwia sie czemu im fotki
robione pod Slońce wychodza kiepsko...

Data: 2012-10-09 14:59:16
Autor: atm
[...]

Spojrz prosze na podlinkowane zdjecia:
http://mashable.com/2012/09/26/iphone-5-purple-haze/
Wczesniej  ten cud im sie udal.
Nokia N8 - ok aparat ponadprzecietny w smartfonach, jednak i tutaj
brak tego purpurowego zafarbu. Co do robienia zdjec pod Slonce:
nie zawsze istnieje inna opcja a poza tym nie tylko Slonce moze byc
bardzo jasnym obiektem w kadrze.

Data: 2012-10-09 13:55:12
Autor: Pszemol
You're holding it wrong - oficjalnie.
atm <_@vp.pl> wrote:
. A że miałem
wcześniejsze doświadczenie z innymi, lepszymi aparatami foto
(teraz Canon G9 a wcześniej duża lustrzanka analogowa Canona)
to wiem aby starać się komponować zdjęcie tak aby Słońce mieć
za plecami a nie przed obiektywem - wielu tego widać nie wie
[...]

Podejdźmy do sprawy praktycznie, bez emocji:
Zdjęcia robione "pod światło", bez doświetlenia lampą (a nie masz tej opcji
w aparatach z komorek z diodą LED) wychodzą bardzo źle.

Dodatkowa purpurowa łuna niewiele tu już może popsuć.

Ponieważ wychodzą źle, to takich kompozycji należy unikać w prostych
aparatach ze słabą lampą.

Data: 2012-10-09 16:19:42
Autor: atm
[...]

Ja podchodze do jablkowego tematu bez emocji... no moze jestem po prostu rozczarowany.
Widze, ze nie ma szans na to zebys podszedl krytycznie do tego telefonu.
Poki co mamy:
-marny, latwo rysujacy sie lakier (nie, nie wszystkie tak maja)
-rysy i odpryski farby na nowych telefonach wyjetych z pudelka
-mapy, nic nie trzeba dodawac
-lightleak, zapewne pochodna slabej jakosci
-purpurowy zafarb
Szczerze? Nie chcialbym takiego telefonu. Nie spotkalem sie jeszcze z takiem bublem a juz troche smartfonow przerobilem.
Wszystkie te wpadki mocno kontrastuja z gadka na keynote:
http://www.youtube.com/watch?v=SUE2lqXw4w8
-super aparat foto: 29:24
-niezwykla jakosc wykonania: 57:00 ... extraordinary level of finish...
  ....swistak ma full roboty ;]

Data: 2012-10-09 15:01:02
Autor: Pszemol
You're holding it wrong - oficjalnie.
atm <_@vp.pl> wrote...
Ja podchodze do jablkowego tematu bez emocji... no moze jestem po prostu rozczarowany.

Jak to bez emocji skoro ulegasz internetowym nagonkom na Apple podsycanym
przez konkurencjÄ™?
Temat jakości zdjęć robionych z komórki pod światlo jest klasycznym
przykładem rozdmuchiwania do przesady nieistotnego problemu.
Unikam robienia zdjęć pod swiatło bo wychodzą one źle niezależnie od
użytego aparatu.
To czy tam bedzie jakas luna czy nie nie ma dla mnie znaczenia i ten fakt
nie ma dla mnie wplywu na ocenÄ™ iPhone jako produktu.

Widze, ze nie ma szans na to zebys podszedl krytycznie do tego telefonu.

Podaj mi ISTOTNY powód abym skrytykował ten telefon a wtedy go skrytykuję,
tak jak skrytykowałem aplikację Apple Maps... Kolorowa łuna na zdjęciach
robionych pod Słońce do takich powodów nie należy. Jest to dla mnie kolejny
przykład przyczepiania się do pierdółek aby zrobić negatywny szum wokół
iPhone.

Poki co mamy:
-marny, latwo rysujacy sie lakier (nie, nie wszystkie tak maja)

To nie jest lakier i nie jest Å‚atworysujÄ…cy siÄ™.
To jest kolejny przykład takiej sztucznie rozdmuchanej afery.
Poczytaj sobie o anodowaniu aluminium i nie powtarzaj bzdur.

[...]

Nie widze problemu - nikt Cie do zakupu nie zmusza.

Nie spotkalem sie jeszcze z takiem bublem a juz troche smartfonow przerobilem.

Z mojego punktu widzenia emocjonujesz siÄ™ sztucznie rozdmuchanymi
drobiazgami.

Wszystkie te wpadki mocno kontrastuja z gadka na keynote:
http://www.youtube.com/watch?v=SUE2lqXw4w8
-super aparat foto: 29:24

obiektywem ważacym 1/2kg?
Aparat jest super - pooglądaj jakość zdjęć porównaną do innych komórek!

-niezwykla jakosc wykonania: 57:00 ... extraordinary level of finish...
 ....swistak ma full roboty ;]

Miałeś już ten telefon w ręce? Czy całą swoją opinię wyrobiłeś sobie w
oparciu o nieuczciwÄ… propagandÄ™ szerzonÄ… przez zazdrosnÄ… konkurencjÄ™?

Data: 2012-10-09 17:36:22
Autor: atm
On 2012-10-09 17:01, Pszemol wrote:
atm <_@vp.pl> wrote...
[...]

Kolejny raz pada jablkowy argument: "ja z tego nie korzystam, to nie jest istotne". Zauwaz, ze nigdzie nie wspominam o jakosci porownywalnej do lustrzanki, oczekuje jedynie, ze aparat w trudnych warunkach zachowa sie podobnie jak inne hi-endowe smartfony. Nic wiecej.
Co do sensu robienia zdjec pod slonce, kwestia jest dyskusyjna, niektore fotki moga byc ciekawe a jesli bede odczuwal niedosyt purpury wolalbym osobiscie dodac ja w PS:
http://l.yimg.com/ea/img/-/120626/flu_figher_3_vitamin_d_17uin1b-17uin1g.jpg?x=450&q=80&n=1&sig=0NzKIXIS72MxRWlagFc8fQ--
http://images.colourbox.com/thumb_COLOURBOX568543.jpg
http://image.shutterstock.com/display_pic_with_logo/194977/194977,1246752286,2/stock-photo-fountain-jets-against-sunlight-33127756.jpg
http://farm4.staticflickr.com/3257/2837387460_917d3908db_z.jpg

[...]

Wszystko zalezy od punktu widzenia. Jesli ktos mowi mi, ze oferowany towar jest najwyzszej jakosci to mam podstawy zakladac ze tak jest.
W przypadku Apple jest inaczej - ten sam aparat w iP4S robil lepsze zdjecia pod slonce.

[...]

Prawde mowiac nie interesuje mnie jak to czarne nakladane na to inne metalowe sie nazywa. To czarne ma siedziec na tym metalowym jak chocby
w przypadku N8. Tak nie jest:
http://www.youtube.com/watch?v=OSFKVq36Hgc 1:15

-rysy i odpryski farby na nowych telefonach wyjetych z pudelka
http://www.youtube.com/watch?v=emHOGZvK8ic 4:35
-mapy, nic nie trzeba dodawac
-lightleak, zapewne pochodna slabej jakosci
-purpurowy zafarb
Szczerze? Nie chcialbym takiego telefonu.

Nie widze problemu - nikt Cie do zakupu nie zmusza.

Uff, dobrze ze do tego jeszcze nie doszlo ;]

Nie spotkalem sie jeszcze z takiem bublem a juz troche smartfonow przerobilem.

Z mojego punktu widzenia emocjonujesz siÄ™ sztucznie rozdmuchanymi
drobiazgami.

Wiesz dlaczego? Apple mnie tego nauczylo. Gdy slysze o niesamowitej jakosci wykonania, wspanialych zdjeciach (apropos panorama robiona na filmiku podczas keynote zawiera slonce?) itd to oczekuje, ze tak bedzie.
W kazdym detalu, na ktory zwrocono mi uwage. Naiwny jestem?

[...]

Nie, jakosci w kazdych warunkach porownywalnej z innymi smartofnami.
Tu masz zestawienie z "wiekowymi" modelami:
http://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=3&idPhone1=3621&idPhone2=4910&idPhone3=3252
Zauwaz jak mocno ostrzone jest zdjecie z iP na parasolu na tle nieba po lewej.

[...]

W takim razie ta "zazdrosna konkurencja" musiala teraz mocno groszem sypnac. Nie bylo tylu nagatywnych uwag po pierwszych dniach sprzedazy wczesniejszych modeli.
Czy mialem w rekach? Nie. Bazuje na ocenie osob, ktorych czesto chlebem powszednim jest ocenianie tego typu wyrobow i jesli oni znajduja takie "cechy" i popieraja je odpowiednimi dowodamito latwiej przychodzi mi zaufac takim informacjom niz keynote Apple :]

Data: 2012-10-09 18:17:34
Autor: Pszemol
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-10-09 17:01, Pszemol wrote:
atm <_@vp.pl> wrote...
[...]

Nie! Argument brzmiał: zdjęcia robione pod Slońce bez dobrej lampy
błyskowej i tak wychodzą do bani, więc to czy jest tam jakaś łuna jeszcze
czy jej nie ma nie ma dużego znaczenia.

W Twoim albumie ile % stanowią zdjęcia robione pod Slońce?

Zauwaz, ze nigdzie nie wspominam o jakosci porownywalnej do lustrzanki,
oczekuje jedynie, ze aparat w trudnych warunkach zachowa sie podobnie jak
inne hi-endowe smartfony. Nic wiecej.

Ile zdjęć w trudnych warunkach musisz robic aby taka wada dyskwalifikowała
iPhone5 przy wyborze nowej komórki?

[...]

I masz prawo go krytykować. Dla mnie jednak nie jest to wada istotna więc
nie doszukuj siÄ™ w tym ze nie krytykuje iPhone5 za to pro-applowskiej
tendencyjnosci.

[...]

No ale jak juz krytykujesz to sie zainteresuj co krytykujesz. Gdyby to byl
lakier to bylaby inna rozmowa i krytyka bylaby uzasadniona.

[...]

:)

[...]

Koncentrujesz sie na negatywach bo ulegasz propagandzie antyapplowskiej.
Sprawdz ile fotek pod slonce robisz i przestan juz o tej purpurowej Å‚unie
sie rozpisywac.
Sprawdz co to jest anodyzowanie aluminium i przestan zaplakiwac sie nad
rzekomą łatwą rysowalnościa "lakieru".

[...]

Nie przesadzasz ciutke?

[...]

Zernij na reklamy Samsunga w TV a zobaczysz jak bardzo zagrożeni się
iPhonem czują. Posuwają się do chwytów poniżej pasa w negatywnych
reklamach.

[...]

To sprawdź jak obiektywni są Ci na których polegasz i wybierz sie do
jakiegos sklepu operatora co jeszcze ma iPhone 5 aby osobiscie go sobie
potrzymac w ręce.

Data: 2012-10-09 19:21:10
Autor: Tomek

atm  wrote:

[...]

Pszemol skończ pieprzyc bzdury w swoim idiotycznym stylu. Pisałem wcześniej i załączałem linki do zdjęć robionych moją N8. A od czasów N95 i optyki Zeiss`a jakość zdjęć w Nokiach, w tym robionych pod światło znacznie się polepszyła i inne telefony mogą jedynie o tej jakości pomarzyć. Podaję kilka linków do moich zdjęć, żebyś zrozumiał, że jeśli w najlepszym telefonie świata zdjęcia są spieprzone, nie oznacza to, że inne telefony nie umieją robić dobrych zdjęć pod światło:

http://img688.imageshack.us/img688/1990/zdjcie675s.jpg
http://img31.imageshack.us/img31/5697/zdjcie071fa.jpg
http://img716.imageshack.us/img716/9238/zdjcie153u.jpg
http://img820.imageshack.us/img820/9153/zdjcie205.jpg
http://img341.imageshack.us/img341/5121/zdjcie3q.jpg
http://img88.imageshack.us/img88/3615/55678991.jpg
http://img33.imageshack.us/img33/7122/62883584.jpg

Data: 2012-10-09 18:39:57
Autor: Pszemol
atm  wrote:

[...]

Fajowe zdjęcia, ale co z tego wynika?
Sugerujesz może że N8 jest konkurencją dla iPhone5?

Aparat to nie wszystko...

Wybor smartfona to przecież coś więcej niż wybór aparatu foto.
Jesli iPhone zbiera minus za purpurową flarę na zdjęciach pod światło to
zbiera wiele innych plusów w innych kategoriach.

Nie zroz mnie źle - fajnie byłoby gdyby udało im się ten problem naprawić.
Tak jak poprawić byki w aplikacji mapowej.
Ale jak tego nie zrobią to i tak iPhone5 jest lepszym smartfonem niż Twoja
N8 z lepszym aparatem foto :)

Data: 2012-10-09 21:10:03
Autor: P.B.
On Tue, 9 Oct 2012 18:39:57 +0000 (UTC), Pszemol <Pszemol@PolBox.pl> wrote:
Fajowe zdjęcia, ale co z tego wynika?
Sugerujesz może że N8 jest konkurencją dla iPhone5?

Aparat to nie wszystko...

ROTFL Nie prawda, że dach przeciekał, a poza tym prawie nie padało...

--
Pozdrawiam, P.B.

Data: 2012-10-09 21:22:35
Autor: Tomek
You're holding it wrong - oficjalnie.

Użytkownik Pszemol <Pszemol@PolBox.pl> napisał:

Fajowe zdjęcia, ale co z tego wynika?

Sugerujesz może że N8 jest konkurencją dla iPhone5?

Tego nie trzeba sugerować. To iP5 nie jest żadna konkurencją dla N8.

Aparat to nie wszystko...

Pomijając całą resztę, przypomnieć Ci chodząca amnezjo o czym bredzisz w kontekście słońca? Po to były właśnie te zdjęcia.
I prosiłem, nie rób już tego na siłę. Już to udowodniłeś i bardziej się nie ośmieszysz.

Data: 2012-10-09 19:36:39
Autor: Pszemol
"Tomek" <precz@ze.spamem> wrote:
Użytkownik Pszemol <Pszemol@PolBox.pl> napisał:

Fajowe zdjęcia, ale co z tego wynika?

A o czym pieprzyłeś? Już zapomniałeś?

[...]

Ale nikt nie kwestionuje purpurowej poswiaty. Ona tam jest. O co Ci chodzi?
Pohamuj nerwy bo Ci żyłka pęknie...

Data: 2012-10-10 06:58:38
Autor: DoQ
You're holding it wrong - oficjalnie.
W dniu 09-10-2012 20:39, Pszemol pisze:

Wybor smartfona to przecie¿ co¶ wiêcej ni¿ wybór aparatu foto.
Jesli iPhone zbiera minus za purpurow± flarê na zdjêciach pod ¶wiat³o to
zbiera wiele innych plusów w innych kategoriach.

Jakich? Korzysta³e¶ z tego telefonu chocia¿ przez 3 dni? Czy ca³± swoj± opiniê wyrobi³e¶ sobie w oparciu o propagandê marketingow± szerzon± przez Apple?

--
pozdr.

Data: 2012-10-10 05:20:30
Autor: Pszemol
DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:
[...]

Jakich? Korzystałeś z tego telefonu chociaż przez 3 dni? Czy całą swoją
opinię wyrobiłeś sobie w oparciu o propagandę marketingową szerzoną przez Apple?

Weź i zapytaj właścicieli SGSIII co ile godzin musza ładować baterię....

Data: 2012-10-10 10:40:14
Autor: AL
W dniu 2012-10-10 07:20, Pszemol pisze:
[...]

pewnie bedzie to zalezalo od stopnia intensywnosci korzystania z telefonu i iP tu tez nie blyszczy - co zreszta powinienes sam wiedziec.

Niektorym bateria starcza ledwo na 1 dzien (a jak sie 'zapra' to na max 6 godzin ;) - a mi czasami nawet na 3 pelne dni (z ograniczeniem, a nie calkwitym wyeliminowaniem, uslug internetowych).
Wiec Twoj przytyk jest conajmniej wydumany z racji braku innych argumentow.

Data: 2012-10-10 07:21:12
Autor: Pszemol
"AL" <al@skads.tam.pl> wrote in message news:5075346f$0$26708$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Co to znaczy "też nie błyszczy"?
Sugerujesz, że SGSIII ma kiepski czas pracy na baterii?

[...]

No więc doszły do mnie słuchy, że SGSIII wytrzymuje na jednym ładowaniu
połowę tego co wytrzymuje iPhone przy takim samym używaniu...

Data: 2012-10-10 14:29:53
Autor: atm
[...]

Faktycznie, SGS3 zostal wgnieciony w podloge:
http://www.phonesreview.co.uk/2012/09/26/iphone-5-vs-samsung-galaxy-s3-battery-life-confrontation/
Pracowal 18 min krocej, to jest dopiero tandeta ;P
A ze ekran znacznie wiekszy, to nie istotne.
AL zapewne mial na mysli kiepski czas pracy na baterii WSZYSTKICH smartfonow. Obecnie nie potrafimy sobie wyobrazic, ze takie urzadzenia
moglyby pracowac tydzien, miesiac czy rok bez doladowania. Przyzwyczailismy sie do tego uposledzenia w mniejszym czy wiekszym stopniu. Pamietam stare notatniki elektroniczne Casio, tam baterie wymienialem raz na pol roku chyba. Tak walsnie powinny sie zachowywac
wspoczesne urzadzenia. Zamiast tego powinnismy dostawac w pakiecie aplikacje pokazujace na mapie najblizsze gniazdko.

Data: 2012-10-10 17:02:01
Autor: Uncle Pete
You're holding it wrong - oficjalnie.
stopniu. Pamietam stare notatniki elektroniczne Casio, tam baterie
wymienialem raz na pol roku chyba.

Nadal mam taki notatnik - sÄ… w nim 2 baterie litowe, starczajÄ… na dwa lata.

Piotr

Data: 2012-10-10 18:39:49
Autor: Pszemol
"Uncle Pete" <pkozarzewski@isppan.waw.pl> wrote in message news:50758df1$1news.home.net.pl...
stopniu. Pamietam stare notatniki elektroniczne Casio, tam baterie
wymienialem raz na pol roku chyba.

Nadal mam taki notatnik - sÄ… w nim 2 baterie litowe, starczajÄ… na dwa lata.

Ile godzin dziennie używasz takiego notatnika i czy masz
w nim wifi i modem 2G czy 3G? ;-)

A tak poważniej - zaraz zaczniecie porównywać do zegarków
w których bateryjkę wymienia się raz na 4-5 lat lub rzadziej.
No bez jajców...

Data: 2012-10-11 01:45:42
Autor: atm
On 2012-10-11 01:39, Pszemol wrote:
[...]

Ok, porownaj zatem megaherce, ilosc pamieci, rozdzielczosc, ilosc kolorow, predkosc przesylu wszelkich danych itd. Nastapil wzrost wykladniczo. A zasilanie? Tak, wykladniczo polecial na leb na szyje.
Technologia zwiazana z akumulacja energii zostala po prostu daleko z tylu. Potrzeba tutaj dosc radykalnej zmiany.

Data: 2012-10-10 19:11:46
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:k551bc$flp$1node1.news.atman.pl...
[...]

Sorki, ale laptopy 10 lat temu miały zegary w zakresie 100-200MHz
i nie pracowały 10x dłużej niż dzisiejsze maszyny z quad-core 3GHz.
Wbrew temu co mówisz technologie akumulacji energii elektrycznej
poprawiły się DRASTYCZNIE - po prostu miniaturyzacja elektroniki
przegoniła miniaturyzację baterii. Wyobrażałeś sobie parę lat temu
że będziesz miał dual lub quad core procesory biegające z prędkością
GHz i więcej w telefonie?

Mój Samsung BlackJack SGH-i607 miał w 2006 roku "talk time"
zaledwie 3 godziny, procesor 220MHz nie mówiąc już o ekraniku 2.5"
Mój iPhone 4 z 2010 roku ma już procesor 4x szybszy (1GHz)
i "talk time" 14 godzin... Chyba widzisz "pewnÄ…" poprawÄ™, co? :-)

Data: 2012-10-10 10:57:50
Autor: Chris
You're holding it wrong - oficjalnie.
Pszemol nabazgrał(a):

[...]

Przy standardowym używaniu tel + net min 2 dni.

Data: 2012-10-10 07:22:47
Autor: Pszemol
You're holding it wrong - oficjalnie.
"Chris" <chris@spam.pl> wrote in message news:k53dae$lu3$1node1.news.atman.pl...
Pszemol nabazgrał(a):

[...]

Co to znaczy "standardowe używanie telefonu + net"?
Masz na myśli abonament 1400 minut i 2 Giga danych GSM/miesiąc + wifi?
Czy może "standard" w postaci karty zdrapki za 50 zł raz na trzy miesiące?

Powiedz mi, jaki Ty masz abonament ?

Data: 2012-10-10 16:56:59
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
You're holding it wrong - oficjalnie.
Dnia 2012-10-10, o godz. 05:20:30
Pszemol <Pszemol@PolBox.pl> napisa³(a):

We¼ i zapytaj w³a¶cicieli SGSIII co ile godzin musza ³adowaæ
bateriê....

Jako osoba posiadaj±ca oba telefony (iPhone w wersji 4) powiem ¿e
czê¶ciej ni¿ iPhone. Z jednego powodu - iPhone jest zwykle wy³±czony z
przekierowaniem jego numeru na SIII. SIII w centrum Warszawy nie ma
jako¶ problemów z zasiêgiem wewn±trz budynków. Mo¿e po prostu nei
nauczy³em siê emejzing trzymania choæ to ju¿ tak ponad pó³tora roku jak
BP Steve pokazywa³ jak to robiæ prawid³owo. No ale ja nie mam czasu
zastanawiaæ siê czy mo¿na siê do mnie dodzwoniæ czy te¿ nie.

Zdrówko

Data: 2012-10-10 15:02:39
Autor: Pszemol
You're holding it wrong - oficjalnie.
Maciek "Babcia" Dobosz <babcia@jewish.org.pl> wrote:
Dnia 2012-10-10, o godz. 05:20:30
Pszemol <Pszemol@PolBox.pl> napisał(a):

Weź i zapytaj właścicieli SGSIII co ile godzin musza ładować
bateriÄ™....

Jako osoba posiadająca oba telefony (iPhone w wersji 4) powiem że
częściej niż iPhone. Z jednego powodu - iPhone jest zwykle wyłączony

Nie o tym mowa. Milo ze zrobiles taki wysilek aby przypomniec wszystkim
stary problem ale nie o tym mowa.

Data: 2012-10-10 17:22:41
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
You're holding it wrong - oficjalnie.
Dnia 2012-10-10, o godz. 15:02:39
> [...]

Nie o tym mowa. Milo ze zrobiles taki wysilek aby przypomniec
wszystkim stary problem ale nie o tym mowa.

O! Teraz przyzna³e¶ ¿e to jest problem? Bo poprzednio twierdzi³e¶ ¿e to
nie jest problem. No i co z tego ¿e stary jak nadal nierozwi±zany?
Problem stary dla Apple przestaje byæ problemem?

A ja da³em Ci jasna odpowied¼ ¿e SIII ³adujê czê¶ciej ni¿ iPhone i
poda³em powód dla którego muszê to robiæ. Ale widzê ¿e nie pasuje to do
Twoich wizji wiêc chcesz siê wy¶lizgaæ z tematu.

¯eby nie by³o tak ³atwo to powiem ci ¿e iPad-a ³adujê czê¶ciej ni¿
Galaxy Taba. ale tym razem nie napiszê dlaczego bo pewnie znów to nie
bêdzie pasowaæ do Twoich wywodów. :-P

Zdrówko

Data: 2012-10-10 17:52:37
Autor: Pszemol
[...]

O! Teraz przyznałeś że to jest problem? Bo poprzednio twierdziłeś że to
nie jest problem. No i co z tego że stary jak nadal nierozwiązany?
Problem stary dla Apple przestaje być problemem?
 To nie byla kwestia czy to jest problem czy nie tylko czy to jest istotny
problem czy nieistotny problem.
To samo dotyczy purpurowej Å‚uny - nie kwestionujÄ™ ze to jest problem,
kwestionuję sensowność robienia z tego wielkiego aj waj.

A ja dałem Ci jasna odpowiedź że SIII ładuję częściej niż iPhone i
podałem powód dla którego muszę to robić. Ale widzę że nie pasuje to do
Twoich wizji więc chcesz się wyślizgać z tematu.

Czyli Ty naprawde nie rozumiesz o co pytałem? Jak jakiś bezmózgi automat
odpowiadasz dosłownie bez rozumienia treści?

To mi przypomina dialog typu: ma pan zegarek? Tak mam, i idzie dalej...

Żeby nie było tak łatwo to powiem ci że iPad-a ładuję częściej niż
Galaxy Taba. ale tym razem nie napiszę dlaczego bo pewnie znów to nie
będzie pasować do Twoich wywodów. :-P

Niech zgadnÄ™, pewnie galaxy nie uzywasz i trzymasz w dolnej szufladzie...
Bardzo inteligentne podałeś odpowiedzi!

You're holding it wrong - oficjalnie.