Data: 2011-06-08 14:46:03 | |
Autor: Przemeq | |
Youngtimer | |
Witam grono ekspertów
Zagadka : Samochód renault 5 silnik C1E , klasyczny gaźnik i zapłon na cewce typu cylinder z modułem zapłonowym z przerywaczem w aparacie zapłonowym. Wymienione kable świece, przerywacz, cewka, moduł . gaźnik wyczyszczony wyregulowany. Objawy auto pod obciążeniem przerywa kicha wystarczy na biegu jałowym włączyc światła + ogrzewanie tylnej szyby + wentylator i w miare zwiększania obciążenia silnik zaczyna przerywać na drodze kangurzyć Domyślam sie że wszyscy napisza wywal to na szrot i kup sobie samochód , uprzedzam że jest to auto drugie w rodzinie a nie długo trzecie i czekam aby dać mu tablice żółte. Wśród fachowców jak kompa i interfejsu brak to oni nic nie wiedzą tacy teraz mechanicy. Przemeq |
|
Data: 2011-06-08 14:53:47 | |
Autor: WOJO | |
Youngtimer | |
Zagadka : Zgadywać możemy długo i namiętnie. Sprawdziłbym w pierwszej kolejności masę z akumulatora oraz z prądnicy/alternatora (nie wiem co tam występuje). Pozdrawiam ! WOJO |
|
Data: 2011-06-08 14:57:13 | |
Autor: Cavallino | |
Youngtimer | |
Użytkownik "Przemeq" <przemeq@onet.eu> napisał w wiadomości news:isnr2m$voo$1news.onet.pl...
Witam grono ekspertów A regler/akumulator/masa? Objawy auto pod obciążeniem przerywa kicha wystarczy na biegu jałowym włączyc światła + ogrzewanie tylnej szyby + wentylator i w miare zwiększania obciążenia silnik zaczyna przerywać na drodze kangurzyć Skoro mniejszy prąd ma tu decydujące znaczenie, to przyczyna jest jasna. Problem w tym jak ją usunąć. Domyślam sie że wszyscy napisza wywal to na szrot i kup sobie samochód , Nieprawda, niektórzy podzielają Twój punkt widzenia. uprzedzam że jest to auto drugie w rodzinie a nie długo trzecie i czekam aby dać mu tablice żółte. A po co? Pytałem już o to na grupie, myśląc o moim youngtimerze, wyszło że bez sensu jeśli czasem jeździsz. |
|
Data: 2011-06-08 19:14:29 | |
Autor: Przemeq | |
Youngtimer | |
Jest tam alternator magneti marelli z regulatorem w alternatorze tak że myślę że faktycznie do sprawdzenia masa.
Przemeq |
|
Data: 2011-06-08 22:24:04 | |
Autor: Cavallino | |
Youngtimer | |
Użytkownik "Przemeq" <przemeq@onet.eu> napisał w wiadomości news:isoakn$ru2$1news.onet.pl...
Jest tam alternator magneti marelli z regulatorem w alternatorze tak że myślę że faktycznie do sprawdzenia masa. No i ten rzeczony alternator. |
|
Data: 2011-06-08 19:37:22 | |
Autor: p0li | |
Youngtimer | |
O->Dnia 2011-06-08 14:46:03 niejaki Przemeq napisał:
Objawy auto pod obciążeniem przerywa kicha wystarczy na biegu jałowym włączyc światła + ogrzewanie tylnej szyby + wentylator i w miare zwiększania obciążenia silnik zaczyna przerywać na drodze kangurzyć sprawdź kondensator przy przerywaczu o ile takie coś ma :) -- P0zdrawiam p0li hydro rulez ;) prawdziwy facet nie da odebrać sobie szarlotki |
|
Data: 2011-06-08 21:42:34 | |
Autor: ..:maniek:.. | |
Youngtimer | |
mamy w rodzinie ten sam silnik C1E (cleon) :-)
w tym silniku montowany byl modul o nazwie Cartier (taka aluminiowa puszka wielkosci pudelka zapalek, wtyczka kwadratowa 4 pinowa, u mnie zamontowany na grodzi silnika) dla poprawy pracy przerywacza (cos jak uklad tyrystorowy), jesli masz ten modul to go odlacz - moglo sie zdarzyc ze w nim sie cos uwalilo. sprawdz tez czy aby napewno na przerywaczu masz podkladki izolacyjne na osce mloteczka (mloteczek i kowadelko powinny byc dobrze odizolowane). w samym aparacie zaplonowym masz mechanizm wstepnego napiecia cisnieniowego regulatora wyprzedzenia zaplonu - taka a`la zebatka z tego co pamietam i kilka wariantow ustawien - z czasem sprezyna sie zuzywa i trzeba dolozyc jej 1 lub 2 zabki. sprawdz tez wezyk od podcisnieniowego regulatora wyprzedzenia zaplonu! no i na koniec ustaw dobrze zaplon stroboskopem- ma byc 8st przed GMP ale przy odlaczonym wezyku podcisnienia reg.wyprz.zaplonu!!! -- _______________________________ pozdrawienia ..:Maniek:.. gg:841630 American dream 3,5V6 + 3,8V6=7300ccm w garazu :-) |