Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Youngtimer

Youngtimer

Data: 2011-06-08 14:57:13
Autor: Cavallino
Youngtimer
Użytkownik "Przemeq" <przemeq@onet.eu> napisał w wiadomości news:isnr2m$voo$1news.onet.pl...
Witam grono ekspertów
Zagadka :
Samochód renault 5 silnik C1E , klasyczny gaźnik i zapłon na cewce typu cylinder z modułem zapłonowym z przerywaczem w aparacie zapłonowym.
Wymienione kable świece, przerywacz, cewka, moduł . gaźnik wyczyszczony wyregulowany.


A regler/akumulator/masa?


Objawy auto pod obciążeniem przerywa kicha  wystarczy na biegu jałowym włączyc światła + ogrzewanie tylnej szyby + wentylator i w miare zwiększania obciążenia silnik zaczyna przerywać na drodze kangurzyć

Skoro mniejszy prąd ma tu decydujące znaczenie, to przyczyna jest jasna.
Problem w tym jak ją usunąć.


Domyślam sie że wszyscy napisza wywal to na szrot i kup sobie samochód ,

Nieprawda, niektórzy podzielają Twój punkt widzenia.


uprzedzam że jest to auto drugie w rodzinie a nie długo trzecie i czekam aby dać mu tablice żółte.

A po co?
Pytałem już o to na grupie, myśląc o moim youngtimerze, wyszło że bez sensu jeśli czasem jeździsz.

Data: 2011-06-08 19:14:29
Autor: Przemeq
Youngtimer
Jest tam alternator magneti marelli z regulatorem w alternatorze tak że myślę że faktycznie do sprawdzenia masa.

Przemeq

Data: 2011-06-08 22:24:04
Autor: Cavallino
Youngtimer
Użytkownik "Przemeq" <przemeq@onet.eu> napisał w wiadomości news:isoakn$ru2$1news.onet.pl...
Jest tam alternator magneti marelli z regulatorem w alternatorze tak że myślę że faktycznie do sprawdzenia masa.

No i ten rzeczony alternator.

Youngtimer

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona