Data: 2011-06-08 21:42:34 | |
Autor: ..:maniek:.. | |
Youngtimer | |
mamy w rodzinie ten sam silnik C1E (cleon) :-)
w tym silniku montowany byl modul o nazwie Cartier (taka aluminiowa puszka wielkosci pudelka zapalek, wtyczka kwadratowa 4 pinowa, u mnie zamontowany na grodzi silnika) dla poprawy pracy przerywacza (cos jak uklad tyrystorowy), jesli masz ten modul to go odlacz - moglo sie zdarzyc ze w nim sie cos uwalilo. sprawdz tez czy aby napewno na przerywaczu masz podkladki izolacyjne na osce mloteczka (mloteczek i kowadelko powinny byc dobrze odizolowane). w samym aparacie zaplonowym masz mechanizm wstepnego napiecia cisnieniowego regulatora wyprzedzenia zaplonu - taka a`la zebatka z tego co pamietam i kilka wariantow ustawien - z czasem sprezyna sie zuzywa i trzeba dolozyc jej 1 lub 2 zabki. sprawdz tez wezyk od podcisnieniowego regulatora wyprzedzenia zaplonu! no i na koniec ustaw dobrze zaplon stroboskopem- ma byc 8st przed GMP ale przy odlaczonym wezyku podcisnienia reg.wyprz.zaplonu!!! -- _______________________________ pozdrawienia ..:Maniek:.. gg:841630 American dream 3,5V6 + 3,8V6=7300ccm w garazu :-) |
|