Yugo koral

Data: 2009-11-18 23:56:20
Autor: badzio
Yugo koral
Witam,

poszukuje taniego wozidla po miescie :) Pomyslalem sobie o yugo,
znalazlem w miare tani egzemplarz :) Ma ktos doswiadczenia z tym
samochodem? W necie wyczytalem ze niby duzo czesci pasuje od fiata, co
sugeruje ze ewentualne naprawy nie sa drogie. Ktos moze to
potwierdzic? Jak z awaryjnoscia? No i jak ze spalaniem, wg
motofakty.pl srednie spalanie to 6.5l/100km. 99% przebiegow samochod
bedzie pokonywal w miescie.
Z gory dzieki za wszelkie rady :)

Data: 2009-11-19 09:12:38
Autor: krzysiek82
Yugo koral
badzio pisze:
[...]

dowiedz się, jak wygląda sprawa z elementami blacharskimi, ja np nie pchał bym się w tak niszowy produkt.

--
krzysiek82

Data: 2009-11-19 09:51:02
Autor: Kuba \(aka cita\)
Yugo koral
badzio wydusil z siebie te slowy:
[...]

znajdz sobie cos co nie jest wynalazkiem. Mozesz na tym tylko zyskac. --
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) Omega A R6 3,0 24V  Kupie R1100RT/K1200RS lub czegos podobnego 10-12tys

Data: 2009-11-19 10:12:02
Autor: Robert_J
Yugo koral
poszukuje taniego wozidla po miescie :) Pomyslalem sobie o yugo,
znalazlem w miare tani egzemplarz :)

Nie wiem czy nie lepiej jakies CC (aby nie 700) albo Seicento... Nawet Matiz bedzie chyba lepszym wyborem... Nie kupuj twora, bo kazda ew. naprawa moze byc traumatycznym przezyciem ;-)

Data: 2009-11-19 02:41:25
Autor: badzio
Yugo koral
On 19 Lis, 10:12, "Robert_J" <rob...@wp.pl> wrote:
> [...]

bedzie chyba lepszym wyborem... Nie kupuj twora, bo kazda ew. naprawa moze

z doswiadczen znajomych posiadajacych cc oraz seicento - w miescie, w
korkach, lubia sobie popic benzynke ;>
matiz - tez sie nad tym zastanawialem, jak znajde jakas korzystna
oferte to kupie :)
to yugo jest do kupienia za 1400zl, matiza w tej cenie nie kupie :P

Data: 2009-11-19 02:43:39
Autor: badzio
Yugo koral
On 19 Lis, 11:41, badzio <bad...@gmail.com> wrote:

> [...]

oferte to kupie :)
to yugo jest do kupienia za 1400zl, matiza w tej cenie nie kupie :P

za wczesnie kliknelo mi sie 'wyslij' ;>
zapomnialem dopisac ze rozwazam tez tico, malo pali, jest tani ale
nadal ciezko znalezc cos ponizej 2k

Data: 2009-11-19 12:34:28
Autor: Marx
Yugo koral
badzio pisze:
[...]

2 tysiace? to tyle co dwa komplety dobrych opon...
Marx

Data: 2009-11-19 03:57:30
Autor: badzio
Yugo koral
On 19 Lis, 12:34, Marx <M...@nospam.com> wrote:
badzio pisze:

> [...]
> nadal ciezko znalezc cos ponizej 2k

2 tysiace? to tyle co dwa komplety dobrych opon...

Do tico? Ale to tico nie bedzie startowalo w rajdach polski :P Wiec na
pewno nie beda potrzebne opony po 250zl/szt. Zwlaszcza ze za yokohamy
do ave dalem mniej :)

Data: 2009-11-19 12:51:08
Autor: Brzezi
Yugo koral
czw, 19 lis 2009 o 12:34 GMT, Marx napisał(a):

za wczesnie kliknelo mi sie 'wyslij' ;>
zapomnialem dopisac ze rozwazam tez tico, malo pali, jest tani ale
nadal ciezko znalezc cos ponizej 2k

2 tysiace? to tyle co dwa komplety dobrych opon...

albo jeden komplet, albo w innym przypadku jedna opona albo nawet na opone
zabraknie :)

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2009-11-19 13:26:11
Autor: bratPit[pr]
Yugo koral
za wczesnie kliknelo mi sie 'wyslij' ;>
zapomnialem dopisac ze rozwazam tez tico, malo pali, jest tani ale
nadal ciezko znalezc cos ponizej 2k

2 tysiace? to tyle co dwa komplety dobrych opon...

zalezy, kiedys organizowalem komplet opon do E38 i w hurcie wyszlo 8,5kzl o_O
brat

Data: 2009-11-19 22:42:30
Autor: jerzu
Yugo koral
On Thu, 19 Nov 2009 13:26:11 +0100, "bratPit[pr]"
<krakus28no_spam@op.pl> wrote:

zalezy, kiedys organizowalem komplet opon do E38 i w hurcie wyszlo 8,5kzl

Do mojego dostawczaka ciężko znaleĽć komplet opon do 2 tys. zł.

Data: 2009-11-19 12:40:56
Autor: Robert_J
Yugo koral
zapomnialem dopisac ze rozwazam tez tico, malo pali, jest tani ale
nadal ciezko znalezc cos ponizej 2k

1400 za Yugo, a dwa z kawalkiem za Tico... Wybralbym naprawde Tico (oczywiscie hipotetycznie, bo to nie mój przedzial), bo moze sie okazac ze pierwsza naprawa Yugo moze zniwelowac róznice w cenie zakupu :-). Na dodatek moga byc problemy z, zapewne duzo mniej popularnymi, czesciami...

Data: 2009-11-19 14:03:51
Autor: Jakub Witkowski
Yugo koral
badzio pisze:

za wczesnie kliknelo mi sie 'wyslij' ;>
zapomnialem dopisac ze rozwazam tez tico, malo pali, jest tani ale
nadal ciezko znalezc cos ponizej 2k

Przy takich autach nie cena zakupu jest waĹĽna, tylko Ĺ‚Ä…czna cena
utrzymania go przez pewien okres w stanie nadajÄ…cym siÄ™ do jazdy.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogÄ… być niepowaĹĽne,
gts /kropka/ pl    |  lub caĹ‚oĹ›ci poglÄ…dom ich Autora.

Data: 2009-11-19 18:29:37
Autor: Michał
Yugo koral
[...]

to jest to ze szkanej pułapki 3 ?
"ekonomiczne nie szybkie" ?

pozdrawiam.

Data: 2009-11-19 19:31:43
Autor: Grejon
Yugo koral
  Michał pisze:

to jest to ze szkanej pułapki 3 ?
"ekonomiczne nie szybkie" ?

Niezupełnie. Nie ma złotej sztabki ;)

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Data: 2009-11-19 23:37:41
Autor: elmer radi radisson
Yugo koral
  Michał wrote:

to jest to ze szkanej pułapki 3 ?
"ekonomiczne nie szybkie" ?

W serialu "Na wariackich papierach" ("Moonlighting") takowoz
Bruce Willis dostal od swojej partnerki z agencji detektywistycznej
Yugo, aby sie przestac spozniac na spotkania. Przez caly odcinek
probowal sie go jakos pozbyc ;). Zostawil w czarnej dzielnicy zeby
woz zostal znikniety i ledwo odetchnal z ulga, a za pare chwil lokalsi
go zaczepili czy to nie jego samochod i zeby lepiej go zabral...

Ta marka w stanach to prawdziwa legenda europejskich youngtimerow ;)
rzadkie osiagniecie, wszak z reguly bywalo na odwrot i to amerykanskie
wozy budzily nie mniejsze emocje na starym kontynencie, choc oczywiscie
chodzi o wrazenia nieco innego rodzaju.

--

memento lorem ipsum

Data: 2009-11-19 19:24:50
Autor: Adam Szewczak
Yugo koral

Uzytkownik "badzio" <badzio@gmail.com> napisal w wiadomosci news:a671b298-abae-4534-a499-16c6d1bbc300j24g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

    Jezeli benzyna to kup cos pokroju stara Panda/Marbella.

PZDr
Adam

Data: 2009-11-19 23:33:53
Autor: Tomasz Pyra
Yugo koral
badzio pisze:
[...]

Pewnie pod warunkiem ĹĽe zrobisz je sam.
Mo to że "części pasują" to jeszcze nie wszystko - warto wiedzieć która część od którego Fiata konkretnie, bo potem będziesz się zastanawiał (albo Twój mechanik który za to zastanawianie Cię skasuje, bo raczej mała szansa że trafisz na speca od Yugo).

Jak chcesz samochód do którego pasują części od Fiata, to polecałbym jednak Fiata :)

CC/SC to najtańsze w utrzymaniu samochody - części pełen wybór, i wszędzie, tanie nawet te z ASO, a serwis też prosty i dzięki temu tani.

Data: 2009-11-21 15:27:53
Autor: Pan Piskorz
Yugo koral
Jak chcesz samochód do którego pasują części od Fiata, to polecałbym jednak Fiata :)

Yugo Koral to fiat 127 z alternatywnym nadwoziem,
http://pl.wikipedia.org/wiki/Zastava_Yugo_Koral

fabryka ma długą historię, produkowali modele na bazie fiatów 1300/1500
http://picasaweb.google.com/balkantrip2009/Serbia1#5383458969650075298
http://picasaweb.google.com/balkantrip2009/Serbia1#5383459004368452850

128,
http://picasaweb.google.com/balkantrip2009/Kosowo#5383462254583834290

 600,
http://picasaweb.google.com/balkantrip2009/Serbia2#5383513885889565394

obecnie wytwarzany jest model Zastava 10 (w Polsce oferowany jako Punto Classic),
niektóre nowsze modele miały silniki francuskiego PSA:
http://zastavanacionale.com/Default.aspx?lng=en-us&mode=faq

a tu Koral na ulicy w Suboticy:
http://picasaweb.google.com/balkantrip2009/Serbia2#5383515569868842066

zdrĂłwko
P.

Data: 2009-11-20 16:58:40
Autor: Michal Gut
Yugo koral
wybij sobie z glowy

cc/tico w tej cenie szukaj a nie cuda na kiju

bedziesz potem klac jak opetany jak ci zdechnie jakas niezwykle rzadka czesc ktorej nigdzie nie bedzie.

BA! POLONEZA BIERZ!!! opierdzieli ci paliwa mnostwo, ale jak zagazowany to za 1kpln spokojnie znajdziesz lepsze autko niz to yugo. Chcesz czesci? idziesz na zlom i pytasz o dzial z polonezami;P nowe smiesznie tanie

Data: 2009-11-21 08:49:03
Autor: Pan Piskorz
Yugo koral
bedziesz potem klac jak opetany jak ci zdechnie jakas niezwykle rzadka czesc ktorej nigdzie nie bedzie.

nie demonizuj,
te auta s± wci±ż bardzo popularne w krajach byłej Jugosławii,
produkcję ich zakończono jesieni± ur.,

wystarczy sobie jaki¶ kontakt w Serbii znaleĽć,

wiedzieli¶cie, że s± wersje off-road i cabrio tego auta?

P.

Data: 2009-11-21 11:49:30
Autor: Alex81
Yugo koral
On 21 Lis, 08:49, "Pan Piskorz" <pisko...@buziaczek.pl> wrote:
> [...]

produkcję ich zakończono jesieni± ur.,

wystarczy sobie jaki¶ kontakt w Serbii znaleĽć,

wiedzieli¶cie, że s± wersje off-road i cabrio tego auta?

Ba. Do tego cabrio ma elektrycznie skladany dach i (podobnie jak
standardowa wersja nadwoziowa) bylo przez jakis czas skladane w Lodzi
- przy czym niektore czesci pochodzily z Polski, podobnie jak w
montowanej w tej samej fabryce wczesniej Tavrii.

--
pzdr
Alex

Data: 2009-11-21 21:17:06
Autor: Pan Piskorz
Yugo koral
montowanej w tej samej fabryce wczesniej Tavrii.

montaż Yugo w polsce zakończył się chyba po zbombardowaniu fabryki w Kragijevacu w 1999

ta sama łódzka firma (Damis) składała jeszcze aro

P.

Data: 2009-11-21 13:49:46
Autor: Michał Gut
Yugo koral
nie demonizuj,
te auta s± wci±ż bardzo popularne w krajach byłej Jugosławii,
produkcję ich zakończono jesieni± ur.,
tam nie watpie:)
wystarczy sobie jaki¶ kontakt w Serbii znaleĽć,

;)

Data: 2009-11-21 13:53:02
Autor: Michał Gut
Yugo koral
btw:
to tak samo unikatowe podejscie jak robienie u nas kaszlakow do lat 90tych:)

Data: 2009-11-21 14:42:26
Autor: Grejon
Yugo koral
Michał Gut pisze:
btw:
to tak samo unikatowe podejscie jak robienie u nas kaszlakow do lat 90tych:)

Nawet dłużej - ostatnie to chyba w 2001 wyszły.

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Data: 2009-11-21 15:59:47
Autor: Michał Gut
Yugo koral

Użytkownik "Grejon" <grejon83@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:he8qo1$bob$1inews.gazeta.pl...
Michał Gut pisze:
btw:
to tak samo unikatowe podejscie jak robienie u nas kaszlakow do lat 90tych:)

Nawet dłużej - ostatnie to chyba w 2001 wyszły.

o jeszcze lepiej - nie wiem co gorsze na drodze kaszlak czy spawane golfy z reichu
juz wole chyba te skladaki. niby rocznikowo takie same a kompletnie inne geneacje

Data: 2009-11-21 16:47:10
Autor: Cavallino
Yugo koral
Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

o jeszcze lepiej - nie wiem co gorsze na drodze kaszlak czy spawane golfy z reichu

Oczywi¶cie że kaszlak lepszy.
Z prostej przyczyny - nie będzie już ich przybywać, a wręcz przeciwnie.

Data: 2009-11-23 09:15:10
Autor: Michał Gut
Yugo koral
Oczywi¶cie że kaszlak lepszy.
Z prostej przyczyny - nie będzie już ich przybywać, a wręcz przeciwnie.

no nie wiem - widzialem kaszle po dzwoneczkach przy malych predkosciach - nic z nich nie zostawalo
z ludzi wewnatrz niewiele wiecej

Data: 2009-11-23 11:49:10
Autor: Cavallino
Yugo koral
Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hedg16$12v$1portraits.wsisiz.edu.pl...
Oczywi¶cie że kaszlak lepszy.
Z prostej przyczyny - nie będzie już ich przybywać, a wręcz przeciwnie.

no nie wiem - widzialem kaszle po dzwoneczkach przy malych predkosciach - nic z nich nie zostawalo

Ja nawet w jednego trafiłem kiedy¶.
Zaczynał się na tylnym siedzeniu.

Ale nie o to chodzi, a wręcz przeciwnie, zgodnie z tym co pisałem, im jest mniej naprawialny tym lepiej, szybciej złomy znikn± z ulic.

Data: 2009-11-21 13:00:31
Autor: JohnyK
Yugo koral
On 19 Lis, 08:56, badzio <bad...@gmail.com> wrote:
[...]

Poszukaj caro plusa z gazem. Ja sam takim latam, na mie¶cie mi
wychodzi jakie¶ 21 zl za 100km. Rozs±dnie a przynajmniej nie muszę się
kulić by wsi±¶ć.
Za 1500 kupisz w ¶rednim stanie ale czę¶ci bajecznie tanie. A naprawdę
dobrym stanie (np jak mój, zero rdzy, zero brania oleju, serwisowany w
ASO- wiem, że trudno w to uwierzyć, ale tak jest) znajdziesz za 2500.

JK

Yugo koral