Yugo koral

Data: 2009-11-19 10:12:02
Autor: Robert_J
Yugo koral
poszukuje taniego wozidla po miescie :) Pomyslalem sobie o yugo,
znalazlem w miare tani egzemplarz :)

Nie wiem czy nie lepiej jakies CC (aby nie 700) albo Seicento... Nawet Matiz bedzie chyba lepszym wyborem... Nie kupuj twora, bo kazda ew. naprawa moze byc traumatycznym przezyciem ;-)

Data: 2009-11-19 02:41:25
Autor: badzio
Yugo koral
On 19 Lis, 10:12, "Robert_J" <rob...@wp.pl> wrote:
> [...]

bedzie chyba lepszym wyborem... Nie kupuj twora, bo kazda ew. naprawa moze

z doswiadczen znajomych posiadajacych cc oraz seicento - w miescie, w
korkach, lubia sobie popic benzynke ;>
matiz - tez sie nad tym zastanawialem, jak znajde jakas korzystna
oferte to kupie :)
to yugo jest do kupienia za 1400zl, matiza w tej cenie nie kupie :P

Data: 2009-11-19 02:43:39
Autor: badzio
Yugo koral
On 19 Lis, 11:41, badzio <bad...@gmail.com> wrote:

> [...]

oferte to kupie :)
to yugo jest do kupienia za 1400zl, matiza w tej cenie nie kupie :P

za wczesnie kliknelo mi sie 'wyslij' ;>
zapomnialem dopisac ze rozwazam tez tico, malo pali, jest tani ale
nadal ciezko znalezc cos ponizej 2k

Data: 2009-11-19 12:34:28
Autor: Marx
Yugo koral
badzio pisze:
[...]

2 tysiace? to tyle co dwa komplety dobrych opon...
Marx

Data: 2009-11-19 03:57:30
Autor: badzio
Yugo koral
On 19 Lis, 12:34, Marx <M...@nospam.com> wrote:
badzio pisze:

> [...]
> nadal ciezko znalezc cos ponizej 2k

2 tysiace? to tyle co dwa komplety dobrych opon...

Do tico? Ale to tico nie bedzie startowalo w rajdach polski :P Wiec na
pewno nie beda potrzebne opony po 250zl/szt. Zwlaszcza ze za yokohamy
do ave dalem mniej :)

Data: 2009-11-19 12:51:08
Autor: Brzezi
Yugo koral
czw, 19 lis 2009 o 12:34 GMT, Marx napisał(a):

za wczesnie kliknelo mi sie 'wyslij' ;>
zapomnialem dopisac ze rozwazam tez tico, malo pali, jest tani ale
nadal ciezko znalezc cos ponizej 2k

2 tysiace? to tyle co dwa komplety dobrych opon...

albo jeden komplet, albo w innym przypadku jedna opona albo nawet na opone
zabraknie :)

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2009-11-19 13:26:11
Autor: bratPit[pr]
Yugo koral
za wczesnie kliknelo mi sie 'wyslij' ;>
zapomnialem dopisac ze rozwazam tez tico, malo pali, jest tani ale
nadal ciezko znalezc cos ponizej 2k

2 tysiace? to tyle co dwa komplety dobrych opon...

zalezy, kiedys organizowalem komplet opon do E38 i w hurcie wyszlo 8,5kzl o_O
brat

Data: 2009-11-19 22:42:30
Autor: jerzu
Yugo koral
On Thu, 19 Nov 2009 13:26:11 +0100, "bratPit[pr]"
<krakus28no_spam@op.pl> wrote:

zalezy, kiedys organizowalem komplet opon do E38 i w hurcie wyszlo 8,5kzl

Do mojego dostawczaka ciężko znaleĽć komplet opon do 2 tys. zł.

Data: 2009-11-19 12:40:56
Autor: Robert_J
Yugo koral
zapomnialem dopisac ze rozwazam tez tico, malo pali, jest tani ale
nadal ciezko znalezc cos ponizej 2k

1400 za Yugo, a dwa z kawalkiem za Tico... Wybralbym naprawde Tico (oczywiscie hipotetycznie, bo to nie mój przedzial), bo moze sie okazac ze pierwsza naprawa Yugo moze zniwelowac róznice w cenie zakupu :-). Na dodatek moga byc problemy z, zapewne duzo mniej popularnymi, czesciami...

Data: 2009-11-19 14:03:51
Autor: Jakub Witkowski
Yugo koral
badzio pisze:

za wczesnie kliknelo mi sie 'wyslij' ;>
zapomnialem dopisac ze rozwazam tez tico, malo pali, jest tani ale
nadal ciezko znalezc cos ponizej 2k

Przy takich autach nie cena zakupu jest waĹĽna, tylko Ĺ‚Ä…czna cena
utrzymania go przez pewien okres w stanie nadajÄ…cym siÄ™ do jazdy.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogÄ… być niepowaĹĽne,
gts /kropka/ pl    |  lub caĹ‚oĹ›ci poglÄ…dom ich Autora.

Yugo koral