Yugo koral

Data: 2009-11-20 16:58:40
Autor: Michal Gut
Yugo koral
wybij sobie z glowy

cc/tico w tej cenie szukaj a nie cuda na kiju

bedziesz potem klac jak opetany jak ci zdechnie jakas niezwykle rzadka czesc ktorej nigdzie nie bedzie.

BA! POLONEZA BIERZ!!! opierdzieli ci paliwa mnostwo, ale jak zagazowany to za 1kpln spokojnie znajdziesz lepsze autko niz to yugo. Chcesz czesci? idziesz na zlom i pytasz o dzial z polonezami;P nowe smiesznie tanie

Data: 2009-11-21 08:49:03
Autor: Pan Piskorz
Yugo koral
bedziesz potem klac jak opetany jak ci zdechnie jakas niezwykle rzadka czesc ktorej nigdzie nie bedzie.

nie demonizuj,
te auta są wciąż bardzo popularne w krajach byłej Jugosławii,
produkcję ich zakończono jesienią ur.,

wystarczy sobie jakiś kontakt w Serbii znaleźć,

wiedzieliście, że są wersje off-road i cabrio tego auta?

P.

Data: 2009-11-21 11:49:30
Autor: Alex81
Yugo koral
On 21 Lis, 08:49, "Pan Piskorz" <pisko...@buziaczek.pl> wrote:
> [...]

produkcję ich zakończono jesienią ur.,

wystarczy sobie jakiś kontakt w Serbii znaleźć,

wiedzieliście, że są wersje off-road i cabrio tego auta?

Ba. Do tego cabrio ma elektrycznie skladany dach i (podobnie jak
standardowa wersja nadwoziowa) bylo przez jakis czas skladane w Lodzi
- przy czym niektore czesci pochodzily z Polski, podobnie jak w
montowanej w tej samej fabryce wczesniej Tavrii.

--
pzdr
Alex

Data: 2009-11-21 21:17:06
Autor: Pan Piskorz
Yugo koral
montowanej w tej samej fabryce wczesniej Tavrii.

montaż Yugo w polsce zakończył się chyba po zbombardowaniu fabryki w Kragijevacu w 1999

ta sama łódzka firma (Damis) składała jeszcze aro

P.

Data: 2009-11-21 13:49:46
Autor: Michał Gut
Yugo koral
nie demonizuj,
te auta są wciąż bardzo popularne w krajach byłej Jugosławii,
produkcję ich zakończono jesienią ur.,
tam nie watpie:)
wystarczy sobie jakiś kontakt w Serbii znaleźć,

;)

Data: 2009-11-21 13:53:02
Autor: Michał Gut
Yugo koral
btw:
to tak samo unikatowe podejscie jak robienie u nas kaszlakow do lat 90tych:)

Data: 2009-11-21 14:42:26
Autor: Grejon
Yugo koral
Michał Gut pisze:
btw:
to tak samo unikatowe podejscie jak robienie u nas kaszlakow do lat 90tych:)

Nawet dłużej - ostatnie to chyba w 2001 wyszły.

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Data: 2009-11-21 15:59:47
Autor: Michał Gut
Yugo koral

Użytkownik "Grejon" <grejon83@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:he8qo1$bob$1inews.gazeta.pl...
Michał Gut pisze:
btw:
to tak samo unikatowe podejscie jak robienie u nas kaszlakow do lat 90tych:)

Nawet dłużej - ostatnie to chyba w 2001 wyszły.

o jeszcze lepiej - nie wiem co gorsze na drodze kaszlak czy spawane golfy z reichu
juz wole chyba te skladaki. niby rocznikowo takie same a kompletnie inne geneacje

Data: 2009-11-21 16:47:10
Autor: Cavallino
Yugo koral
Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości news:

o jeszcze lepiej - nie wiem co gorsze na drodze kaszlak czy spawane golfy z reichu

Oczywiście że kaszlak lepszy.
Z prostej przyczyny - nie będzie już ich przybywać, a wręcz przeciwnie.

Data: 2009-11-23 09:15:10
Autor: Michał Gut
Yugo koral
Oczywiście że kaszlak lepszy.
Z prostej przyczyny - nie będzie już ich przybywać, a wręcz przeciwnie.

no nie wiem - widzialem kaszle po dzwoneczkach przy malych predkosciach - nic z nich nie zostawalo
z ludzi wewnatrz niewiele wiecej

Data: 2009-11-23 11:49:10
Autor: Cavallino
Yugo koral
Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości news:hedg16$12v$1portraits.wsisiz.edu.pl...
Oczywiście że kaszlak lepszy.
Z prostej przyczyny - nie będzie już ich przybywać, a wręcz przeciwnie.

no nie wiem - widzialem kaszle po dzwoneczkach przy malych predkosciach - nic z nich nie zostawalo

Ja nawet w jednego trafiłem kiedyś.
Zaczynał się na tylnym siedzeniu.

Ale nie o to chodzi, a wręcz przeciwnie, zgodnie z tym co pisałem, im jest mniej naprawialny tym lepiej, szybciej złomy znikną z ulic.

Yugo koral