Z 11 stoczni działających w byłym NRD żadna nie została zlikwidowana

Data: 2013-11-04 17:19:54
Autor: u2
Z 11 stoczni działających w byłym NRD żadna nie została zlikwidowana
.... w dodatku pelomafia szykuje potezne zamieszki na 11.11 aby utrzymac sie u wladzy :

http://www.stefczyk.info/publicystyka/opinie/to-manifestacja-postaw-proniemieckich,8973796124

W mojej ocenie nie ma granicy. Oni nie wiedzą, komu kłaniać się najpierw, czy Putinowi, czy Brukseli, czy Merkelowej? Władze prowadzą politykę podległości w wielu wymiarach, również gospodarczych. Przypomnę, że Polska płaci jedną z najwyższych cen za gaz Gazpromowi. Mamy upadek polskich stoczni, co leży w interesie niemieckiego przemysłu stoczniowego. Z 11 stoczni działających w NRD żadna nie została zlikwidowana. Prezes jednej z nich mówił z kolei, że podstawą ich sukcesu jest upadek przemysłu stoczniowego w Polsce. Mamy również pełną uległość, jeśli chodzi o ekspansję lewackiej ideologii gender, niszczenia polskiej tożsamości kulturowej, obyczajowej, religijnej. To są ludzie, którzy jak najszybciej powinni zostać odsunięci od władzy, bowiem szkodzą naszym interesom gospodarczym, politycznym i kulturowym.

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2013-11-04 17:45:58
Autor: Towarzysz Gnój
Z 11 stoczni działających w byłym NRD żadna nie została zlikwidowana
A wyście towarzyszko słyszały, żeby w NRD ktoś strajkował? No więc kto stocznią wojuje, ten pod stocznią zdycha!
Buuuuuu-ha-ha!
gnoj.czerwony@gru.pl

Data: 2013-11-04 19:48:24
Autor: u2
W dniu 2013-11-04 17:45, Towarzysz Gnój pisze:
A wyście towarzyszko słyszały, żeby w NRD ktoś strajkował? No więc kto stocznią
wojuje, ten pod stocznią zdycha!

bzdura, wasz tw bolek niezle sie wypasl, ledwie teraz zyje od tego obzarstwa i pijanstwa ...-;)

Data: 2013-11-04 23:52:38
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5277ebf8$0$2151$65785112news.neostrada.pl...

| bzdura, wasz tw bolek niezle sie wypasl, ledwie teraz zyje od tego
| obzarstwa i pijanstwa ...-;)

A wyście towarzyszko widziały, żeby on na tych stoczniach wojował? On tam był od tego, żeby strajki gasić. Udało-nieudało, na pijaństwo zasłużył.
Wasze zdrowie!
gnoj.czerwony@gru.pl

Data: 2013-11-05 18:09:00
Autor: u2
W dniu 2013-11-04 23:52, Towarzysz Gnój pisze:
> [...]

A wyście towarzyszko widziały, żeby on na tych stoczniach wojował? On tam był od
tego, żeby strajki gasić. Udało-nieudało, na pijaństwo zasłużył.

no gasil, ale pamietaj gnoj, ze po trupie naszych, a nie waszych.

Data: 2013-11-05 18:25:33
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5279262c$0$2152$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
| > |

| no gasil, ale pamietaj gnoj, ze po trupie naszych, a nie waszych.

A o czym tu pamiętać? Chyba tylko o naszych bolusiach (żeby im gardła nie przysychały - buuu-ha-ha!)
gnoj.czerwony@gru.pl

Data: 2013-11-05 18:52:55
Autor: u2
W dniu 2013-11-05 18:25, Towarzysz Gnój pisze:
no gasil, ale pamietaj gnoj, ze po trupie naszych, a nie waszych.

A o czym tu pamiętać? Chyba tylko o naszych bolusiach

ale on teraz wasz zywy trup gnoj, wiec nie nadaje sie na gaszenie strajkow, co najwyzej na gaszenie pragnienia ...-;)

Data: 2013-11-05 23:02:50
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:52793076$0$2181$65785112news.neostrada.pl...
| > |

| ale on teraz wasz zywy trup gnoj

No cóz towarzyszko... każdy ma swój czas.
Bolus był człowiekiem od debaty do debaty. Miodowicz zrobił z siebie durnia, żeby pan Bolesław mógł z sikawką wyjechać. A  potem to on musiał zrobić z siebie idiotę, to znaczy Kwachowi nogę podawać, bo wicie... Jego czas minął.

, wiec nie nadaje sie na gaszenie

A co tu gasić jak wszystko prywatne?
Buuu-ha-ha!
gru.pl

Data: 2013-11-04 20:26:44
Autor: Anatol
W dniu 2013-11-04 17:19, u2 pisze:

Przypomnę, że Polska płaci jedną z najwyższych cen za gaz Gazpromowi.

Już nie :

http://szczesniak.pl/2325

Kończąca się budowa gazoportu w Świnoujściu :

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=420685&page=81

oraz budowa interkonektorów gazowych z Niemcami, Czechami i Słowacją robią swoje.

Mamy upadek polskich stoczni, co leży w interesie niemieckiego przemysłu
stoczniowego.

I w interesie polskiego podatnika który nie musi już dopłacać.

Do 2009 zachodnioniemiecki podatnik musiał zapłacić 2 bln EUR na rzecz wsparcia obszarów byłej NRD.

Z 11 stoczni działających w NRD żadna nie została
zlikwidowana.

Za to zlikwidowano natychmiast 12 kopalń węgla brunatnego.

Anatol

Data: 2013-11-04 20:53:54
Autor: boukun
Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:l58sdm$ule$1node2.news.atman.pl...
[...]

He, he, będzie Ruski gaz z Niemiec... To tak jak cukier niemiecki z Polski...

boukun

Data: 2013-11-04 20:56:19
Autor: boukun
Z 11 stoczni działających w byłym NRD żadna nie została zlikwidowana
Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał

Za to zlikwidowano natychmiast 12 kopalń węgla brunatnego.
Anatol

W Polsce Wałbrzych też zaorano..., za to mamy galerię Viktoria, he, he, he... i żebraków jeżdżących masowo busami do roboty do Niemiec...

boukun

Data: 2013-11-04 21:01:57
Autor: boukun
Z 11 stoczni działających w byłym NRD żadna nie została zlikwidowana
Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał

I w interesie polskiego podatnika który nie musi już dopłacać.

Phi, takich głąbów kapuścianych to przewidział Geremek już w 1981 roku...:

B. G.: Kto? A o naszej "Solidarności" to już pani zapomniała? Jeszcze będzie prosić, żeby Żydzi te przedsiębiorstwa brali. Jest mowa o samorządzie przedsiębiorstw? Jest. Mogła być dla nas jeszcze lepsza, ale i ta wystarczy.

Przewiduje ona, że mogą być tworzone spółki prywatno-samorządowe i prywatno-państwowe? Przewiduje.

Co jest potrzebne na rozruch takiej spółki? My wiemy dobrze. Pieniądze. A kto ma dziś dobre pieniądze na takie interesy? Może Polacy?

Nie, ja Polaków w tym interesie, jako udziałowców w zyskach nie widzę. Pieniądze dadzą Żydzi. Głowy do interesów też dadzą Żydzi. Pyta się pani, skąd wezmę tylu Żydów? Ano, na szczęście ludu Izraela, już są. Przez 38 lat populacja odrodziła się w Izraelu, w Europie Zachodniej i w Związku Radzieckim także.

Kiedy tylko uchwalimy ustawę o podwójnym obywatelstwie i prawie swobodnego wyboru miejsca zamieszkania oraz podróżowania do Polski - tam i z powrotem - w zależności wyłącznie do chęci takiego podwójnego obywatelstwa polskiego - z kadrami do zreprywatyzowania przemysłu, rzemiosła i handlu nie mamy najmniejszego kłopotu. A warsztaty pracy stoją otworem i nawet puste. Opłaciło nam się je doprowadzić do takiej żałosnej ruiny.

W takim stanie będą je nam dawać darmo i jeszcze całować w rękę, aby była praca dla Polaków i trochę towarów na rynek.

http://www.wandaluzja.com/?p=p_331&sName=wywiad-z-profesorem-geremkiem

boukun

Data: 2013-11-04 21:16:57
Autor: u2
W dniu 2013-11-04 20:26, Anatol pisze:
Kończąca się budowa gazoportu w Świnoujściu

widzisz tolek, wasz pelomafijny ulubiony czas to przyszly niedokonany ...-;)

Data: 2013-11-05 00:27:41
Autor: Towarzysz Gnój
Z 11 stoczni działających w byłym NRD żadna nie została zlikwidowana

| Za to zlikwidowano natychmiast 12 kopalń węgla brunatnego.

A cóz to Niemiec-kret, żeby ryć w ziemi?
Buuuuu-ha-ha!

Z 11 stoczni działających w byłym NRD żadna nie została zlikwidowana