Z Basią pod prysznicem...

Data: 2009-06-01 16:15:53
Autor: Tzva Adonai
Z Basią pod prysznicem...
Film trwa ponad godzinę, jednak na razie zamieściłem tylko fragment
wyciągnięty mniej więcej ze środka..

W skali perwersji od 1 do 10 oceniam go na niecałe 3....

Z Basią doszedłem do siódemki, powyżej już nie chciała w obawie o własne
zdrowie... Trzeba jednak przyznać, że była całkiem błyskotliwa, nie musiałem
jej nawet uczyć jak należy ciągnąć, ani uświadamiać, że jak włoży mi paluszka
do pupy, to będę miał bardziej soczysty wytrysk... Dziewczyna z niejednego
pieca chleb jadła...

Video: http://www.hardsextube.com/video/173402/Basia-21-yo-vomiting

Data: 2009-06-01 11:51:37
Autor: pp
Z Basią pod prysznicem...

"Tzva Adonai" <tzva_adonai@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:h00urp$esr$1inews.gazeta.pl...
Film trwa ponad godzinę, jednak na razie zamieściłem tylko fragment
wyciągnięty mniej więcej ze środka..

Nie podniecaj sie tak Bilyk tymi kradzionymi filmikami, przy twojej typowo
zydowskiej fizjonomii i karlowatym wzrosci, nawet u facetow masz male szanse.
Co za oblesne pedalisko.

Data: 2009-06-01 20:08:36
Autor: Tzva Adonai
Z Basią pod prysznicem...
Z Basią doszedłem do siódemki, powyżej już nie chciała w obawie o własne
zdrowie...

Nigdy nie posunąłem się dalej, niżby tego życzyła sobie partnerka.. To moje
kobiety decydują o tym, jak będzie wyglądać stosunek i jaką przybierze
intensywność.. Nigdy jeszcze nie zdarzyło mi się zrobić czegoś wbrew woli
partnerki i myślę, że to powód do dumy...

Data: 2009-06-01 13:17:44
Autor: pp
Z Basią pod prysznicem...

"Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> wrote in message news:6069.000001b3.4a241924newsgate.onet.pl...

Nigdy nie posunąłem się dalej, niżby tego życzyła sobie partnerka..

Jezeli swoje grabe nazywasz posuwaniem, a zdjecia na monitorze
partnerka, to moze ktos w te twoje pedalskie opowiesci uwierzy.
Kiedy niby Bilyk mialbys to robic, skoro kazde popoludnie i kazdy
weekend przesiadujesz z ryjem przyklejonym do monitora ?
Wyobraznie moze i masz, ale to wszystko.

Data: 2009-06-01 15:26:03
Autor: pistacjusz
Z Basią pod prysznicem...
On 1 Cze, 20:08, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@amorki.pl> wrote:
> [...]

intensywność.. Nigdy jeszcze nie zdarzyło mi się zrobić czegoś wbrew woli
partnerki i myślę, że to powód do dumy...

To jest normalne zachowanie a nie powód do dumy.
o tak jakbyś powiedział, ze jesteś dumny z tego, ze po sraniu myjesz
ręce.

Z Basią pod prysznicem...