Z Basią pod prysznicem...

Data: 2009-06-01 20:08:36
Autor: Tzva Adonai
Z Basią pod prysznicem...
Z Basią doszedłem do siódemki, powyżej już nie chciała w obawie o własne
zdrowie...

Nigdy nie posunąłem się dalej, niżby tego życzyła sobie partnerka.. To moje
kobiety decydują o tym, jak będzie wyglądać stosunek i jaką przybierze
intensywność.. Nigdy jeszcze nie zdarzyło mi się zrobić czegoś wbrew woli
partnerki i myślę, że to powód do dumy...

Data: 2009-06-01 13:17:44
Autor: pp
Z Basią pod prysznicem...

"Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> wrote in message news:6069.000001b3.4a241924newsgate.onet.pl...

Nigdy nie posunąłem się dalej, niżby tego życzyła sobie partnerka..

Jezeli swoje grabe nazywasz posuwaniem, a zdjecia na monitorze
partnerka, to moze ktos w te twoje pedalskie opowiesci uwierzy.
Kiedy niby Bilyk mialbys to robic, skoro kazde popoludnie i kazdy
weekend przesiadujesz z ryjem przyklejonym do monitora ?
Wyobraznie moze i masz, ale to wszystko.

Data: 2009-06-01 15:26:03
Autor: pistacjusz
Z Basią pod prysznicem...
On 1 Cze, 20:08, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@amorki.pl> wrote:
> [...]

intensywność.. Nigdy jeszcze nie zdarzyło mi się zrobić czegoś wbrew woli
partnerki i myślę, że to powód do dumy...

To jest normalne zachowanie a nie powód do dumy.
o tak jakbyś powiedział, ze jesteś dumny z tego, ze po sraniu myjesz
ręce.

Z Basią pod prysznicem...