Z CRT na LCD - dylematy przesiadkowe

Data: 2009-09-11 14:30:27
Autor: .Peeter
Z CRT na LCD - dylematy przesiadkowe
Użytkownik "Tomasz Holdowanski" napisał:
Który z powyższych? Eizo L768 i S1921 - obraz na pewno OK, ale reakcja
20ms i więcej, Nec 2070NX i 2170NX są szybsze, ale słyszałem skargi na
jakość...

Eizo S1932. Mam, używam do wymienionych przez Ciebie celów (obróbka
foto, biuro, gry (nawet te bardzo dynamiczne, np. Quake Live) - wszystko
super. Polecam gorąco.

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2009-09-11 15:09:05
Autor: Tomasz Holdowanski
Z CRT na LCD - dylematy przesiadkowe
Deep inside the Matrix, convinced that Fri, 11 Sep 2009 14:30:27 +0200
is the real date, ".Peeter" <peeter993@nospam.onet.pl> has written
something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

[...]

Dziękuję, ale czy ja się nie wyraziłem jasno? W grę wchodzą wyłącznie
modele z podanej przeze mnie listy...

Pozdrawiam,
Mordazy.

--
REMOVE-IT. from my address when replying.

     THE ONLY THING WORTH WAITING FOR                 IS A WORLD-WIDE DISASTER.

Data: 2009-09-12 01:34:49
Autor: .Peeter
"Tomasz Holdowanski" wrote:
Dziękuję, ale czy ja się nie wyraziłem jasno? W grę wchodzą wyłącznie
modele z podanej przeze mnie listy...

Przepraszam bardzo, nie było dopisku "w grę nie wchodzi żaden
inny model". :-) W sumie mogłem to odczytać między słowami
z "sprzęt poleasingowy". :-)

Pozdrawiam
..Peeter

Z CRT na LCD - dylematy przesiadkowe