Z CRT na LCD - dylematy przesiadkowe

Data: 2009-09-14 02:06:08
Autor: Krzysiek
Z CRT na LCD - dylematy przesiadkowe
On 11 Wrz, 13:35, Tomasz Holdowanski <mord...@USUN-TO.poczta.onet.pl>
wrote:
Witam!

Po latach wiernej służby zaczynają umierać moje ukochane Eizo T67S :(

Pytanie: co zamiast?
W grę wchodzą:

- Eizo L795 (S-IPS),
- Eizo L768 (PVA),
- Eizo S1921 (PVA),
- Nec 2070NX (S-IPS),
- Nec 2170NX (PVA).

Zastosowania: obróbka foto, szeroko pojęta praca biurowa (no dobra,
przeglądanie netu itp. :P), okazjonalne granie w średnio dynamiczne
gry.

Przede wszystkim zależy mi na kolorach, stabilności obrazu i
równomierności podświetlenia. Jakość wykonania też ma znaczenie, gdyż
wszystkie powyższe monitory to sprzęt poleasingowy z max. roczną
gwarancją.

Dobry tekst na ten temat (co polecam wszystkim) jest na stronie Nikon
Forum, a dokładnie tu http://nikon.org.pl/showthread.php?t=32374
dalej jest link do dyskusji na temat tych i innych monitorów czyli
spora baza wiedzy. Osobiście używam NEC P221W + kalibrator i bardzo
sobie chwale ten pół-profesjonalny monitor za rozsądną cenę (ok.
2000zł). Co do dylematów a propos wielkości, to napomknę, że te 22"
nie zajmują więcej miejsca niż 17" CRT ;-)

Z CRT na LCD - dylematy przesiadkowe