Ż-E-N-A-D-A !!!

Data: 2009-09-18 20:02:14
Autor: bolek
Ż-E-N-A-D-A !!!

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h90gcp$np$1atlantis.news.neostrada.pl...
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Sikorski-wybiera-sie-do-Waszyngtonu-pytac-co-dalej,wid,11511811,wiadomosc.html

Ale wstyd.

matador.

Na kolanach ?
Trochę daleko.

bolek

Data: 2009-09-19 08:50:03
Autor: CYC
Ż-E-N-A-D-A !!!

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h90i3k$4g4$1atlantis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h90gcp$np$1atlantis.news.neostrada.pl...
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Sikorski-wybiera-sie-do-Waszyngtonu-pytac-co-dalej,wid,11511811,wiadomosc.html

Ale wstyd.

matador.

Na kolanach ?
Trochę daleko.

bolek

Nie ulega watpliwosci , ze ten wyjazd Sikorskiego jest zenujacy .
Powinien go naTYCHMIAST ODWOLAc .
jESLI aMERYKANIE CHCA Z NAMI ROZMAWIAC NA TEMAT EW. WYKORZYSTANIA  pOLSKI DO SWOICH CELOW , TO nie to inny , tylko ONI POWINNI ZABIEGAC O SPOTKANIE I NASZA PRZYCHYLNOSC , jak rowniez oni powinni przyjechac do nas . JESLI zas nasi usluja cos ugrac , to znaczy , ze pozbyli sie resztek honoru .
Tak czy inaczej wyjazd naszego min. do USA jest nieporozumieniem i stawia nas z gory w pozycji przegranego .
Podobal mi sie Tusk , ktory nie chcial rozmawiac z "Bardakiem" O. w nocy zerwany z lozka ale wysylajac Sikorskieg do Ameryki zepsul wszystko .
Jestem pewny , ze postawa Tuska przy niedoszlej nocnej rozmowie byla efektem podobnej sytuacji w ktorej Tusk zabiegal o rozmowe z Obama i dostal odpowiedz , ze to nie takie proste bo wstepnie  musza spotkac sie ministrowie SZ a dopiero potem Tusk ew. bedzie mogl dostapic zaszczytu stawienie sie przed oblicze amerykanskiego prezydenta .

cyc

Ż-E-N-A-D-A !!!