Z Grochowa na Okęcie.

Data: 2012-03-24 11:14:05
Autor: Adam Wróblewski
Z Grochowa na Okęcie.
Witam,

ponieważ w firmie pojawił się prysznic wraz z nim przyszła możliwośc
dojazdu rowerem do pracy. Dawno co prawda nie jezdziłem, ale z tym
sobie poradzę. Bardziej zastanawiam się którędy tę trasę pokonywac

W necie znalazłem trzy możliwości:

1 (Rondo Wiatraczno - Waszyngtona - Jerozolimskie - Grójecka - Al
Krakowska) - ok 15 km
2 (Rondo Wiatraczna - Al Stanów - Wawelska - Grójecka - Al Karkowska)
- ok 15 km
3. (Zamieniecka - Most Siekierkowski - Becka - Sikorskiego -
Wilanowska - Marynarska - Saska - Hynka - Al Krakowska - ok 20 km)

Trzecia, mimo że najdłuższa pasuje mi najbardziej ze wględu na sporą
ilośc scieżek rowerowych. Przyznam że mimo wszystko przebijanie się po
ulicach przez centrum rano lekko mnie stresuje..

Może macie jeszcze jakiś inny pomysł pokonywania tej trasy?

pzdr.

Z Grochowa na Okęcie.