Z Grochowa na Okęcie.

Data: 2012-03-25 14:13:21
Autor: richo nazca
Z Grochowa na Okęcie.
Adam Wróblewski <wroo.wroo@gmail.com> napisał(a):
Mo=BFe macie jeszcze jaki=B6 inny pomys=B3 pokonywania tej trasy?

Zamiast Wawelską lepiej na Rondzie Jazdy zjechać na Pole Mokotowskie (i po przekątnej) i albo do Banacha (i do Grójeckiej) albo jeszcze niżej Żwirki i Wigury (czy też wcześniej Komarowa(?) do Racławickiej) obok ogródków działkowych do 17 Stycznia. Wszędzie są ścieżki.

Jeśli zaś Siekierkowskim to można jeszcze za Sikorskiego pojechać Doliną Służewiecką, wschodnią stroną Wyścigów wzdłuż Puławskiej (albo przez Płn. Ursynów) do Poleczki i wyjeżdżasz w okolicach cargo na Okęciu. W zasadzie też nie trzeba jechać jezdnią.

To oczywiście najdłuższa trasa, ale nie wiem gdzie chcesz na tym Okęciu wylądować :-)

--
richo

Data: 2012-03-25 11:13:22
Autor: Adam Wróblewski
Z Grochowa na Okęcie.
On 25 Mar, 16:13, "richo nazca" <ri...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Adam Wróblewski <wroo.w...@gmail.com> napisał(a):

> [...]

cargo na Okęciu. W zasadzie też nie trzeba jechać jezdnią.

To oczywiście najdłuższa trasa, ale nie wiem gdzie chcesz na tym Okęciu wylądować :-)

a no tak - o tym nie wspomniałem - Pętla tramwajowa P+R Aleja Krakowska

Data: 2012-03-26 06:40:56
Autor: rmikke
Z Grochowa na Okęcie.
Dnia Sun, 25 Mar 2012 11:13:22 -0700 (PDT), =?ISO-8859-1?Q?Adam_Wr=F3blewski?=
naskrobał/a:

On 25 Mar, 16:13, "richo nazca" <ri...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Adam Wr=F3blewski <wroo.w...@gmail.com> napisa=B3(a):

> Mo=3DBFe macie jeszcze jaki=3DB6 inny pomys=3DB3 pokonywania tej trasy?

Zamiast Wawelsk=B1 lepiej na Rondzie Jazdy zjecha=E6 na Pole Mokotowskie =
(i po przek=B1tnej) i albo do
Banacha (i do Gr=F3jeckiej) albo jeszcze ni=BFej =AFwirki i Wigury (czy t=
e=BF wcze=B6niej Komarowa(?) do
Rac=B3awickiej) obok ogr=F3dk=F3w dzia=B3kowych do 17 Stycznia. Wsz=EAdzi=
e s=B1 =B6cie=BFki.

Je=B6li za=B6 Siekierkowskim to mo=BFna jeszcze za Sikorskiego pojecha=E6=
Dolin=B1 S=B3u=BFewieck=B1, wschodni=B1
stron=B1 Wy=B6cig=F3w wzd=B3u=BF Pu=B3awskiej (albo przez P=B3n. Ursyn=F3=
w) do Poleczki i wyje=BFd=BFasz w okolicach
cargo na Ok=EAciu. W zasadzie te=BF nie trzeba jecha=E6 jezdni=B1.

To oczywi=B6cie najd=B3u=BFsza trasa, ale nie wiem gdzie chcesz na tym Ok=
=EAciu wyl=B1dowa=E6 :-)

--
richo

--
Wys=B3ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/use=
net/

a no tak - o tym nie wspomnia=B3em - P=EAtla tramwajowa P+R Aleja Krakowska

No to nie jedz Hynka, tylko Cybernetyki i 17-go Stycznia.

Mozna na Witosa (za ZUS-em) odbic w Idzikowskiego-Pulawska-Domaniewska-Postepu i
dalej tez Cybernetyki, tylko wymacaj ostroznie, jak wyglada Idzikowskiego o
odpowiadajacej Ci godzinie. Jak puszki stoja w korku od polowy podjazdu, to na
jezdni moze byc nieprzyjemnie (bo ciasno), a objechac nie umiem i nie wiem, czy
sie da przez tereny Krolikarni. Tym niemniej pare razy tak jechalem, z korkiem
wlacznie i zyje.

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-03-26 08:25:16
Autor:
Z Grochowa na Okęcie.
rmikke <Rot13.Elfmneq.Zvxxr@tznvy.pbz> napisał(a):
[...]

Alternatywą dla podjazdu Idzikowskiego jest skręt w prawo w Piaseczyńską i od
razu za bajorem w lewo. Potem stromym podjazdem do Puławskiej. Dalej Woronicza.

Albert Stonoga

Data: 2012-03-26 09:10:09
Autor: rmikke
Z Grochowa na Okęcie.
Dnia Mon, 26 Mar 2012 08:25:16 +0000 (UTC),   naskrobał/a:

[...]

O, i tego bede musial sprobowac, jak akurat nie bede leciec do roboty najkrotsza
droga, dzieki :D

Data: 2012-03-26 09:27:40
Autor: rmikke
Z Grochowa na Okęcie.
[...]

A potem zaraz za TV Samochodowa do Domaniewskiej i dalej jak pisalem.
Me gusta.

Data: 2012-03-27 07:18:20
Autor: rmikke
Z Grochowa na Okęcie.
[...]

Bylem, sprawdzilem, daje rade. Po opisie spodziewalem sie co najmniej drugiej
Oboznej, a tu podjazd jak z parkingu, dopiero na koniec sie rzeczywiscie troche
bardziej stromo robi.

To jest _dobra_ droga, od teraz zawsze tedy omijam Idzikowskiego :D

Data: 2012-03-26 09:02:19
Autor: rmikke
Z Grochowa na Okęcie.
Dnia 25 Mar 2012 23:40:56 -0700, rmikke naskrobał/a:

> [...]

sie da przez tereny Krolikarni. Tym niemniej pare razy tak jechalem, z korkiem

Nie napisales tez skad jedziesz, ale skoro dwie pierwsze trasy zaczynaja sie
kolo Wiatraka, to do Trasy Siekierkowskiej moze byc fajnie pojechac Majdanska
badz Stanow Zjednoczonych do Grenadierow, skrecic w lewo, przeciac Ostrobramska,
dalej Poligonowa-przeleciec przez parking do rondka. Na rondku mozna w lewo w
Nowaka (jest smieszka) i do Fieldorfa, albo mozna prosto przeleciec, zjechac na
dol, w Abrahama w prawo i dookola Goclawia poleciec (moze to tak nie brzmi, ale
tedy jest szybciej).

Data: 2012-03-25 14:54:20
Autor: richo nazca
Z Grochowa na Okęcie.