Z Internetu: KOMOROWSKI SŁABNIE!

Data: 2010-06-08 06:55:30
Autor: cytryna
Z Internetu: KOMOROWSKI SŁABNIE!
      Wszyscy się dziwią, że poparcie dla Komorowskiego spada tymczasem należy się dziwić dlaczego jest ono ciągle tak wysokie. Udział w tym mają media prawie w całości popierające kandydata Platformy, tuszujące jego liczne wpadki i kreujące kogoś kto nie tylko nie posiada wyrazistej osobowości ale nawet elementarnej przyzwoitości na wielkiego męża stanu. Ci sami politycy i dziennikarze, którzy kiedyś tak żywo interesowali się stanem zdrowia Lecha Kaczyńskiego cierpiącego na zaburzenia gastryczne milczą jak zaklęci o powszechnie znanym fakcie, że Komorowski ma poważne problemy z układem krążenia co moim zdaniem całkowicie wyklucza pełnienie funkcji głowy państwa nawet w tak okrojonej wersji jak chciałby tego Donald Tusk.

      Czy pamiętacie obrzydliwe dowcipy o biegunce prezydenta? Wszystkim kabareciarzom, którzy je serwowali mogę za darmo odstąpić nową serię kawałów o marszałku-prezydencie-myśliwym, który nie podpisał jakiejś ustawy bo ktoś mu nadepnął na przewód tlenowy. Z banalnych i powszechnie występujących dolegliwości Lecha Kaczyńskiego (ciekaw jestem kto z szanownych czytelników nie miał kiedyś tzw. sraczki) zrobiono przedmiot nagonki. Równocześnie nikt nie bierze pod uwagę sytuacji w której ewentualny prezydent przeniesie się nam do krainy wiecznych łowów w wyniku pomylenia tabletek. Jeżeli do tego dojdzie to odpowiedzialni będą ci, którzy zaproponowali na najwyższy urząd w państwie kandydata nie mającego nie tylko kwalifikacji moralnych ale nawet zdrowotnych. --

Data: 2010-06-08 07:08:29
Autor: Bartek
W dniu 2010-06-08 06:55, cytryna pisze:
[...]

Ja juz zdecydowalem, bede glosowal na Olechowskiego. Komorowski jest zbyt slaby, a Kaczynski az wstyd komentowac.

Data: 2010-06-08 07:17:58
Autor: awe

Użytkownik "Bartek" <1@2.pl> napisał w wiadomości news:hukj8c$r5m$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Lepszy Olechowski niz ten burak Komorowski:-))
awe

Data: 2010-06-08 07:25:46
Autor: Bartek
W dniu 2010-06-08 07:17, awe pisze:

[...]

Miarkuj sie wasc, na litosc boska, miarkuj sie! Skad wasc bierzesz tyle nienawisci i po co? Dlaczego on dla ciebie jest burak? Tak lubisz wyzywac ludzi, nienawidziec.

Data: 2010-06-08 08:03:43
Autor: Piotr
Dnia Tue, 08 Jun 2010 07:25:46 +0200, Bartek napisał(a):

Miarkuj sie wasc, na litosc boska, miarkuj sie! Skad wasc bierzesz tyle nienawisci i po co? Dlaczego on dla ciebie jest burak? Tak lubisz wyzywac ludzi, nienawidziec.

Jesteś niepełnosprawny, prawda? Piotr
PS. Moje współczucie masz.
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-06-08 08:16:05
Autor: Bartek
W dniu 2010-06-08 08:03, Piotr pisze:
[...]

Co z wami jest? Jeden bezmyslnie wmawia mi sympatie do PO, teraz ty bezmyslnie wmawiasz mi niepelnosprawnosc? Kolegi szukasz? Nie, dziekuje.

Data: 2010-06-07 23:17:36
Autor: DJ MC Donald Musk
On 8 Cze, 08:16, Bartek <1...@2.pl> wrote:

> [...]

Co z wami jest? Jeden bezmyslnie wmawia mi sympatie do PO, teraz ty
bezmyslnie wmawiasz mi niepelnosprawnosc? Kolegi szukasz? Nie, dziekuje.

nie przejmuj sie. Tak tu jest....

Data: 2010-06-08 08:25:52
Autor: Bartek
W dniu 2010-06-08 08:17, DJ MC Donald Musk pisze:

[...]

Tak bez powodu obrzucacie sie tu epitetami, wyzwiskami? Dlaczego, po co? Chcecie sprawic drobna przyjemnosc sobie, swojemu politykowi?

Data: 2010-06-08 10:12:59
Autor: Tomy M.
Użytkownik "Bartek" <1@2.pl> napisał w wiadomości news:huknpf$5s7$1news.onet.pl...
W dniu 2010-06-08 08:17, DJ MC Donald Musk pisze:

Tak bez powodu obrzucacie sie tu epitetami, wyzwiskami? Dlaczego, po co? Chcecie sprawic drobna przyjemnosc sobie, swojemu politykowi?

Przeszkadza Ci że ktoś nazywa rzeczy po imieniu?
Jak można nazwać inaczej Komuruskiego jak nie burakiem?!
....toż to klasyczny burak, czu się bo tak właśnie wygląda burak.

Za kilka lat na buraków będziesz mówił "ale z niego komoruski!"

Tomy M.

Data: 2010-06-08 10:34:11
Autor: Bombelek

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4c0dfb8e$0$2601$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Rzeczy po imeiniu? Wyzwiska to twój codzienny język? Tak ja wy tu na tym forum nawet nie bluzgają menele!

Data: 2010-06-08 11:19:25
Autor: PaPi
Z Internetu: KOMOROWSKI SŁABNIE!
Tak bez powodu obrzucacie sie tu epitetami, wyzwiskami? Dlaczego, po co?
Chcecie sprawic drobna przyjemnosc sobie, swojemu politykowi?

Wyobraz sobie, ze jestes bezrobotnym, niewyksztalconym, majacym przerost wlasnego ego frustratem - jak awe. Tutaj wg. niego jest on "kims". Frustracja zawsze rodzi agresje. To jeden ze sposobow na odreagowanie.
Szczerze, niech robi to w usenecie miast mialby napadac staruszki w parkach.

Data: 2010-06-08 11:52:18
Autor: Bartek
W dniu 2010-06-08 11:19, PaPi pisze:
[...]

Cholera, tego nie bralem pod uwage! Masz racje PaPi!

Awe, przyjacielu, nie przejmuj sie, siedz tu i kosztuj jedyna ci dostepna przyjemnosc w zyciu. Jam Ci nie wrog od tej pory.

Data: 2010-06-08 21:21:31
Autor: awe

Użytkownik "Bartek" <1@2.pl> napisał w wiadomości news:hul3sh$bqi$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
;-) nie uwazam pisanie na psp za jakis szczegolny sposob na dowartosciowanie sie. Gdyby faktycznie jeszcze po drugiej stronie bylby jakis intelektualista to moze, ale papi po waszej stronie to jest ciec na cieciu. nigdy nie mieliscie i nigdy nie bedziecie mieli racji, bo jestescie postsocjalistycznymi mutantami i ta rzekoma moja frustracja narasta w was od 2005 roku. Kiedys jeszcze moze mieliscie jakas nadzieje, ale ostatnie rzady PO odebraly wam godnosc osobista. Nie macie zadnych osiagniec, nic wam sie nie udalo. Katastrofa za katastrofa i sciema...a ja moge sie tylko cieszyc ze jak zwykle mialem racje, a mialem ja przed 2005 rokiem i mam ja teraz...
Wyksztalcenia nie mam tylko formalnie co delikatnie mowiac w chwili obecnej jest mi obojetne, a co do staruszek nie powiem tez i takim sie podobam. Kobiety potrafia dostrzec blysk i intelekt w oczach mezczyzny. Lubie kobiety nic na to nie poradze, jednakze zeby na nie napadac i to w prakach? Chyba troche przesadziles..
awe

Data: 2010-06-08 09:50:10
Autor: awe

Użytkownik "Bartek" <1@2.pl> napisał w wiadomości news:hukk8p$t83$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
 jaka nienawisc? Komorowski to buraczek. Swojski burak - jak Polska szeroka i ostatnio gleboka burak koniec i kropka. No jakos monsz stanu do niego nie pasuje
awe

Data: 2010-06-08 10:30:11
Autor: Bombelek

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huksg5$jbh$1news.onet.pl...

[...]

Rzygać się chce kiedy słyszy się o takich fanatycznych PSYCHOPATACH jak ty.

Data: 2010-06-08 12:47:26
Autor: awe

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c0dff92$0$17097$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
ale ja nie jestem fanatyczny. znam sie swietnie na ludziach i tyle
awe

Data: 2010-06-08 12:48:34
Autor: Bombelek

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hul6sg$l27$1news.onet.pl...

[...]

Widziałem PSYCHOPATO co wypisywałes na Rafała Lepodruka.  Podskocz jeszcze raz, a admin zwinie ci łącze na zawsze. Przy okazji bekniesz za swoje sprawki.

Data: 2010-06-08 21:54:02
Autor: awe

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c0e2000$0$19180$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
sluchaj gosciu admin moze mi skonczyc to raz a dwa jestem za dlugo na necie zeby nie wiedziec za co moge beknac, wiec pocaluj mnie tam gdzie nie dociera slonce
awe

Data: 2010-06-08 10:10:43
Autor: Tomy M.
[...]

  Wiesz skad tacy ludzie jak Ja czy Awe bierzemy tą
nienawiść. Nienawidzimy PRL'u i tej sowieckiej
propagandy! Szlak mnie kurwa trafia gdy włączam
WSI24 i słyszę te "przekręcone" informacje.
Ta telewizja którą oczywiście każdy normalny człowiek
utożsamia z rządem i PO jest zakłamana w ZASTRASZAJĄCYM
STOPNIU. Ja rozumiem że TVP jest pro PIS'owa i też biorę na to poprawkę
.... ale na miłość boską nawet nie w 10% tak propagandowa jak WSI24!

  A Gdy widze Miecugowa to jakbym się cofnął w czasie, te
salonowe gadki-szmatki. Ta ostrożność na słowa, aby nie
mieć procesu ... itd. Ten plotkarski język Miecugowa
aż flaki wywraca, gdyby któryś z moich znajomych coś
takiego uprawiał podczas spotkania towarzyskiego to
bym mu z miejsca mordę oklepał.
  Wiesz czego najbardziej nie lubię w ludziach?

Gdy nie mówią otwarcie tego co myślą, tylko udają...
bawiąsiew gierki słowne ... i PLOTKUJĄ POD NOSEM.

Tomy M.

Data: 2010-06-08 10:23:28
Autor: Bartek
W dniu 2010-06-08 10:10, Tomy M. pisze:
[...]

No wlasnie, to wiedzac czego nie lubisz powiem Ci wprost: kup sobie dobrego pilota i szybko przelaczaj to dziadowstwo! Ale cale poklady nienawisci potraktuj odkrywkowo, rozkop i zwalcz, oszczedzisz sobie zdrowia i nam, czytajacym Cie czasem. Latwiej wtedy bedzie cos wspolnie wydumac zeby te partyjniackie rzady wyeliminowac. Dla kraju!

Data: 2010-06-08 10:33:01
Autor: Bombelek

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4c0dfb06$0$2605$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No to masz problem ze soba. Twoim zdaniem wasze, a szczególnie tego PSYCHOPATY awe usprawiedliwa wasz wulgarny język i pozwala bezkarnie obrażać innych? To co tu wypisujecie na tym forum to żałosne! Bluzganie, przekleństwa, wyzwiska. Co w ten sposób wyrażacie? Swoją miałkość.

Data: 2010-06-08 22:01:45
Autor: Tomy M.
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c0e003c$0$17095$65785112news.neostrada.pl...

[...]

  Poniosło mnie tutaj nie raz i jeszcze pewnie poniesie.
Awe trochę przegina ostatnio. Trzeba się liczyć z tym
że przed wyborami będzie trochę ostrzej ... później
odsapniemy :-)

PS. Awe ... hamuj trochę.

Tomy M.

Data: 2010-06-08 10:22:24
Autor: Bombelek
[...]

Awe to PSYCHOPATA. Tak jak większość PiS-owskich zwolenników z tego forum.

Data: 2010-06-08 13:33:39
Autor: Antenka
On 8 Cze, 07:25, Bartek <1...@2.pl> wrote:
> [...]

Miarkuj sie wasc, na litosc boska, miarkuj sie! Skad wasc bierzesz tyle
nienawisci i po co? Dlaczego on dla ciebie jest burak? Tak lubisz

Lubisz masonów i agentów? To dokonaleś trafnego wyboru. Gratulacje!

Antenka

Data: 2010-06-08 10:21:35
Autor: Bombelek

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hukjki$rtp$1news.onet.pl...

[...]

Ty nawet nie jesteś godny podeszwy butów Komorowskiego całować, PSYCHOPATO!

Data: 2010-06-08 09:04:26
Autor: Panslavista
Z Internetu: KOMOROWSKI SŁABNIE!

To jest choroba - puchlina wodna. :-)))

Data: 2010-06-08 10:20:36
Autor: Bombelek

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:60b5.00000854.4c0dcd42newsgate.onet.pl...
[...]

Coż, niektórzy mają zadziwiająco krótką pamięć i nadzwyczajnie wybiórczą. Przypomnę tylko dziadka z Werhmachtu, pobicie aktorki przez "bandytów z PO" czy "wilcze oczy" Tuska. O wyczynach J.Kurskiego nie wspominając. Tak więc zanim zaczniesz się użalać nad "wielkim patriotą" uderz się w własne piersi i nie twórz ze szczątków śp. prezydenta tarczy ochronnej dla politycznych manipulacji jego braciszka.

Z Internetu: KOMOROWSKI SŁABNIE!