[foto] Z Koziej Góry na Skrzyczne i z powrotem

Data: 2016-07-04 07:47:12
Autor: bans
[foto] Z Koziej Góry na Skrzyczne i z powrotem
A dokładniej: Kozia Góra - Siodło pod Klimczokiem - Karkoszczonka - Salmopol - Malinów - Skrzyczne - Szczyrk - Chata na Groniu - Bystra - trochę zabawy na Koziej Górze ;)

https://picasaweb.google.com/112192868802371066543/6303009162295408225#slideshow/6303009191463694034

--
bans

Data: 2016-07-04 01:57:56
Autor: Iguan_007
On Monday, July 4, 2016 at 3:47:12 PM UTC+10, bans wrote:
[...]

Swietny klimat. Pozdrawiam,
Iguan   --
Tu i tam:   https://picasaweb.google.com/iguan007

Data: 2016-07-04 05:14:56
Autor: Jacek G.
W dniu poniedziałek, 4 lipca 2016 07:47:12 UTC+2 użytkownik bans napisał:
A dokładniej: Kozia Góra - Siodło pod Klimczokiem - Karkoszczonka - Salmopol - Malinów - Skrzyczne - Szczyrk - Chata na Groniu - Bystra - trochę zabawy na Koziej Górze ;)

No to niezłą trasę sieknąłeś. Niedługo, to jakiś Everest zaliczysz w tych Beskidach ;)
--
Jacek G.

Data: 2016-07-04 14:56:05
Autor: bans
W dniu 2016-07-04 o 14:14, Jacek G. pisze:

No to niezłą trasę sieknąłeś. Niedługo, to jakiś Everest zaliczysz w tych Beskidach ;)

Sama trasa to około 2300m podjazdów i może niecałe 50km, reszta to zabawa na Koziej Górze. Po prostu kusiło żeby dokręcić do ładnej liczby ;)

--
bans

Data: 2016-07-04 08:50:39
Autor: kawoN
W dniu 04.07.2016 o 07:47, bans pisze:
[...]

Hehe te ostatnie zdjęcia to się
na scenariusz kryminału nadają :-)

pozdr.
kawoN

Data: 2016-07-04 09:16:30
Autor: bans
W dniu 2016-07-04 o 08:50, kawoN pisze:

Hehe te ostatnie zdjęcia to się
na scenariusz kryminału nadają :-)

Ja już tyle ubrań znalazłem w górach że nic mnie nie dziwi.

Największym hitem był biustonosz na Kończystym Wierchu.

--
bans

Data: 2016-07-04 09:59:21
Autor: kawoN
W dniu 04.07.2016 o 09:16, bans pisze:
[...]

Ja bym się przyjrzał bliżej tym dwóm osobnikom
co to niby DH uprawiają. Podejrzane jest to, że
stoją obok trasy... powinni jechać...

Nie bez podejrzeń jest też autor relacji,
jawnie wyraża swoją niechęć do górali...

No i tym razem był sam na trasie, co więcej
spotkał się tylko na chwilę z "dawno nie widzianą"
kobietą z jakiejś podejrzanie brzmiącej organizacji.

Nie do końca jasny był też cel kręcenia się
tuż przed zmrokiem po Koziej Górze...

pozdr.
kawoN

Data: 2016-07-04 15:52:28
Autor: Piotr aka dracorp
[foto] Z Koziej Góry na Skrzyczne i z powrotem
Dnia Mon, 04 Jul 2016 07:47:12 +0200, bans napisał(a):
https://
picasaweb.google.com/112192868802371066543/6303009162295408225#6303011479196094370
Cola + woda = izotonik?
Mi rozwodniona cola jakoś nigdy nie podchodziła. Ale może z drugiej strony może tak nie syfi wszystkiego.

--
piecia aka dracorp
pisz na: piotr.r.public at gmail dot com

Data: 2016-07-05 07:43:44
Autor: bans
[foto] Z Koziej Góry na Skrzyczne i z powrotem
W dniu 2016-07-04 o 17:52, Piotr aka dracorp pisze:

Cola + woda = izotonik?

Taki żart. To jedna z tych niesprawdzownych teorii internetowych ;)

Mi rozwodniona cola jakoś nigdy nie podchodziła. Ale może z drugiej
strony może tak nie syfi wszystkiego.

Rozwodniona wodą gazowaną - mi smakuje :)

--
bans

Data: 2016-07-05 15:20:35
Autor: TheGhost
[foto] Z Koziej Góry na Skrzyczne i z powrotem
Rozwodniona wodą gazowaną - mi smakuje :)

W delikatesach "Lewiatan" (bodajże), w Miedzybrodziu Zywieckim, u stóp góry Żar taki oto ciekawy specyfik  ostatnimi czasy nabyłem - http://ekolubek.pl/547-1027-thickbox/syrop-z-pedow-sosny-syrop-sosnowy-200g-fungopol.jpg . Wprawdzie drogie jak skór***, acz nie mogłem powstrzymać sie pokusie i wyasygnowałem te 7, czy 8 złotych ;-)

Pozdrawiam, M.

Data: 2016-07-05 15:44:10
Autor: bans
W dniu 2016-07-05 o 15:20, TheGhost pisze:

[...]

Walnąłeś to z gwinta i pojechałeś jak sto pieronów? ;)

--
bans

[foto] Z Koziej Góry na Skrzyczne i z powrotem