Z Ks. Kap艂a艅skiej.

Data: 2013-05-24 04:14:21
Autor: Micha艂
Z Ks. Kap艂a艅skiej.

Ks. Kap艂a艅ska

(26) Nie b臋dziecie je艣膰 niczego z krwi膮. Nie b臋dziecie uprawia膰 wr贸偶biarstwa. Nie b臋dziecie uprawia膰 czar贸w.

(Ks. Kap艂a艅ska 19:26, Biblia Tysi膮clecia)

(31) Nie b臋dziecie si臋 zwraca膰 do wywo艂uj膮cych duchy ani do wr贸偶bit贸w. Nie b臋dziecie zasi臋ga膰 ich rady, aby nie splugawi膰 si臋 przez nich. Ja jestem Pan, B贸g wasz!

(Ks. Kap艂a艅ska 19:31, Biblia Tysi膮clecia)

Data: 2013-05-24 16:57:21
Autor: Parvus
Z Ks. Kap艂a艅skiej.
U偶ytkownik "Micha艂" <micsz@onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:knmidq$dl$1news.dialog.net.pl...

[...]

Wybierz si臋 na jaki艣 sabat i tam sobie g艂o艣 swoje teorie.

Bartek

Z Ks. Kap艂a艅skiej.