[ID] Z Mastroiannim końcówka wojny

Data: 2014-01-29 14:06:21
Autor: Poldek
[ID] Z Mastroiannim końcówka wojny

Oglądałem dawno temu w polskiej telewizji świetny film z Marcello Mastroiannim. Akcja toczy się w okresie alianckiej ofensywy we Włoszech. Amerykanie wchodzą, Mastroianni jest jakby włoskim księciem, czy hrabią, posiada super willę/pałac na skale nad morską zatoką. Jednocześnie jest też wojskowym, jakby jakimś oficerem politycznym lub coś w tym rodzaju i pracuje dla Amerykanów. Jest tam też jakaś super babka, chyba Amerykanka (jakaś dziennikarka?), w której Mastroianni się kocha, a może nie kocha się w każdym razie jest rodzaj flirtu. Wszystko odbywa się na tle dość strasznej rzeczywistości we Włoszech niedługo po przejściu frontu.
Przejrzałem filmografię Mastroianniego na imdb, ale nie znalazłem.
Jakieś pomysły?

Data: 2014-02-04 11:27:06
Autor: AJK
[ID] Z Mastroiannim końcówka wojny
29-01-2014, 14:06, Poldek napisa³(a):

Ogl±da³em dawno temu w polskiej telewizji ¶wietny film z Marcello
Mastroiannim. Akcja toczy siê w okresie alianckiej ofensywy we
W³oszech. Amerykanie wchodz±, Mastroianni jest jakby w³oskim
ksiêciem, czy hrabi±, posiada super willê/pa³ac na skale nad morsk±
zatok±. Jednocze¶nie jest te¿ wojskowym, jakby jakim¶ oficerem
politycznym lub co¶ w tym rodzaju i pracuje dla Amerykanów. Jest tam
te¿ jaka¶ super babka, chyba Amerykanka (jaka¶ dziennikarka?), w
której Mastroianni siê kocha, a mo¿e nie kocha siê w ka¿dym razie
jest rodzaj flirtu. Wszystko odbywa siê na tle do¶æ strasznej
rzeczywisto¶ci we W³oszech nied³ugo po przej¶ciu frontu. Przejrza³em
filmografiê Mastroianniego na imdb, ale nie znalaz³em. Jakie¶
pomys³y?

To?
http://www.youtube.com/watch?v=fVbmfcdOPKI

http://www.imdb.com/title/tt0082893/?ref_=nm_flmg_dr_10