[ID] Z Mastroiannim końcówka wojny

Data: 2014-02-04 11:27:06
Autor: AJK
[ID] Z Mastroiannim końcówka wojny
29-01-2014, 14:06, Poldek napisał(a):

Oglądałem dawno temu w polskiej telewizji świetny film z Marcello
Mastroiannim. Akcja toczy się w okresie alianckiej ofensywy we
Włoszech. Amerykanie wchodzą, Mastroianni jest jakby włoskim
księciem, czy hrabią, posiada super willę/pałac na skale nad morską
zatoką. Jednocześnie jest też wojskowym, jakby jakimś oficerem
politycznym lub coś w tym rodzaju i pracuje dla Amerykanów. Jest tam
też jakaś super babka, chyba Amerykanka (jakaś dziennikarka?), w
której Mastroianni się kocha, a może nie kocha się w każdym razie
jest rodzaj flirtu. Wszystko odbywa się na tle dość strasznej
rzeczywistości we Włoszech niedługo po przejściu frontu. Przejrzałem
filmografię Mastroianniego na imdb, ale nie znalazłem. Jakieś
pomysły?

To?
http://www.youtube.com/watch?v=fVbmfcdOPKI

http://www.imdb.com/title/tt0082893/?ref_=nm_flmg_dr_10