Я Русский Оккупант | I'm a Russi an Occupant

Data: 2015-03-05 13:17:14
Autor: boukun
Я Русский Оккупант | I'm a Russi an Occupant
Data: 2015-03-05 14:09:36
Autor: Wiesiaczek
Я Русский Оккупант | I 'm a Russian Occupant
W dniu 05.03.2015 o 13:17, boukun pisze:
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=T65SwzHAbes

boukun

Dobre:)

Ech, chciałoby się być pod taką okupacją, emerytura dla faceta od 60 roku życia! (Kobity od 55)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-03-05 15:08:07
Autor: Lord Donald
W dniu 05.03.2015 o 14:09, Wiesiaczek pisze:
[...]

Domy, szkoły, szpitale dla wszystkich, żywność na kieszenie każdego. To co teraz nazywają socjalistycznym marnotrawstwem, ludzie stali się surowcem i kosztem produkcyjnym, a nie celem dla którego zakłady produkcyjne były tworzone, majątek narodowy zamieniono w dług publiczny, oddano banksterom.

Data: 2015-03-05 17:07:33
Autor: andal
On Thu, 05 Mar 2015 15:08:07 +0100, Lord Donald wrote:

[...]

kilku pojebanych moskali

Data: 2015-03-05 18:19:29
Autor: boukun
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:mda2gl$if$1speranza.aioe.org...
[...]

Aaa, tego bronisz talmudyczny żydziaku...

boukun

Data: 2015-03-05 17:31:42
Autor: andal
On Thu, 05 Mar 2015 18:19:29 +0100, boukun wrote:

[...]

spierdalaj moskiewski kalmuku

Data: 2015-03-05 18:47:54
Autor: boukun
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:mda3tu$if$3speranza.aioe.org...
[...]

Wyszło żydło z wora... Tfu!

boukun

Data: 2015-03-06 08:51:03
Autor: T.
W dniu 2015-03-05 o 13:17, boukun pisze:
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=T65SwzHAbes

boukun

Obejrzyj też to:
http://vod.pl/programy-tv/cuda-sie-zdarzaja/gq89e#0

Budowali ten socjalizm, oj budowali... Na trupach milionów.
Polecam też książkę - "Czerwona księga".
T.

Data: 2015-03-06 09:37:38
Autor: Wiesiaczek
W dniu 06.03.2015 o 08:51, T. pisze:
[...]

Kapitalizm też budowali podobnie...
Polecam książkę "Chata wuja Toma"

Data: 2015-03-06 04:53:31
Autor: Stachu Chebel
Я Русский Оккупант | I'm a Russi an Occupant
W dniu pitek, 6 marca 2015 09:37:54 UTC+1 uytkownik Wiesiaczek napisa:

Kapitalizm te budowali podobnie...
Polecam ksik "Chata wuja Toma"

Bingo !!

Data: 2015-03-06 15:01:28
Autor: A. Filip
Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:
W dniu piątek, 6 marca 2015 09:37:54 UTC+1 użytkownik Wiesiaczek napisał:

> [...]
>
> Budowali ten socjalizm, oj budowali... Na trupach milionów.
> Polecam też książkę - "Czerwona księga".

No ale przecież my ponoć już mamy kapitalizm z ludzką twarzą :-)

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
Lampa kłamstwa nie daje światła.  (Przysłowie perskie)

Data: 2015-03-06 13:10:05
Autor: boukun
"T." <kuki543@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag news:54f95c73$0$2167$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Prymitywna propaganda. Na szczęście żyłem w czasach socjalizmu, i mogę potwierdzić, że były to najlepsze czasy dla Polski i ludzkości, mam na myśli okres powojenny, szczególnie dekadę Gomułki i Gierka, Polska rosła w  siłę, a ludziom się żyło dostatnio. W socjaliźmie na pierwszym miejscu był człowiek, rodzina i dzieci. Filmik "ja ruski okupant" mówi całą prawdę...

Gdzie ty chcesz te dzisiejsze kurewskie, antyludzkie czasy porównać do socjalizmu Gomułki i Gierka? No gdzie, w którym miejscu są może lepsze? Przecież dzisiaj skurwysyny nas milionami mordują, chociażby okradając z emerytury i pozbawiając godziwej pracy, o tragicznej służbie zdrowia nie wspominając. Mamy powrót do feudalizmu i czas na rewolucję i wyzwolenie zbliża się wielkimi krokami...

boukun

Data: 2015-03-06 15:45:25
Autor: andal
On Fri, 06 Mar 2015 13:10:05 +0100, boukun wrote:

[...]

twoje szczescie polegalo na przesiedleniu

rodzina obslugiwala ruska armie okupacyjna
rozmieszczona na tamtych ziemiacj (Legnica i okolice)

wiec miala dostep do resortowych sklepow

tfu, ty kalmuku

w dodatku nie pamietasz lat powojennych, 50-tych

bo dopiero urodziles sie po 60tym

spierdalaj klamco kacapski slugusie

Data: 2015-03-06 17:28:14
Autor: boukun
"andal" <andal@as.before.com> schrieb im Newsbeitrag news:mdci2l$b04$1speranza.aioe.org...
[...]

Upośledzony umysłowo starzec jesteś analu... Rosjanie siedzieli sobie w koszarach, w każdym mieście gdzie stacjonowali, mieli ogrodzone tereny. W Jeleniej Górze, gdzie się urodziłem na oczy Ruskiego nikt nie widział, były dwie słynne jednostki wojskowe polskie, tzw, opelotka, lotnicze, i radiotelegraficzna za szkółką... W Polsce powojennej w dekadzie Gomułki i Gierka był największy patriotyzm, byliśmy wolnymi Polakami i czuliśmy się w miarę wolni. A w miejscowościch, gdzie stacjonowali Rosjanie, tak jak w Świdnicy, gdzie obecnie mieszkam, ludzie sobie chwalą współpracę z Ruskimi i handel, jaki kwitnął z nimi... Rosjanie przynajmniej strzegli naszych granic i bronili przed rewizjonizmem niemieckicm, nie było możliwości, by bezpośrednio po wojnie Rosjanie wyszli z Niemiec wschodnich i z Polski, Polski by na pewno nie było w takich granicach, jakich jest...

boukun

Data: 2015-03-06 16:48:53
Autor: andal
On Fri, 06 Mar 2015 17:28:14 +0100, boukun wrote:

[...]

nie osmieszaj sie

chcesz wmowic komus ze to co widzial i przezyl to nie prawda

jesli ci za to nie placa to zacznij sie leczyc

i nie wmawiaj sobie kalmuku ze jestes Polakiem

wyjedz skad cie przywiezli a odrazu wszystko ci przejdzie

putin czeka na idiotow

Data: 2015-03-06 18:06:39
Autor: boukun
"andal" <andal@as.before.com> schrieb im Newsbeitrag news:mdclpl$kcl$1speranza.aioe.org...
[...]

Tępaku syjonistyczny, lata 50-te to mnie nie interesują, poza tym, z wyrobnikami kapitalistycznymi należało zrobić porządek, żeby potem można było normalnie kraje budować i rozwijać... I funkcjonowało, o 100% lepiej jak dzisiaj.  Tego kurwa starcze nie wiesz, jak jest dzisiaj, bo cię w Polsce nie ma! A ja mam cały czas skalę porównawczą. Poza tym, w latach 50-tych tzw. komunistyczny porządek zaprowadzali twoi żydowscy pobratymcy, a wasze resortowe dzieci zaprowadzają ten dzisiejszy "porządek" na nowo... Polska była tylko wolna za Gomułki i Gierka, tylko wtedy Polacy rządzili się sami... i człowiek był najważniejszy...

boukun

Data: 2015-03-06 17:50:32
Autor: andal
On Fri, 06 Mar 2015 18:06:39 +0100, boukun wrote:

[...]

dla mordercow tez ma zatrudnienie

Data: 2015-03-06 21:01:56
Autor: andal
On Fri, 06 Mar 2015 20:44:11 +0100, boukun wrote:

[...]

sowieckich mordercow nie obchodzi ile ludzi zamordowali

zaglodzili albo zeslali na syberie

pracowala rodzinka dla swoloczy moskiewskiej

tos mial szczescie urodzic sie w zachodniej kulturze

ale i tak komuszym mongolem jestes na wskros

tfu bydlaku

Data: 2015-03-06 21:47:11
Autor: andal
On Fri, 06 Mar 2015 22:23:10 +0100, boukun wrote:

[...]

 tfu bydlaku morderco

masz szczescie ze mnie w Polsce nie ma

Data: 2015-03-06 22:52:42
Autor: boukun
[...]

Więc zapomnij o Polsce śmerdzielu, dla ciebie Polski już dawno nie ma...

boukun

Data: 2015-03-06 21:58:30
Autor: andal

Data: 2015-03-06 22:03:49
Autor: andal

Data: 2015-03-07 19:43:30
Autor: Lord Donald
Я Русский Оккупант | I 'm a Russian Occupant
Daj spokój kolejny gościu zza granicy nie ma pojęcia o Polsce i jak tu się żyje, a może wie ale złośliwie chce zaszkodzić aby udowodnić sobie że zrobił dobrze srając na kraj, z takimi się nie da dyskutować. Po za tym coraz więcej okazuje się że zwolennicy POsrańców to większość zdradzieckich gnid którzy olali kraj i jeszcze próbują Polsce zaszkodzić aby zaspokoić kompleks porzucenia kraju, zracjonalizować swoją decyzję, aby jak najdłużej wydawała się słuszna.

Data: 2015-03-08 11:41:25
Autor: MarkWoydak
Lord Donald - I'm a Russian Occupant
Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości
[...]

Ileż musi być w tobie goryczy, nienawiście do tego, że przegrałeś swoje
życie. Tacy jak ty wielbiąc putinowską Rosję szkodzą bardziej niż faszyzujacy
Rosjanie. Jesteś jak ta gnida która przeradza się w taką obrzydliwą wesz, że
rzygac się chce. Stary durniu, nie mam kompleksówm porzucenia kraju bo nigdy
go nie porzuciłem. Jestem i będę Polakiem. W każdej chwili mogę wsiąść do
samolotu i za kilka godzin być w domu rodzinnym. Taki komuch jak ty, który
podróżował jedynie do "bratnich krajów" takie coś nie mieście się w tym
twrdogłowym łbie. Nie możecie ścierpieć, że ludzie podrózują gdzie chcą i to
bez waszej komuszej zgody! Nie możecie kontrolować ludzi jak kiedyś! To was
komusze skurwysyny boli najbardziej!

MW

Я Русский Оккупант | I'm a Russi an Occupant