Z Nowoczesnej do PiS

Data: 2019-10-28 07:37:12
Autor: boukun
Z Nowoczesnej do PiS
Wojciech Kałuża porzucił Nowoczesną dla PiS i dzięki temu został wicemarszałkiem województwa śląskiego. Dziś radny jest symbolem "korupcji politycznej". O "hejcie", jaki się na niego wylał, opowiada w rozmowie z wPolityce.pl.

- Dziennikarze "Faktu" i "Polityki" dzwonili do mnie i przesyłali pytania e-mailem. Pytali mnie, czy po hejcie, jaki mnie spotkał, nie rozważałem wyprowadzki z mojego rodzinnego miasta, z Żor. (...) Z pewnością jest to temat związany z wynikami wyborów do Senatu RP. Chodzi o nastraszenie senatorów, którzy będą chcieli w Senacie współpracować z PiS. Chcą wytworzyć atmosferę strachu i pokazać, jakie złe rzeczy mnie spotkały. Przekonać, że będę prześladowany do trzech pokoleń. Ale to nieprawda. Trzeba mieć odwagę i nosić wysoko głowę - przekonuje Wojciech Kałuża (kiedyś w Nowoczesnej, dziś w PiS).

Przypomnijmy: po wyborach samorządowych jesienią 2018 r. Kałuża opuścił Nowoczesną i przeszedł na stronę PiS, dzięki czemu formacja Jarosława Kaczyńskiego uzyskała większość w sejmiku śląskim.

- Nigdy tego nie rozważałem przeprowadzki z Żor. Stosowano różne sposoby, żeby mnie hejtować. Zorganizowano nawet w Żorach demonstrację przeciwko mnie. Jak oglądałem relacje z tego wydarzenia w internecie, to mało kogo tam znałem. A przecież moja rodzina mieszka tu od pokoleń. To chyba była grupa działaczy KOD i Obywateli RP. Tam wystąpiła pani, która podawała się za moją nauczycielkę ze szkoły. Nigdy jej nie widziałem na oczy. A wiem, kto mnie uczył - mówi dziś Kałuża.

Jak dodaje: - Wtedy nakręcano spiralę nienawiści przeciwko mnie. Starali się mnie przestraszyć i zaszczuć moją rodzinę. Pompowali balon nienawiści i hejtu przeciwko mnie. Ale nie jestem bardzo strachliwy. Ze spokojem mogę powiedzieć, że patrzę na to wszystko z dystansem. Przed rokiem podjąłem odpowiednią decyzję i wiem, że było warto. Gdybym drugi raz miał podjąć decyzję w sprawie współpracy ze Zjednoczoną Prawicą, postąpiłbym tak samo.

https://wiadomosci.wp.pl/nakrecano-spirale-nienawisci-wojciech-kaluza-o-wspolpracy-z-pis-6439630360749697a

fhj
wczoraj (14:15)

Zmienia partię - 5 lat kwarantanny na śmietniku .

emerytka
wczoraj (20:55)

Kategorycznie trzeba zmienić prawo wyborcze. Jeśli poseł w trakcie kadencji zmienia barwy na inne to MUSI ZDAĆ MANDAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! To po prostu zdrada i podłość!!!!!!!!!!I nie ma żadnych tłumaczeń, "że było warto!" Jasne, że było dla kasy!!!! a nie dla przekonań!

Alwaro
wczoraj (18:17)

Zdrajca.

Yaro
5 min. temu

Dla mnie symbole korupcji politycznej to Arłukowicz i Piekarska

Lewak
11 min. temu

Kasa, kasa , kasa, pewnie, że było warto. Judasz też sprzedał Jezusa za srebrniki. Ty sprzedales Kałuża wyborców. W łazience lustra chyba nie masz co ?

Data: 2019-10-28 10:21:51
Autor: Runt
Z Nowoczesnej do PiS
W dniu 2019-10-28 o 07:37, boukun pisze:
Wojciech Kałuża porzucił Nowoczesną dla PiS i dzięki temu został wicemarszałkiem województwa śląskiego.

Dla koryta został zdrajcą. Pfu!

--
Runt

Data: 2019-10-28 10:53:02
Autor: boukun
Z Nowoczesnej do PiS
Użytkownik "Runt"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Wojciech Kałuża porzucił Nowoczesną dla PiS i dzięki temu został wicemarszałkiem województwa śląskiego.

Dla koryta został zdrajcą. Pfu!
Runt
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2019-10-29 09:29:08
Autor: Runt
Z Nowoczesnej do PiS
W dniu 2019-10-28 o 10:53, boukun pisze:
[...]

Został zdrajca i tyle. Tak jak Gowin.
--
Runt

Data: 2019-10-29 10:25:37
Autor: boukun
Z Nowoczesnej do PiS
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

I Kluzik-Rostkowska i Michałek Kamiński i Radek Sikorski i Borusewicz i Libicki, Tomczak, Mężydło, Zalewski itd.

https://natemat.pl/95037,platforma-obywatelska-przytulek-dla-bylych-politykow-prawa-i-sprawiedliwosci-przed-kaminskim-byli-sikorski-zalewski

Ot i cały POPiS! Czyli okrągłostołowe gówno...

boukun

Data: 2019-10-29 16:52:21
Autor: boukun
Z Nowoczesnej do PiS
Użytkownik "Runt"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qp9mci$bj5$1@news.albasani.net...

[...]

I Kluzik-Rostkowska i Michałek Kamiński i Radek Sikorski i Borusewicz i
Libicki, Tomczak, Mężydło, Zalewski itd.

Hi, hi, hi, wy tam w tym POPiS skaczecie z platformy na platformę, w zależności od napełnionego koryta...

boukun