Z OSTATNIEJ CHWILI

Data: 2014-04-25 00:03:01
Autor: boukun
Z OSTATNIEJ CHWILI
~Kazik Łuszczenko (23:52)
Z OSTATNIEJ CHWILI.... własnie strzeliłem kac-kupe. Najgorsze jest to że położyłem się po 22 bo miałem juz dość w czubie i obudził mnie galop jelita. Myślałem ze jest około 5 nad ranem. Jakież było moje zdziwienie gdzy na zagarze ujżałem 23 z groszami.... pomyślałem ze strzele kupe i posiedze jesze troche.... ale już nie pije

~polak (23:52)
Czas przejąć ten dziwny twór zwany u...kraina,Wladimir zapraszam, to ROSJA powinna graniczyć z Polską!

Data: 2014-04-25 05:49:00
Autor: MarkWoydak
Z OSTATNIEJ CHWILI

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ljc2lg$qk3$1mx1.internetia.pl...
~Kazik Łuszczenko (23:52)
~polak (23:52)

Takie same przygłupy jak ty. Piszą co im Kreml każe!

MW

Data: 2014-04-25 22:22:29
Autor: boukun
Z OSTATNIEJ CHWILI
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:ljclvf$tl1$8news.albasani.net...

[...]

Gorszych przygłupów od ciebie nie ma... Piszesz, co ci żydziaki polskie każą...

boukun

Data: 2014-04-26 07:09:28
Autor: MarkWoydak
Z OSTATNIEJ CHWILI

[...]

Na to wychodzi, że jednak są. Palmę pierwszeństwa dzierżysz ty, starzejący
się komuch i rusofob. Te polskie (?) "zydziaki" to syjoniści czy cos innego?

MW

Data: 2014-04-26 14:08:59
Autor: boukun
Z OSTATNIEJ CHWILI
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:ljff2p$p3p$4news.albasani.net...

[...]

To te syjoniści, wrogowie Polaków, którym bez opamiętania dupy liżesz...

boukun

Data: 2014-04-26 16:31:20
Autor: MarkWoydak
Z OSTATNIEJ CHWILI

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ljg8kv$1pg$1mx1.internetia.pl...
[...]

Z tego co pamietam to ty pilnowałes budy niemieckiemu syjoniście więc to ty bij się w wychudłe piersi komusze.

MW

Data: 2014-04-26 20:57:37
Autor: boukun
Z OSTATNIEJ CHWILI
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:ljggcf$gqc$5news.albasani.net...

[...]

Budy pilnowałem, ale nie syjoniście, tylko byłemu dyrektorowi Deutsche Bank..., a to z prostego powodu, bo Tusek przez 10 lat Polski w Unii wszystko w Polsce zaorał i pokazał Polakom gdzie mają roboty szukać...
To tym syjonistom dupy liżesz, co nas Polaków poniewierają i po świecie ganiają...

boukun

Data: 2014-04-27 09:07:37
Autor: MarkWoydak
Z OSTATNIEJ CHWILI
[...]

Tyle, że dyrektor był syjonistą! ;-)))
Z tego co wiem, nikt ciebie nie gania po świecie.Opierdalasz się z w Poslce.

MW

Z OSTATNIEJ CHWILI