Z Orange POP do Orange Mix i z powrotem?

Data: 2010-04-21 15:05:21
Autor: Krystek
Z Orange POP do Orange Mix i z powrotem?
Z cyklu dziś pytanie dziś odpowiedź: zadzwonili do mnie z jakiegoś outsource'a Orange z pytaniem, czy przeszedłbym z POP-a na Mix-a. Jako, że POP-a mam od lat 7-8 i mi wystarcza ta oferta, to pewnie i tak się nie zdecyduję na przejście na inna ofertę (szczególnie, że nagromadził mi się spory zapas złotówek do wydzwonienia na koncie).

Mnie interesuje jednak inna rzecz: babeczka, która dzwoniła, mówiła, że mogę przejść z POP-a do Mix-a, a po zakończeniu umowy Mix z powrotem wrócić do oferty POP. Prawda to? O ile się nie mylę, to od dawien dawna w Orange nie dało się wrócić do oferty na kartę, gdy się zmigrowało z numerem na abonamentowe usługi. Czy coś się ostatnio w tej kwestii zmieniło? Kto się orientuje i mógłby zaspokoić moją ciekawość w tej kwestii?

Pozdrawiam, wielce zaciekawiony -

K.

Data: 2010-04-21 19:06:29
Autor: Piotr M
Z Orange POP do Orange Mix i z powrotem?
Dnia 21-04-2010 o 16:05:21 Krystek <spamtrap@krystek.eu.org> napisa³(a):

O ile siê nie mylê, to od dawien dawna w Orange nie da³o siê wróciæ do  oferty na kartê, gdy siê zmigrowa³o z numerem na abonamentowe us³ugi.

Z ciekawo¶ci dlaczego nie?
Wszêdzie gdzie Ci siê umowa terminowa koñczy, mo¿na j± wypowiedzieæ i  przenie¶æ numer do kogokolwiek i czegokolwiek.
Oczywi¶cie zawsze mo¿na wypowiedzieæ, ale nie o to chodzi ;)

--
pzdr, Piotr M

"Najczêstsze k³amstwo w Internecie?
   - Szuka³em, ale nie znalaz³em."

Data: 2010-04-21 21:10:09
Autor: Krystek
W dniu 2010-04-21 18:06, Piotr M pisze:
[...]

No w³a¶nie, jak to w skeczu Kabaretu Mumio by³o: "Ale nie o to, nie o to, nie o to" ;) Czy w takim razie z abo np. Ery czy Plusa da siê numer przenie¶æ na pre-paid w Orange? Praktykowa³ kto¶ takie hocki-klocki? Albo tak± zabawê, o jak± pyta³em w pierwszym po¶cie: z Orange Mix na POP po wyga¶niêciu umowy?

K.

Data: 2010-04-21 20:08:20
Autor: Olgierd
Z Orange POP do Orange Mix i z powrotem?
Dnia Wed, 21 Apr 2010 21:10:09 +0200, Krystek napisa³(a):

z Orange Mix na POP po
wyga¶niêciu umowy?

Tak, przerabia³em taki wariant. Z karty na Miksa, a po 3 miesi±cach nazad na kartê.

--
:) Olgierd || Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl
[reklama] fotograf+Wroc³aw? tylko http://foto-krzyki.pl

Data: 2010-04-21 23:05:46
Autor: Krystek
W dniu 2010-04-21 22:08, Olgierd pisze:
[...]

Dziêkujê, Olgierdzie, za odpowied¼. Rozja¶ni³e¶ mi tê sprawê. Mo¿e ta informacja przyda siê tak¿e i innym.

Pozdrawiam,

K.

--
http://krystek.jogger.pl/

Z Orange POP do Orange Mix i z powrotem?