Z Papieżem przeciw homoherezji

Data: 2012-07-08 21:26:48
Autor: abc
Z Papieżem przeciw homoherezji
Trzeba tu najpierw zdemaskować powszechne kłamstwo medialne.

Media mówią ciągle o pedofilii duchownych, tymczasem najczęściej chodzi tu
efebofilię, czyli o wynaturzenie polegające na pociągu dojrzałych,
homoseksualnych mężczyzn nie do dzieci, ale do pokwitających i dorastających
chłopców.

Jest to typowe zboczenie łączące się z homoseksualizmem.

Do podstawowej wiedzy na ten temat należy prawda, że aż ponad 80 proc.
przypadków przemocy seksualnej duchownych ujawnionych w USA była to
efebofilia, a nie pedofilia!

Ten fakt jest skrzętnie ukrywany, przemilczany, bo szczególnie dobrze
ujawnia zakłamanie zarówno światowego, jak i kościelnego homolobby. Tym
bardziej trzeba go nagłaśniać.

W innych krajach jest podobnie, trzeba zatem pamiętać, że skandale przemocy
seksualnej, które wstrząsnęły Kościołem światowym, w zdecydowanej większości
były dziełem duchownych homoseksualnych.

Więcej
http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/z_papiezem_przeciw_homoherezji_(cz.i)_22079

Z Papieżem przeciw homoherezji