Z Play do Play Fresh

Data: 2009-05-28 06:55:10
Autor: < no where
Z Play do Play Fresh
Uzytkownik "MaREK" <maremo@odwa.pl> napisal...
Witam,

czy ktoś z Was przenosił numer firmowy z Play abonament do Play Frash na osobę fizyczną?

Ja przenosiłem z osoby fizycznej Play limitowany do Play Fresh.

I efekt taki, że od 1 maja mamy wyłączony numer w Play'u. A na infolinii cały czas mówią, że wszystko poprawią, ale bez efektów.

Położyłem już lachę na ten numer i wysłałem smsy z info do znajomych, że ten numer nie aktualny, ale trochę obciach ze strony Play.

Więc ostrożnie z tym przenoszeniem na kartę, bo możesz stracić numer!

Z Play do Play Fresh