Z Polaków to ja znam tylko waszego papieża.

Data: 2010-11-21 11:47:03
Autor: D. J. MC Donald Musk
Z Polaków to ja znam tylko waszego papieża.
Honorowa ulica Lecha Kaczyńskiego znajduje się na odcinku ulicy Central pomiędzy Barry a Melrose. Na co dzień jest tu sporo przechodniów latynoskiego pochodzenia. Jeden z nich zapytany, czy wie, kim był Lech Kaczyński, trudzi się najpierw z wymówieniem nazwiska, by z rezygnacją powiedzieć w końcu: - Z Polaków to ja znam tylko waszego papieża.

Ty GWniany glabie...
zapytaj na ulicy przecietnego Polaka czy zna nazwisko np jakiegokolwiek prezydenta Argentyny...

Za to plucie placa wam w GWnie czy to ze zwyczajnej nienawisci do Polski?

Z Polaków to ja znam tylko waszego papieża.