Z Polski do Turcji

Data: 2009-05-25 15:54:27
Autor: Michał
Z Polski do Turcji
Witam,
może ktoś z szanownych grupowiczów zna najtańszy sposób dzwonienia z komórki z Polski (orange) na komórkę w Turcji ( polski orange).
z góry dziękuje za pomoc

Data: 2009-05-25 16:23:21
Autor: SDD
Z Polski do Turcji

Użytkownik "Michał" <michalpawel@gmail.com> napisał w wiadomości news:gve7uf$eqm$1achot.icm.edu.pl...
Witam,
może ktoś z szanownych grupowiczów zna najtańszy sposób dzwonienia z komórki z Polski (orange) na komórkę w Turcji ( polski orange).
z góry dziękuje za pomoc

Dla dzwoniacego - to po prostu tak jakby tamta komorka byla w Polsce. Czyli jakias usluga typu jeden darmowy numer, czy darmowe minuty na Orange i gadac do oporu!!!!! Niech odbierajacy buli za roaming.

A dla odbierajacego najtanszy zakupic lokalnego prepaida i miec odbieranie za darmo. Niech dzwoniacy sie martwi jak tu zadzwonic najtaniej na turecka komorke.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-25 16:48:40
Autor: Michał
Z Polski do Turcji
[...]

Chodziło mi o najtańsze rozwiązanie, a nie odpowiedz "niech dzwoniący się martwi"

Data: 2009-05-25 17:07:33
Autor: SDD
Z Polski do Turcji

Użytkownik "Michał" <michalpawel@gmail.com> napisał w wiadomości news:gveb43$i8c$1achot.icm.edu.pl...

Chodziło mi o najtańsze rozwiązanie, a nie odpowiedz "niech dzwoniący się martwi"

Wiec najtansze rozwiazanie, to zakup w Turcji lokalnego prepaida (telefon musi miec zdjetego SIMlocka) i dzwonienie z VOIP.
Koniec. Kropka.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-25 17:54:30
Autor: adrian
Z Polski do Turcji
Chodziło mi o najtańsze rozwiązanie, a nie odpowiedz "niech dzwoniący się martwi"

Wiec najtansze rozwiazanie, to zakup w Turcji lokalnego prepaida (telefon musi miec zdjetego SIMlocka) i dzwonienie z VOIP.

Spróbuj tego: www.rebtel.pl

Pozdrawiam
Adrian

Data: 2009-05-25 20:27:01
Autor: SDD
Z Polski do Turcji

Użytkownik "adrian" <adrian24@klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:gvef00$j59$1inews.gazeta.pl...

Spróbuj tego: www.rebtel.pl

Oczywiscie w sytuacji, gdy osoba przebywajaca w Turcji zakupi lokalnego prepaida :)
2 zl za minute odebranego polaczenia roamingowego w sytuacji, gdy osoba w Turcji bedzie uzywala karty Orange, nie da sie bowiem w zaden sposob obejsc.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-26 13:07:38
Autor: adrian
Z Polski do Turcji
Spróbuj tego: www.rebtel.pl

Oczywiscie w sytuacji, gdy osoba przebywajaca w Turcji zakupi lokalnego prepaida :)
(...)

Dokładnie tak, sorrki za niesprecyzowanie.
Pozdrawiam
-Adrian

Z Polski do Turcji