Z RM i prostytutką.

Data: 2014-05-28 02:49:00
Autor: stevep
Z RM i prostytutką.
# - Poprosił o rezerwację pokoju z łożem małżeńskim, a potem o fakturę -  zeznały we wtorek przed sądem pracownice hotelu w Lublinie, gdzie  radiomaryjny poseł Piotr Sz. spotkał się z prostytutką. Jak informowała  "Rzeczpospolita", dzięki fakturze parlamentarzysta mógł starać się o  refundację kosztów pobytu z pieniędzy podatników.
  - Zadzwonił mężczyzna i poprosił o rezerwację pokoju z łożem małżeńskim.  Powiedział, że pierwsza zgłosi się Marta Siwiec. Zapamiętałam nazwisko, bo  skojarzyło mi się z tą celebrytką [Natalią Siwiec]. Miałam ją wpuścić,  żeby na niego poczekała - relacjonowała we wtorek przed sądem  recepcjonistka jednego z lubelskich hoteli, która pracowała w nocy z 19 na  20 grudnia 2012 roku. #
Ze strony:
http://tnij.org/lii2tdn

--
stevep

[...]